Page 2 of 4

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 23 Dec 2015, 09:40
by JoneKone
Castor wrote: Castor?
Tulipa tässä mieleen, ettei vaikka kovassa käytössä ole, niin olisiko järkeä tehdä valmiiksi muutama AAF gearscripti mahdollisia tulevia Vanilla eventtejä ajatellen? Viime eventti pelattiin käsittääkseni CSAT:illa johtuen siitä, ettei valmista AAF gearscriptiä ollut?

Jos oikein haluaisi lähteä hifistelemään niin silloin laittaisi vielä CSAT aseistuksen AAF joukoille niin ovat iskukyvyltään lähempänä NATO:a (6,5 vs. 5,56)? On ollut omalla agendalla viimeiset viikot, mutta kun ei edes ehdi pelaamaan niin on jäänyt tekemättä.

Takaajatuksena tässä se, että keväälle on ainakin kaksi todella isoa päivitystä tulossa ja voipi olla, että pelataan muutamia modittomia pelejä sinä aikana? Ja toisaalta, ihan vaihtelun nimissä niin miksei vanillalla välillä?

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 27 Dec 2015, 01:17
by Blahh
Mikä orbat: 75th Ranger Regiment
Versionumero: v4
Lyhyt kuvaus: Ranger joukkue, TA-pari
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/8hokqxhpru8d3 ... s.rar?dl=0
Muutokset viimeisimpään versioon: Tehty kokonaan ksoodillisesti uudestaan. Kuulemma on tehoikasta pehoikasta ajaa skripti näin. Initti tulee mukana.
B-medical nykyään, löytyy uudet ops-coret. Karttavalot.
Lisätty //Nummi

Mikä orbat: Marine raiders
Versionumero: v1
Lyhyt kuvaus: Mariinien erikoisjoukkoja, pohjautuu aika paljolti Ranger orbattiin, eli sama Komento + 2x Kivääriryhmä + Tukiryhmä+ TA-pari. B-medical.
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/ub0y59poky9xp ... s.rar?dl=0
Lisätty //Nummi

Mikä orbat: VDV Spetsnaz
Versionumero: v1
Lyhyt kuvaus: Joukkueellinen löyhästi todellisuuteen perustuvaa Gorkapukineista Spetsnazia. Kilo + 3x kivääriryhmä. Valittavissa myös Izlom-maastopuku. B-medical
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/ynuus9p44jpyc ... s.rar?dl=0
Lisätty //Nummi

Jatkossa voisitko nimetä orbatit "ORBAT_VDV_Spetsnaz_v2", niin löytyy missions kansiosta kätevästi samasta paikasta kaikki nuo orbatit? Alkaa olla aika täynnä.

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 27 Dec 2015, 14:33
by Anssi
Blahh wrote:Mikä orbat: VDV Spetsnaz
Versionumero: v1
Lyhyt kuvaus: Joukkueellinen löyhästi todellisuuteen perustuvaa Gorkapukineista Spetsnazia. Kilo + 3x kivääriryhmä. Valittavissa myös Izlom-maastopuku. B-medical
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/ynuus9p44jpyc ... s.rar?dl=0
Lainasin tätä, huomasin yhden jutun mikä voi aiheuttaa ongelmia. Kutsut initissä gearscriptin, mikä estää muiden gearscriptien suoran käytön tehtävässä.
Scripti on muuten toimiva, mutta kokemattomat tehtäväntekijät voivat mennä hieman sekaisin, jos scripti ei toimikkaan niin kuin luulee ja heitähän varten nämä pääasiassa vissiin tehdään.
Suosittelen vaihtamaan scriptin kutsumisen "vanhaan tapaan" tai edes lisäämään inittiin paksunnetut tekstit:

if (side player == EAST) then {
Spetsnaz gearscript[+] Spoiler
fn_rensselit = compile preProcessFileLineNumbers "loadouts\Spetsnaz_VDV.sqf";

if (!isMultiplayer) then {
{
[(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselit;
} forEach switchableUnits;
} else {
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
};
[(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselit;

player addeventhandler ["respawn", {
[(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselit;
}];
};
};
Tällä tavoin scripti pyörii pelkästään OPFOR:illa.

Lisäksi tällä skriptillä gearit eivät toimi AI:lla, mutta se on melko pieni harmi.

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 27 Dec 2015, 14:58
by Blahh
Lisäänpä nuo sidet ja upin kohta uudestaan.

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 29 Dec 2015, 19:02
by Tuntematon
tää kai tekee saman[+] Spoiler
parempi vaan tehdä tälle erillinen sqf ja kutsua vaikka näin []execVM "rensselit.sqf";
En ole kokeillut tätä.

Code: Select all

_side = Side player;
_class = player getVariable ["role","Not set"];

fn_rensselitCiv = compile preProcessFileLineNumbers "loadouts\SiviiliRensselit.sqf";
fn_rensselitRES = compile preProcessFileLineNumbers "loadouts\KapinallisRensselit.sqf";
fn_rensselitEast = compile preProcessFileLineNumbers "loadouts\ItäRensselit.sqf";
fn_rensselitWest = compile preProcessFileLineNumbers "loadouts\LänsiRensselit.sqf";

if (!isMultiplayer) then {

    if (_class == "Not set") then {
    hint "Sinulle ei ole määritetty gearia!";
    } else {
        switch (_side) do {
        case west: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitWest;
            } forEach switchableUnits;
        };

        case east: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitEast;
             } forEach switchableUnits;
        };

        case civilian: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitCiv;
            } forEach switchableUnits;
        };

        case resistance: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitRES;
            } forEach switchableUnits;
        };
    };


} else {
    if (!isServer && isNull player) then { //JIP
        waitUntil {!isNull player};
    };
       switch (_side) do {
        case west: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitWest;
            } forEach switchableUnits;
            player addeventhandler ["respawn", { [(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselitWest;}];
        };

        case east: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitEast;
             } forEach switchableUnits;
             player addeventhandler ["respawn", { [(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselitEast;}];
        };

        case civilian: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitCiv;
            } forEach switchableUnits;
            player addeventhandler ["respawn", { [(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselitCiv;}];
        };

        case resistance: {
            {
            [(_x getVariable ["role", ""]), _x] call fn_rensselitRES;
            } forEach switchableUnits;
            player addeventhandler ["respawn", { [(player getVariable ["role", ""]), player] call fn_rensselitRES;}];
        };
    };
};
Mikä orbat:Nato
Versionumero:1
Lyhyt kuvaus:Kaks jv joukkuetta (A,B) sekä Recon joukkun (C). Valmiit gearit ajoneuvoille joita voi vaan copy pastee.
Latauslinkki orbattiin:https://www.dropbox.com/s/mqcb1yxrxs67y ... s.pbo?dl=0


Mikä orbat:
CSAT
Versionumero:1
Lyhyt kuvaus:Kaks jv joukkuetta (A,B). Valmiit gearit ajoneuvoille joita voi vaan copy pastee.
Latauslinkki orbattiin:https://www.dropbox.com/s/qz2qy5j4z5q0a ... s.pbo?dl=0


Mikä orbat:AAF
Versionumero:1
Lyhyt kuvaus:Kaks jv joukkuetta (A,B). Valmiit gearit ajoneuvoille joita voi vaan copy pastee.
Latauslinkki orbattiin:https://www.dropbox.com/s/to3jp164x2q8f ... s.pbo?dl=0


Mikä orbat:FIA
Versionumero:1
Lyhyt kuvaus:Kaks jv joukkuetta (A,B). Valmiit gearit ajoneuvoille joita voi vaan copy pastee.
Latauslinkki orbattiin:https://www.dropbox.com/s/8ale4tgc0u68v ... s.pbo?dl=0

Lisätty //Nummi

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 12 Jan 2016, 19:34
by Nummi
Mikä orbat: IDF
Versionumero: 1
Lyhyt kuvaus: IDF Mekanisoitu (M113 tai Namer) ja motorisoitu joukkue muutamalla valinnaisella lisännäisellä.
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/5trgij5pzp8ol ... is.7z?dl=0

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 13 Jan 2016, 17:10
by Nummi
Mikä orbat: IDF
Versionumero: 2
Lyhyt kuvaus: IDF Mekanisoitu (M113 tai Namer) ja motorisoitu joukkue muutamalla valinnaisella lisännäisellä.
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/orr9ws2tpi8jx ... is.7z?dl=0
Muutokset viime versiosta[+] Spoiler
- Lisätty hyökkäys-, ja kuljetushelikopteriliitännäiset
- Lisätty TOW-Partio
- Lisätty M109 Howitzer ja sille miehistö
- Korjattu väärä nimeäminen M113-joukkueen yksiköissä: Namer -> M113.
- Selkeytetty joukkojen asettelua alueella

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 24 Jan 2016, 20:25
by madreizka
Eipä toimi noi blaahin orbatit kuin ilmeisesti coop ympäristössä, kun muille sideille koittaa kutsua gearia niin lyö ukot joko alasti tai sitten classin defaultti gearilla.

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 24 Jan 2016, 21:27
by Blahh
Mikä orbat: 75th Ranger
Versionumero: V5
Lyhyt kuvaus: Ranger operaattoreita
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/neoormsjlmqg8 ... s.rar?dl=0
Muutokset viimeisimpään versioon: Geari ajetaan vanhalla hyvällä tavalla eikä estä muiden gearien ajamista
Hylätty, syy:
addItemCargo ja addMagazineCargo:n perässä pitäisi olla Global, jotta toimii servulla.
TF_give_personal_radio_to_regular_soldier = true; on obsolete koska se on jo servulla. //Nummi


Mikä orbat: Marine raiders
Versionumero: V2
Lyhyt kuvaus: Marine operaattoreita
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/opowtk0ximebq ... s.rar?dl=0
Muutokset viimeisimpään versioon: Geari ajetaan vanhalla hyvällä tavalla eikä estä muiden gearien ajamista
Hylätty, syy:
addItemCargo ja addMagazineCargo:n perässä pitäisi olla Global, jotta toimii servulla.
TF_give_personal_radio_to_regular_soldier = true; on obsolete koska se on jo servulla. //Nummi


Mikä orbat: VDV Spetsnaz
Versionumero: V2
Lyhyt kuvaus: VDV Spetsnaz operaattoreita
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/1p1qm3qoq8uyf ... s.rar?dl=0
Muutokset viimeisimpään versioon: Geari ajetaan vanhalla hyvällä tavalla eikä estä muiden gearien ajamista
Hylätty, syy:
addItemCargo ja addMagazineCargo:n perässä pitäisi olla Global, jotta toimii servulla.
TF_give_personal_radio_to_regular_soldier = true; on obsolete koska se on jo servulla. //Nummi

Re: ORBAT-lisäykset wikiin

Posted: 31 Jan 2016, 22:38
by Nummi
Mikä orbat: Taleban
Versionumero: 2
Lyhyt kuvaus:Taliban Fighters modia käyttävä Talebanin jalkaväkijoukkue.
Latauslinkki orbattiin: https://www.dropbox.com/s/qeuiu5ylytxvo ... is.7z?dl=0
Muutokset viimeisimpään versioon: - Lisätty sekaan HLC AK-47 ja 74:ä. Otettu RPG:stä tähtäin pois.