Thermal Overheat

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Thermal Overheat

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Tuntematon wrote:Katteltiin eilen että ei ole niin helppoa toteuttaa tota tikan ehdotusta.
Vaikkei täydellinen olekkaan niin uskaltaisko päästä ekaa versiota liikkeelle testimielessä (kun valmis)? Sitten kun joku tekee täydellisen niin luovutaan tuosta?
Ongelmana on että lämpö näkymään ei voi käyttää perus ppeffectejä.

Joutuu oletettavasti aika paljon purkaa tekemään että saa toimiin. Tällähetkellä ei mitään hajua miten toteuttaa.

Testaan joku päivä että voiko sitä lisätä jollain omalla ui virityksellä
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Thermal Overheat

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:
JoneKone wrote:
Vaikkei täydellinen olekkaan niin uskaltaisko päästä ekaa versiota liikkeelle testimielessä (kun valmis)? Sitten kun joku tekee täydellisen niin luovutaan tuosta?
Ongelmana on että lämpö näkymään ei voi käyttää perus ppeffectejä.

Joutuu oletettavasti aika paljon purkaa tekemään että saa toimiin. Tällähetkellä ei mitään hajua miten toteuttaa.

Testaan joku päivä että voiko sitä lisätä jollain omalla ui virityksellä

Niin siis tarkoitin se aikakatkaisulla toimiva versio, sehän toimi jo aika hyvin? Silläkin olisi käyttökohteensa vaikkei täydellinen olisikaan. Sehän olisi jokaisen TT:n päätettävissä käyttääkö tehtävässään vai ei...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Thermal Overheat

Post by Tuntematon »

No siis jos kellään ei ole ideoita miten parantaa nykyistä niin mun puolesta se on valmis ja voi lisätä pää repoon
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Thermal Overheat

Post by Bummeri »

https://community.bistudio.com/wiki/ppEffectForceInNVG

Pitääkö tuota käyttää, että ne PP toimii thermaleissakin?
Katsoitko mallia miten ACE nvg oli tehty?
Toimiiko PPt conffien kautta tehtynä?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: Thermal Overheat

Post by Johnson »

Bummeri wrote:https://community.bistudio.com/wiki/ppEffectForceInNVG

Pitääkö tuota käyttää, että ne PP toimii thermaleissakin?
Katsoitko mallia miten ACE nvg oli tehty?
Toimiiko PPt conffien kautta tehtynä?
Ei toimi kuin NVG:ssä tuo. Thermaleihin ei ole mahdollista laittaa ppEffect. Tuosta on feature request laitettu BIS:lle aikoja sitten, mutta siihen ei ikinä vastattu. ACE juurikin käyttää tuota ppEffectForceInNVG ja muita ppEffect.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Thermal Overheat

Post by JoneKone »

Tässä myös tapa vaikuttaa thermalien tehokkuuteen (ehkä):

https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt=3282789
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Thermal Overheat

Post by JoneKone »

Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Thermal Overheat

Post by Bummeri »

JoneKone wrote:Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?
On.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Thermal Overheat

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:
JoneKone wrote:Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?
On.
Oisko sellainen kokeilemisen arvoinen, että rajoittaisi thermalit esim. 500 m:iin? Näkee lämpöjäljet mutta ei kauas ja sinkojen vaikutusalueen sisäpuolella? Tosin tuleeko tuossa sitten ongelmia jos hyppää eri katselumoodien välillä jatkuvasti? Eli saako sitten myös norminäkymään se pelaajan asettama viewdistance?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply