Muttujat:
Code: Select all
//Mahdollisuus "skipata" jotkut ajoneuvot debug ilmoituksista. Hyödyllinen ajoneuvoihin jotka ovat vain "koristeita"
this setVariable ["Skip_Debug",true];
//Debug scripti ajetaan vakiona editorissa joka tehtävään. Tämän voi estää laittamalla tehtävän init kenttään
Afi_Skip_Mission_Debug = True;
voi kutsua manuaalisesti kirjoittamalla chattiin #missiondebug
JV:
- Tarkistetaan onko ammuksia kaikkiin aseisiin (primaryyn enemmän kuin 2 lipasta, muihin edes yksi)
- Onko pääasetta
- Tarkistaa onko mitään asetta.
- Tarkistaa onko ACE Medic jos on verta tai epiä inventoryssä
- Tarkistaa onko Verta tai Epipeniä jos on ACE Medic
- Tarkistaa onko Morffiinia ja Bandageja
- Tarkistaa onko yksiköllä oikean osapuolen radioreppu
- Tarkistaa onko ottanut Damagea
- Tarkistaa onko uniformua
- onko yksiköllä lyhyt radio
- onko yksiköllä pitkä radio
- Tarkistaa onko gl ammuksia
- Tarkistaa onko Rj Group id ja CBA Lobby GroupID sama
- Tarkistaa näkyykö equipmentissä
- Tarkistaa onko ajoneuvo lukossa
- Tarkistaa onko ottanut Damagea
- Tarkistetaan onko radion osapuoli oikein
- Osapuolien liittolaisuudet
- Osapuolien Radio codec (eli ketä kuulee radiossa)
- AFI JIP juttuja
- Onko vihollisen ajoneuvot tai radiot sallittuja
- Yksiköiden määrä per osapuoli
- Pelattavien yksiköiden määrä per osapuoli
- AI yksiköiden määrä per osapuoli
- Spektaslottien määrä
- Respawn type
- Respawn Template
- Debug Consoli
- EnableTargetDebug (CBA uusi consoli lisä, tulee pakolliseksi tehtäviin)
- disabledAI
- Lyhyiden radioiden määrä per osapuoli
- Olut tilanne
- Tarkistaa onko oikea respawn type.
- Tarkistaa onko spekta
- Tarkistaa onko spektaslotteja
- Tarkistaa että on molemmat debugconsolet
- Vanhat[+] Spoiler