ARMA 3 Päivittynyt

User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Cpl Honkonen »

1.3 gigan päivitys. 1.58!?!?!?!?!!?
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Trade
Posts: 456
Joined: 09 Jun 2015, 19:20

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Trade »

Added: Dates of full and new moon are now marked in the Date attribute
Added: The sunrise and sunset times are now marked in the Time of the Day attribute
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Saunatyyny »

Uusin päivitys sotki muuten totaallisesti servein vaikeusasteet:

- kolmas persoona toimii
- waypointit näkee 3D:nä
- RJ:n sijainnin näkee jokainen
- Vihollisen viimeksi havaittu sijainti paistaa kartalla koko ryhmälle
- AI on todella heikko
- Vaikeustasoa ei voi nostaa
ja varmaan jotain muuta jota unohin.


nämä ainakin havaittiin eilen perjantai coopeissa.
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by TheTaltsi »

Adminin henkilökohtasilla peliasetuksilla saa vaikestason nostettua mutta ainakin scoreboard ja waypointit toimii vaikka laittaa veteranille
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Furrezi
Posts: 23
Joined: 23 Nov 2015, 11:27

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Furrezi »

TheTaltsi wrote:Adminin henkilökohtasilla peliasetuksilla saa vaikestason nostettua mutta ainakin scoreboard ja waypointit toimii vaikka laittaa veteranille
Kokeilitteko vielä custom difficultya? Siinä oli kaikki ylimääräset asetukset pois päältä.
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Tikka »

Furrezi wrote:
TheTaltsi wrote:Adminin henkilökohtasilla peliasetuksilla saa vaikestason nostettua mutta ainakin scoreboard ja waypointit toimii vaikka laittaa veteranille
Kokeilitteko vielä custom difficultya? Siinä oli kaikki ylimääräset asetukset pois päältä.
Difficulty asetukset bugaa aivan vitusti vaikka mitä tekisi, keskustelua asiasta: https://forums.bistudio.com/topic/18866 ... aul/page-5

e: Näköjään addonilla servurin puolellla pitäisi saada asetukset pakotettua. Pitää kokeilla.
e2: Addon näköjään toimii, nyt on muut paitsi AI asetukset ok.
e3: AI asetusten pitäisi olla samat kun ennen, en mee toimimisesta takuuseen.
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by TheTaltsi »

Furrezi wrote:
TheTaltsi wrote:Adminin henkilökohtasilla peliasetuksilla saa vaikestason nostettua mutta ainakin scoreboard ja waypointit toimii vaikka laittaa veteranille
Kokeilitteko vielä custom difficultya? Siinä oli kaikki ylimääräset asetukset pois päältä.
Servu ei tunnista customia, vaan vaihtaa veteraniksi kun tehtävän valitsee
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by JoneKone »

Ihan mielenkiintoisia FCS ominaisuuksia DEV branchissa. Saas nähdä selivääkö näistä joku peliin asti. Luvassa mm. "CCIP" ja "lead indicator".


Image

Image

Image
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 Päivittynyt

Post by Tonto- »

JoneKone wrote:Ihan mielenkiintoisia FCS ominaisuuksia DEV branchissa. Saas nähdä selivääkö näistä joku peliin asti. Luvassa mm. "CCIP" ja "lead indicator".
https://forums.bistudio.com/topic/18973 ... rovements/
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Post Reply