In game?KuiK wrote:itse sain tuon rupal:n härdellistä väännettyä toimivan ja on varmaan valmiina tänään tai huomenna.
pitää tehdä vielä taulukko D30 ja M119:lle yli 6km:iin
edit: ja siis tässä mun versiossa toimii myös raskaissa tykeissä mils<->dec vaihto
ARMA 3 modikeskustelu
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ainakin editorissa toimii D30:ssä mils:tTuntematon wrote: In game?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Mitäs AFI:laiset ovat mieltä l_immerse:stä?
http://www.armaholic.com/page.php?id=27848
Lisää pelaajan ruutuun hyvin hienoisen tärähdyksen kun joku ampuu lähellä. Mitä isompi ase, sitä huomattavampi tärähdys. 5.56 ei vaikuta kovin huomattavalta. Räjähdykset saavat isomman tärähdyksen aikaan mikä lisää potkua armassa muuten puhtaasti ääneen perustuvaan vaaran tunteen välittämiseen.
Camshakea tulee lisää ammuttaessa, ihan hienoisesti. Itse en ainakaan videolta huomannut, mutta vaikuttaa tulitaistelu aika hyvältä ylipäätään, ehkä siis ihan hyvä muutos!
http://www.armaholic.com/page.php?id=27848
Lisää pelaajan ruutuun hyvin hienoisen tärähdyksen kun joku ampuu lähellä. Mitä isompi ase, sitä huomattavampi tärähdys. 5.56 ei vaikuta kovin huomattavalta. Räjähdykset saavat isomman tärähdyksen aikaan mikä lisää potkua armassa muuten puhtaasti ääneen perustuvaan vaaran tunteen välittämiseen.
Camshakea tulee lisää ammuttaessa, ihan hienoisesti. Itse en ainakaan videolta huomannut, mutta vaikuttaa tulitaistelu aika hyvältä ylipäätään, ehkä siis ihan hyvä muutos!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Testasin tota modia jokin aikaa sitten lyhyesti. Ihan hyvä immersiovälittäjä. Ainoa mikä siinä oli riesana mikäli muistan oikein, oli että jos sulla on kk lähellä nakuttamassa niin ite ei pysty ampumaan juuri ollenkaan ilman että pyssy hyppii jatkuvasti. Tämä on ehkä totta irl jos piippu on 1 m sun päästä mut tuossa modissa se taitaa vaikuttaa jo yli 2 m päähän. Sama koskee jos vaunujen konetykit paukuttavat lähellä. Ei siinä muuten, mutta kiikareilla spottaaminen vierestä muuttuu hieman hankalaksi.Nummi wrote:Mitäs AFI:laiset ovat mieltä l_immerse:stä?
Mut mun mielestä kuitenkin ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Testieventti jossa aktivoituna? Testieventteihin liittyen sellainenkin juttu, että pitäiskö olla joku palautelomake a la google tjs johon vois kerätä porukan havaintoja?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Itse olen ampunut isoilla aseilla, totttumatta sen paremmin siihen "paineeseen" tai mikä se on. Ei se 12.7 mitään tollasta tee, 122 ja 130mm tykit kyllä jollai tasolla...
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Itse asiassa nykyään 12,7:t varustettaan suujarrulla joka levittää paineen sivuun eikä aseen etupuolelle(vähentää rekyyliä) mutta on todellakin viereistä ampujaa (jos on kauhean lähellä) häiritsevää..Cpl Honkonen wrote:Itse olen ampunut isoilla aseilla, totttumatta sen paremmin siihen "paineeseen" tai mikä se on. Ei se 12.7 mitään tollasta tee, 122 ja 130mm tykit kyllä jollai tasolla...
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Laitoin immersen tulille uudestaan. Vaikutelma on tosiaan parempi kuin mitä muistelin. Etenkin epäsuoran kanssa niin huone heiluu ihan nätisti kun tulee tarpeeksi lähelle. Auttaisi ainakin pelillisesti sillä, että välillä kun äänien perusteella ei tiedä tuliko epistä suoraan niskaan vai 100 m päähän niin tuon perusteella tietäis ehkä hieman paremmin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Voiko tuosta l_immersestä valita yksittäisiä ominaisuuksia päälle? Ainoa hyödyllinen ominaisuus voisi olla vanillaa suurempi kameran nytkähdys räjähdysten viressä, mutta kaikki supressio-blurri ym. paska ei ole immersiona tai efektinä muuta kuin haitaksi.
Hyh.
Sitten makuasioita tärkeämpi seikka on modin lisäämisen vaikutus repoon. Vähän tuntuisi, että tämäkin olisi vain yksi kriittinen muuttuja lisää vanilla+ace+rhs ja kohta myös hlc -sekasikiöön.
Hyh.
Sitten makuasioita tärkeämpi seikka on modin lisäämisen vaikutus repoon. Vähän tuntuisi, että tämäkin olisi vain yksi kriittinen muuttuja lisää vanilla+ace+rhs ja kohta myös hlc -sekasikiöön.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Käsiaseiden kanssa aika kova efekti, mutta 30mm alle 10m etäisyydellä, jos ollaan alueella jonne paine ohjautuu niin on äärimmäisen häiritsevää. Käytännössä ilman laseja silmät täynnät paskaa ja tähtäämistä häiritsee kaikenlaisen luonnonkappaleiden lentely. Kesällä pahempi, talvella lunta häiritsemässä näkökenttää. Tästä näkökulmasta näkisin mielenkiintoisena lisänä.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
http://www.elisanet.fi/kuik/@artyrangetables.zip
Tuossa olis nykästynä toimiva (ainakin pitäis) versio noista rangetableista RHS:n tykistölle.
Tässä on paljon samaa kuin RuPal:n tekeleessä mutta homma kumminkin tehty kokonaan uudestaan.
Rangetablet on nimetty:
ACE_Rangetable_D30
ACE_Rangetable_M119
ACE_Rangetable_M252
ACE_Rangetable_Podnos
ACE_Rangetable_D30_BK13
ACE_Rangetable_D30_BK6M
porukka voisi testailla että toimiiko nuo nyt oikeesti kunnolla vai onko se vain mun päässä.
Tuossa olis nykästynä toimiva (ainakin pitäis) versio noista rangetableista RHS:n tykistölle.
Tässä on paljon samaa kuin RuPal:n tekeleessä mutta homma kumminkin tehty kokonaan uudestaan.
Rangetablet on nimetty:
ACE_Rangetable_D30
ACE_Rangetable_M119
ACE_Rangetable_M252
ACE_Rangetable_Podnos
ACE_Rangetable_D30_BK13
ACE_Rangetable_D30_BK6M
porukka voisi testailla että toimiiko nuo nyt oikeesti kunnolla vai onko se vain mun päässä.