ACE3 - Keskustelu

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Bummeri »

Tuntematon wrote: Kyse on miten se tässä modissa tapahtuu ja sillä on merkitystä missä asennossa pitää asetta kun lähtee juoksemaan.
Ilman asetta, aseen kanssa, ase ylhäällä. Ihan sama miten. Sprintistä kun syöksyy makuulleen, niin ukko väsyy aivan tolkuttomasti.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tikka »

Acen cookoff disabloitu servurilta.

Acen cookoff tulee myös rhs vaunuihin missä on jo rhs oma cookoff. Compatchin päivitystä odotellessa..

Edit: Otettu takaisin vähän RHS "cook offin" toimintaa selvitettyä.
Last edited by Tikka on 30 Sep 2016, 18:51, edited 1 time in total.
Reason: x
User avatar
Thororin
Posts: 71
Joined: 10 Mar 2015, 17:34

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Thororin »

Bummeri wrote:
Tuntematon wrote: Kyse on miten se tässä modissa tapahtuu ja sillä on merkitystä missä asennossa pitää asetta kun lähtee juoksemaan.
Ilman asetta, aseen kanssa, ase ylhäällä. Ihan sama miten. Sprintistä kun syöksyy makuulleen, niin ukko väsyy aivan tolkuttomasti.
Veikkaan, että tällä yritetään estää Bäfästäkin tuttua "dolphing" diving tekniikkaa. Tosin armassa asiat tapahtuvat valmiiksi jo hitaasti niin en tiedä onko sille käyttötarkoitusta. Tekee ainakin "syöksyen eteenpäin" kuvion hieman hahmoa kuluttavammaksi. :mrgreen:

Kaikkeahan voi ja pitää säätää tarvittaessa.
"AFI on syy alkoholismiini..."
- Scottz
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by JP-9000 »

Loogisinta olisi, että puhtia menee vasta kun könytään takaisin pystyyn. Maihin mennessä painovoima tekee suurimman työn.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tonto- »

Voitaisiin myös harkita staminan hölläämistä ja juoksunopeuden hidastamista.

https://forums.bistudio.com/topic/15494 ... arma-3-sp/

Tuossa modissa on tehty joku puukotus juoksunopeuteen, eli pitäisi olla mahdollista. Advanced fatiguenhan kai odotettiin nimenomaan hidastavan pelien tempoa.
Last edited by Tonto- on 30 Sep 2016, 18:46, edited 2 times in total.
Reason: asdasd
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tonto- »

Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Arska »

Add object attribute to disable cookoff for individual vehicles (#4383)

Korjaispa RHS seuraavaan patchiin
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Bummeri »

"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
IsaiahCortez
Posts: 340
Joined: 29 Jul 2013, 00:09
Location: Keskimmäinen sormi

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by IsaiahCortez »

Aika perkeleesti meemejä tuossakin updatessa.
“If you don’t have enough artillery, quit.”
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."
Post Reply