afi_aiSettings

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: afi_aiSettings

Post by Bummeri »

Tällähtekellä Tämä ei toimi. Syy on tuntematon. Jos käynnistän meidän repon ARMA 3 launcherilla niin sitten toimii. Jos käynnsitää AFIsynkilä niin ei toimi. Pääsen molemmilla tavoilla normaalisti serverillä tehtävään.

Ongelmana on, ettei editorissa tule vaihtoehtoja näkyviin laittaa AI ukkoja johonkin tiettyyn kyvykkyys luokkaan.

Ne vaihtoehdot löytyy aivan normaalisti configista, mutta jostain syystä ne eivät lataudu AFIsynkillä käynnistettäessä. En osaa tehdä asialle mitään. Kokeilin Afisynkin eri startup parametrejä, mutta sekään ei auttanut. En todennäköisesti saa tätä korjattua ilman Tikan yms. apua.
Last edited by Bummeri on 29 Sep 2018, 16:12, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: afi_aiSettings

Post by Bummeri »

Image
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: afi_aiSettings

Post by JoneKone »

Ilmeisesti tää vaivaa vielä? Olisi kyllä helppo tapa säätää AI:ta.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: afi_aiSettings

Post by Bummeri »

JoneKone wrote:Ilmeisesti tää vaivaa vielä? Olisi kyllä helppo tapa säätää AI:ta.
Joo en kertakaikkiaan keksi miksi tuo on näin.
AI skillit voi kyllä laitta käyttämällä funktiota:

Code: Select all

/*
	Author: Bummeri <@Armafinland.fi>

	Description:
	Update a single units AI sub skills. Also applies fleeing setting. Unit must be local or this has to be ran from the server. Respects Default behaviour setting in CBA settings menu.

	Parameter(s):
	0: Unit - The unit whose subskills should be updated.
	1: Skill preset (optional) - You can use this parameter to override the skill preset previously assigned to the unit.

	Returns:
	Bool - True when done
	
	Exmple:
	[_this, "Regular"] call afi_aiSettings_fnc_updateUnitsAISKill;
*/
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: afi_aiSettings

Post by Bummeri »

Jostain syystä Project opfor rikkoo tämän minun modin lisäämät asetukset ja joitain muitakin eden editoriin asetuksia lisääviä modeja.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: afi_aiSettings

Post by Bummeri »

Se hukkaa ihan törkeenä asetuksia editorista tuo Project opfor:
Ukoilta häviää nämä
Ukoilta häviää nämä
Ukot_asetukset.jpg (49.22 KiB) Viewed 5206 times
Ajoneuvoilta häviää nämä
Ajoneuvoilta häviää nämä
t_ajoneuvot.jpg (65.49 KiB) Viewed 5206 times
Tehtävän asetuksista häviää nämä
Tehtävän asetuksista häviää nämä
t_asetukset.jpg (59.22 KiB) Viewed 5206 times
En saa ongelmaa toistettua arma 3 launcherilla. En saa afisynkillä ongelmaa korjattua vaihtelemalla modien latausjärjestystä. VMP. Antaa olla.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply