ACE3 - Keskustelu

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Bummeri »

Tuossa staminassa on bugi joka on varmaan 50% syy omaan hajoiluun sitä kohtaan:
Tykkään taistelussa hyökätä lysyten, eli Sprinttaan, ja sitten syöksyn maaten jonka jälkeen ryömin suojaan.

Image
Image
Image

Kuvissa näkee että painoa noin20kg. Teen sprintistä syöksyn makuulle painamalla z näppäintä. Staminaa kuluu siihen yhteen ainoaan makuulle menoon 1/5 kokonaismäärästä. En saanut kuvattua pahinta esimerkkiä, jossa syöksy vei 3/5 staminabaarista kokonaan pois. Liittyy ehkä alamäessä tai ylämäessä syöksymiseen.

PS. Samaa esiintyy myös alle 5 kg varustetuilla ukoilla.
Last edited by Bummeri on 24 Sep 2016, 23:42, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Bummeri »

Ainniin ja joo 0 kg varustettu ukko ei jaksa juosta edes sataa metriä, 5 minuutin pelijumpan jälkeen.
Last edited by Bummeri on 24 Sep 2016, 23:52, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Eli jos laittaa niin että ukot pystyy juoksemaan 2300m (rauhanturvaajavaatimus) nollagearilla.Sitten katotaan onko se sopiva vai ei ja kun ei ole säädetään suuntaan ja toiseen.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
jesteri
Posts: 145
Joined: 04 Jan 2015, 22:38

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by jesteri »

Cpl Honkonen wrote:Eli jos laittaa niin että ukot pystyy juoksemaan 2300m (rauhanturvaajavaatimus) nollagearilla.Sitten katotaan onko se sopiva vai ei ja kun ei ole säädetään suuntaan ja toiseen.
- Tuo 2300m on MINIMI vaatimus, normi rt-mies juoksee n. 2700-3000m cooperissa. Vain toimisto huuhaat ja muut epäsotilaat koittavat saada tuon 2300m kontattua läpi ;)
Failure is always an option!
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tuntematon »

Bummeri wrote:Tuossa staminassa on bugi joka on varmaan 50% syy omaan hajoiluun sitä kohtaan:
Tykkään taistelussa hyökätä lysyten, eli Sprinttaan, ja sitten syöksyn maaten jonka jälkeen ryömin suojaan.



Kuvissa näkee että painoa noin20kg. Teen sprintistä syöksyn makuulle painamalla z näppäintä. Staminaa kuluu siihen yhteen ainoaan makuulle menoon 1/5 kokonaismäärästä. En saanut kuvattua pahinta esimerkkiä, jossa syöksy vei 3/5 staminabaarista kokonaan pois. Liittyy ehkä alamäessä tai ylämäessä syöksymiseen.

PS. Samaa esiintyy myös alle 5 kg varustetuilla ukoilla.
Oliko sun ase sojottamassa eteenpäin vai rennosti alaspäin kun juoksit?

Huomasin itse pelissä että stamina kului todella nopeasti kun asepystyssä juoksin/sprinttasin.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Keneraali »

Tuntematon wrote:
Oliko sun ase sojottamassa eteenpäin vai rennosti alaspäin kun juoksit?

Huomasin itse pelissä että stamina kului todella nopeasti kun asepystyssä juoksin/sprinttasin.
Eihän aseen asennolla ole mitään merkitystä? Vai alatko itse puuskuttamaan kun menet ulos ja hyppäät maahan?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tuntematon »

Keneraali wrote:
Tuntematon wrote:
Oliko sun ase sojottamassa eteenpäin vai rennosti alaspäin kun juoksit?

Huomasin itse pelissä että stamina kului todella nopeasti kun asepystyssä juoksin/sprinttasin.
Eihän aseen asennolla ole mitään merkitystä? Vai alatko itse puuskuttamaan kun menet ulos ja hyppäät maahan?
Sillä mitä oikeassa maailmassa tapahtuu, ei ole mitään väliä.

Kyse on miten se tässä modissa tapahtuu ja sillä on merkitystä missä asennossa pitää asetta kun lähtee juoksemaan.
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tarmo »

Keneraali wrote:
Tuntematon wrote:
Oliko sun ase sojottamassa eteenpäin vai rennosti alaspäin kun juoksit?

Huomasin itse pelissä että stamina kului todella nopeasti kun asepystyssä juoksin/sprinttasin.
Eihän aseen asennolla ole mitään merkitystä? Vai alatko itse puuskuttamaan kun menet ulos ja hyppäät maahan?
On sillä.
Kun kädet on vapaana, saa koko kropan mukaan työskentelyyn. Jos asetta pitää koko ajan "hollilla", kädet
ja yläkroppa tekee liikkumisen kannalta turhaa työtä.

Edit. Hmmm, saiskohan sprintin modattua siten, että se laskisi aseen automaattisesti alas. Sprintin jälkeen joutuisi sitten nostamaan aseen itse taas ylös (?).
Last edited by Tarmo on 25 Sep 2016, 17:38, edited 1 time in total.
Reason: Idea
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Keneraali »

OMFkingG....

Tuossa bummerin esittämässä bugissa ongelmana on staminan kuluminen kun hypätään maahan, ei mitään muuta. Hyppään maahan kuluu 2/5 osaa staminasta. Stance vaikuttaa vain siihen kuinka paljon se maahan kaatuminen staminaa vie, mutta omasta henkilökohtaisesta mielestäni itselläni ei kulu voimia yhtään kun kaadan itseni seisoma asennosta maahan makuulle. Olin sitten ase yläkorolla tai mukavasti roikkuen alaspäin....

Sama tapahtuu myös ilman sprinttiä... unohtakaa juokseminen tuosta kokonaan...
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: ACE3 - Keskustelu

Post by Tarmo »

Keneraali wrote:OMFkingG....

Tuossa bummerin esittämässä bugissa ongelmana on staminan kuluminen kun hypätään maahan, ei mitään muuta. Hyppään maahan kuluu 2/5 osaa staminasta. Stance vaikuttaa vain siihen kuinka paljon se maahan kaatuminen staminaa vie, mutta omasta henkilökohtaisesta mielestäni itselläni ei kulu voimia yhtään kun kaadan itseni seisoma asennosta maahan makuulle. Olin sitten ase yläkorolla tai mukavasti roikkuen alaspäin....

Sama tapahtuu myös ilman sprinttiä... unohtakaa juokseminen tuosta kokonaan...
Aivanjuu. Sori, my bad.
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
Post Reply