Esittele itsesi -topic

Post Reply
jlahtela
Posts: 2
Joined: 26 Dec 2013, 00:23
Location: Lieto

Esittele itsesi -topic

Post by jlahtela »

Kuten otsikko kertoo niin halusin vain morjestaa kaikkia ARMA Finlandin porukoita näin uutena tulokkaana (alokkaana ;) ).

Kaipa tässä voisi vähän samalla kertoa itsestäni, kun tuossa "hakemus kaavakkeessa" ei juuri siihen ollut mahdollisuutta ;)

Eli olen tosiaan 29 vuotias Lietolainen (Turun lähi seudulla). Työskentelen IT alalla tietohallinnossa eräässä isohkossa firmassa. Eli jos tarvitsette jotain apuja servereiden tms kanssa osanen ainakin vähän auttaa... Toivottavasti ainkin ;D

Sotapelistä olen lähinnä pelaillut BF sarjan pelejä... Niistä on tullut kaikki koluttua läpi paitsi se tulevaisuus härpäke. Muuten sitten on tullut viimevuosina pelailtua lähinnä mmorpg/rpg pelejä. Arman piirissä olen tosiaan ihan noob joten sähläystä on varmaan minun osalta odotettavissa ;) Odotan kyllä mielenkiinnolla että pääsen mukaan ensimmäiseen tapahtumaan mukaan Arma Finlandin riveissä!

Tietotekniikan ja pelaamisen lisäksi harrastuksiini kuuluu vahvasti musiikki. Soiteltua tulee parissa bändissä. Toinen soittelee rock covereita laidasta laitaan ja toinen taas raskaampaa metalli (Joo örinää ;)).

Noh, mutta eiköhän se esittely minusta riitä... Tarkoitus oli kuitenkin vain morjestaa kaikkia!
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: Esittele itsesi -topic

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Admin voisi samantien muokata ketjun nimeä ja tehdä tästä ketjusta sen niinuseastinähdynluetunjakirjoitetun "Etsittele itsesi" :mrgreen:


Vuosimallia -93 ja asustelen Turussa. Tällähetkellä palveluksessa Suomen Kansainvälisissä Valmiusjoukoissa (Esikunta ja Viestikomp.) ja todennäköisesti ulkomailla vuoden päästä. Netin puolella kuulun muutaman sadan pelaajan suomalaisperustettuun, mutta kansainväliseen =Freelancers Union= yhteisöön, oma rooli nykyään entinen aktiivi/admin. Ennen pelattiin BF2 sekä BF2:PR, nykyään vaikutetaan vahvasti Planetside 2 puolella ja pelaillaan myös WoT/WT. Valitettavasti Arma/Project Reality on päässyt hieman kuolemaan, joka pitäisi muuttaa. Omasta puolestani olisi kiva nähdä joku päivä =FU= ryhmä/joukkue AF:n rinnalla, miksei englantia puhuen ;) Peleissä mieluiten jalkaväessä mosurista aina JoJon rooliin.

Arman pelaamisen pääsyy on kuitenkin se, että korvaan sillä airsoftharrastusta ja sen niitä puolia mitä me ei voida siellä tehdä. Tästä lajista löytyy kokemusta jo vuodesta 2006, yhdistys/pelinjärjestäjä/aktiivihommia aktiivisesti 2010 alkaen. Lajin parissa onkin tullut sitten matkustettua jonkin verran ympäri suomea, mutta vielä olis monta paikkaa vierailtavana. Myös ulkomaille olen eksynyt. Kolmesti Ruotsiin "Berget"-pelisarjaan muiden suomalaisten kanssa ja kerran ensisuomalaisina Tsekkiin Borderwar 4 -tapahtumaan. Tulevaisuudessa tarkoitus matkustella lisää, lisätä suomalaisten yhdistysten välistä yhteistyötä sekä tehdä hommia (paikallisten) harrastajien eduksi. Oma veikkaus on, että täällä AF:n puolella olisi monia, joille airsoft voisi tarjota hyvän lajin (ja nyt puhumme muustakin kuin alaikäisten viikonloppupeleistä, ne on ainoastaan kamantestaus/kaverintapaamis -pelejä. Kunnon peleissä onkin sitten jo hyvät ikärajat, pidempi kesto, osaava porukka ja jopa ajoneuvokalustoa.)
Kertomus Borderwar 4 tapahtumasta: http://www.softaaja.fi/blogi.php?id=140
Codetzky
Posts: 16
Joined: 16 Jan 2014, 15:14

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Codetzky »

Terve vaan kaikille!

Elikkäs täältä Kuopion suunnilta olen, vaikka lähtöisin kyllä muualta. Ikää jo reilut 30, mutta silti monessa mielessä aloittelija. Armaan olen nyt tutustellut vajaan vuoden itsekseni yksinpelien ja editorin kautta, ja samalla koestanut eri modikokoonpanoja. Aiemmasta pelitaustasta löytyy kaikenlaista sukellusvenesimuista strategiapeleihin, mutta netissä pelaaminen onkin sitten jäänyt kokonaan kokeilematta tähän mennessä. Vähän sellaisena hardcore-hakuisena kaverina on kuitenkin alkanu AI-ukot kyllästyttää ja Arma näyttäis tarjoavan paljon mielenkiintoista tekemistä porukalla. Nettipelailuun Arman osalta olen tutustunu Youtuben videoiden kautta ja kunhan vaan saan tuon TeamSpeakin pelittään, niin innolla tässä odottelen mukaan pääsyä.

Ei kait tässä paljon muuta. Inttivuosi tuli käytyä aikanaan KaiPr:lla radistiporukoissa, hyvät muistot jäi sieltä. Nikkiksestä sen verran, että valitsin tuon sitä ajatellen, että joskus tulis pelailtua muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvien kanssa.

terveisin,
Code
Peuhkis
Posts: 1
Joined: 15 Jan 2014, 20:59

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Peuhkis »

Moro, Kuopiosta kanssa ollaan ja vanhana OFP veteraanina ajattelin hommata ton complete collectionin ja löysinpä tämän yhteisön ja tajusin että pelillä on aika paljon potentiaalia oikeitten ihmisten kanssa pelatessa, aivan kuten OFP oli aikanaan. Täytän ensiviikolla 23 ja intti tuli käytyä Karjalan Prikaatissa cv9030-ampujana. Oon vielä aika nOOB arma 2 kanssa, mutta jos pääsee vaan pelailemaan niin eiköhän ne taidot kartu.
HooDee
Posts: 11
Joined: 27 Mar 2014, 15:51

Re: Esittele itsesi -topic

Post by HooDee »

Moro. Täältä Riihimäeltä Image oon Vuosimallii -72 :shock: Välillä olen havahtunut itekkin tuohon todellisuuteen et ikää on mut olkoon.
Joo no jos nyt kertoisin vaan suoraan et peli kokemuksii on Armasta sen verran, et Arma 3 tullut pelattuu 120h näköjään. Ja pääsääntöisesti tuolla EUTW serverillä. Elikkästä ei kovin hirveesti.
Tormäsin tähän sivustoon vahingossa selaillessani youtubee ja nähdessä teidän tekemiä videoita.
Niin siitähän se innostus lähti et tahtoo mukaan tuollaseen pelamiseen. Noiden videoiden takii sit heti ostamaan vielä Arma 2 + mitä kaikkee lisäreitä olikaan. Joten nyt olis pelit hommattu ja halu olis mukaan peliin mut hiukan arvelluttanut et olenko osannut laitella kaikki tarvittavat modit oikein. Tämän lukiessani http://armafinland.fi/?page_id=496.
Sit miettinyt tuota radion käyttöö että en ole aikaisemmin tuollasta tarvinnut publikeilla pelatessani sen käyttö tosiaan ihan hukassa.
Voisiko sitä näin vähällä kokemuksella tulla kokeilee tätä teidän tulevaa Arma#2 6.4 Suuri TvT #3 sessiota.
scifi
Posts: 2
Joined: 31 Mar 2014, 11:24

Re: Esittele itsesi -topic

Post by scifi »

Tampereelta moro. Oon 39v perheellinen satunnaispelaaja. Armat hankin vasta hiljattain ja silloin tällöin olen osallistunut AFI:n järjestämiin tapahtumiin. Eniten olen pelannut Annexia Arma kolmosessa. Se on alkanut tympiä, haluan enempi tiimipelaamista. Näitä lapsukaisia hoitaessa olen huomannut että en tiedä yhtään etukäteen milloin voin pelata. Kun aikaa löytyy, laitan pelit päälle ja katson mitä on tarjolla. Aikarajoitteiden vuoksi olen kiinnostunut myös yksinpelikampanjoista, nyt esim. aloitin '100 days' arma kakkosessa. Koitan osallistua AFI:n tapahtumiin kun mahdollista ja oppia pikkuhiljaa lisää.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Aspirant »

HooDee wrote:Moro. Täältä Riihimäeltä Image oon Vuosimallii -72 :shock: Välillä olen havahtunut itekkin tuohon todellisuuteen et ikää on mut olkoon.
Joo no jos nyt kertoisin vaan suoraan et peli kokemuksii on Armasta sen verran, et Arma 3 tullut pelattuu 120h näköjään. Ja pääsääntöisesti tuolla EUTW serverillä. Elikkästä ei kovin hirveesti.
Tormäsin tähän sivustoon vahingossa selaillessani youtubee ja nähdessä teidän tekemiä videoita.
Niin siitähän se innostus lähti et tahtoo mukaan tuollaseen pelamiseen. Noiden videoiden takii sit heti ostamaan vielä Arma 2 + mitä kaikkee lisäreitä olikaan. Joten nyt olis pelit hommattu ja halu olis mukaan peliin mut hiukan arvelluttanut et olenko osannut laitella kaikki tarvittavat modit oikein. Tämän lukiessani http://armafinland.fi/?page_id=496.
Sit miettinyt tuota radion käyttöö että en ole aikaisemmin tuollasta tarvinnut publikeilla pelatessani sen käyttö tosiaan ihan hukassa.
Voisiko sitä näin vähällä kokemuksella tulla kokeilee tätä teidän tulevaa Arma#2 6.4 Suuri TvT #3 sessiota.
Ilmanmuuta mukaan vain TvT tapahtumaan, kaikki pelaajat tarvitaan.

Radion käyttö on todella yksinkertaista, varsinkin ryhmän sisällä.
Ryhmänjohtaja neuvoo sitten pelissä miten vaihdetaan oikealle kanavalle.

Jos sinulla on aikaa niin kannattaa tulla tänään viikkopeleihin jotka alkavat kello 19.00.
KuumaSuklaa
Posts: 36
Joined: 31 Mar 2014, 21:05

Re: Esittele itsesi -topic

Post by KuumaSuklaa »

Hei. Nimeni on Albert ja olen 16v atm.
Lets get killed or die trying

''mikä siinä sit erottaa tavallaan lentääkö hornettia vai helikopteria ku kuitenki lennetään wtf? :D''
LoranM
Posts: 148
Joined: 04 Mar 2014, 22:53

Re: Esittele itsesi -topic

Post by LoranM »

Terkut täältä Ahvenanmaalta. Kuten varmaan havaitsette suomikin taittuu, vaikka ruotsi on ädinkieleni.

Olen 30-vuotias perheen isä jolla on 2 pientä lasta. Intin kävin Uudenmaanprikaatin rannikkojääkärikomppaniassa.

Sittemmin olen käynyt pollari tutkinnon Tampereella, työskentelin pääkaupinkiseudilla lainvalvojana useammanvuoden, mutta perheen kasvettua muuttimme ahvenamaalle. Pelaamisen intressit ovat lähinnä Arma 2 ja 3. Aika ja kiinnostus ei muihin peleihin riitä.

Aikataluni; Työ harmillisesti usein työllistää viikonloppusin ja öisinkin. Sitten on perhevastuu tehtävätkin, joten ei aina pääse tavanomaisiin peleihin osallistumaan. Mutta aina inolla kun on mahdollista.
"In any moment of decision, the best thing you can do is the right thing,
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."

-Theodore Roosevelt
User avatar
JBB
Posts: 1
Joined: 07 Jun 2014, 12:30

Re: Esittele itsesi -topic

Post by JBB »

Moro vaan kaikille!

Monet ehkä muistaakin meikäläisen 1,5 vuoden takaa ARMA Finlandin alkuajoilta. Noin vuosi sitten erinäisten syiden myötä lopetin kaikenlaisen PC-pelaamisen ja myin tietokoneeni pois, mutta niin se oli vaan ostettava uusi peli-pc viikko takaperin kun alkoi armankaipuu kasvamaan liian suureksi! Hieno nähdä, että yhteisö on yhä pystyssä ja mitä ilmeisemmin vahvempana kuin koskaan.

Meikäläinen on siis 24v taistelija Tampereelta. Harrastuksiin kuuluu kaikki munia kutkuttava. Ruuvailen vapaa-ajallani myös autoja ja moottoripyöriä. Kävin armeijan Säkylässä 2009, alikersantti, vaununjohtaja/-ajaja. Yhden YK-keikan olen heittänyt Libanonissa, vaununampujan roolissa. AFI:n peleissä tutuimmaksi ovat tulleet lääkintämiehen ja vaunumiehen roolit. Taidan totuttelun vuoksi jatkaa alkuun samoilla linjoilla..

Tällä hetkellä elämän muut kuviot (lähinnä kahden kämpän loukku ja peli-pc:n sijainti "kakkoskämpällä") sotkevat peleihin osallistumista vielä ainakin jonkin aikaa, mutta pyrin pääsemään aktiivisesti peleille mahdollisimman pian.

Mukava nähdä teitä taas!
Post Reply