Thermal Overheat
Re: Thermal Overheat
Meidän pelityyliä korostava kompromissiratkaisu olisi disabloida thermalit ampujalta, mutta jättää ne komentajalle. Tällöin korostetaan tiimipelin ja kommunikaation merkitystä siellä vaunussa, ja samalla hidastettaisiin siihen kohteeseen vaikuttamista.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: Thermal Overheat
"visionMode" eventhandler löytyy CBAsta. Sitä voi käyttää jos tätä aikoo jatkokehittää tulevaisuudessa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Thermal Overheat
Muistaakseni käytän tota jo nytkin. Mut näköjään olisi pieni optimointi mahdollisuus vielä.
Re: Thermal Overheat
Ajattelin koittaa tätä käyttää omassa tehtävässä. Kaikki jatkokehitys otetaan kiitollisuudella vastaan.Tuntematon wrote:Muistaakseni käytän tota jo nytkin. Mut näköjään olisi pieni optimointi mahdollisuus vielä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Thermal Overheat
Korjaa että myös servu tietää tämän fnc jottei tule localiteetti erroreja kun unohtaa laittaa hasInterfacen sisään