Konzig wrote:Onkohan tämä kaikki yleisesti pelaajilla tiedossa? Itse en ollut huomannut tuosta kuin osan. Sen verran tiedän, että en uskalla mennä enää medic-slottiin. Mutta on siis toki hyvä, että medic-rooli on muutosten myötä entistä tarpeellisempi.
Ei se onneksi niin tuhottoman vaikeaa a-medissäkään:
-Vain yksi all-in-one sidetyyppi, ei tarvitse miettiä että mitä laittaa. (siteiden aukeaminen poistettu)
-Tourniquet pitää haavan kiinni n. 5 minuuttia, jonka jälkeen alkaa tulemaan kipua.
-Helpoin tapa on antaa molemmat morfiini ja epipherine, jolloin syke pysyy about samana (morfiini laskee sykettä, epinephrine nostaa about saman random määrän)
-Syke palautuu takaisin normaaliin ajan kuluessa, jos muuten haavat ok.
-Adenosine laskee sykettä (morfiini ajaa saman asian, eli periaatteessa ei tarvita)
-Verenpaine nousee antamalla verta.
eipä ois arvannu
-Splintti korjaa jalat ja kädet, kaikki voivat käyttää tätä.
-CPR pidentää revive-tilassa olemisen aikaa. (Toinen voi antaa CPR, kun lääkintämies hoitaa samalla)
-Veripussit eivät voi aueta repuissa. (omalla mututuntumalla, ei ole ikinä tapahtunut noin 3 pelivuoden aikana omalla kohdalla)
-Verta voi teoriassa antaa liikaa, jolloin tulee sydänhalvaus, käytännössä taas ei.
-Epinephrineä voi teoriassa antaa liikaa, käytännössä taas ei.
Kärjistettynä meidän modattu versio eroaa vanhasta b-medikaalista lääkintämiehen näkökulmasta vain siten, että verenpainetta ja sykettä pitää seurata tarkemmin, lisäksi raajojen korjaus.