ACRE2 -threadi

User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

ACRE2 -threadi

Post by Tonto- »

Keskustelua ACRE2 -modista.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: ACRE2 -threadi

Post by Johnson »

Käyttäkää 32-bit TS jos ei toimi 64-bittisellä.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACRE2 -threadi

Post by Bummeri »

Mitä ongelmia se tonto oli havainnut ? Viittaan Tonton nyt jo hukkaamaan psotaukseen.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ACRE2 -threadi

Post by Tonto- »

Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.

Kai näitä ongelmia olisi hyvä vähän kartoittaa. Ensimmäisenä korjauskikkana kannattaa varmaan tarjota tuota 32bittistä versiota?
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ACRE2 -threadi

Post by Tuntematon »

Tonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös ts


Tonto- wrote: Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: ACRE2 -threadi

Post by Junnu99 »

Tuntematon wrote:
Tonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös ts
Pro tip: käynnistä kaikki järjestelmänvalvojana Arman kanssa.
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ACRE2 -threadi

Post by Tonto- »

Tuntematon wrote:
Tonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös ts
Ei toiminut. Siksi tämä on ongelma. :)

Tuntematon wrote:
Tonto- wrote: Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?
Eli siis tangentti ei pysynyt päällä. Caps lock painoi sitä arviolta 50 kertaa minuutissa vauhdilla ja lopputulos oli sellaista napsutusta. Brutus osanee varmaan selittää kuvaavammin. :D
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACRE2 -threadi

Post by Bummeri »

Tonto- wrote:
Tuntematon wrote: ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?
Eli siis tangentti ei pysynyt päällä. Caps lock painoi sitä arviolta 50 kertaa minuutissa vauhdilla ja lopputulos oli sellaista napsutusta. Brutus osanee varmaan selittää kuvaavammin. :D
Se on ominaisuus. Häiriötä jota aiheutuu kun monta radiota lähettää lähellä toisiaan. Ilmenee juurikin sellaisena naksutuksena radion lähettäessä.

Tonto- wrote:
Tuntematon wrote: Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös ts
Ei toiminut. Siksi tämä on ongelma. :)
Tehkäänäin!
Jansgi wrote:Käyttäkää 32-bit TS jos ei toimi 64-bittisellä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ACRE2 -threadi

Post by Aspirant »

Varmaan jokainen on huomannut, että nyt babelin kanssa on erittäin helppo tietää onko vihollista lähellä.

Itseni yllätti kuinka pitkälle jopa tuo alhaisin whisper taso kuuluu, jopa 13 Metrin päähän! Ei tarvitse saada sanoista selvää vaan riittää, että tunnistaa siansaksan ja tietää, että vihollista on lähellä. (ja siansaksan tunnistaa jokainen välittömästi)

Alla taulukko mistä ilmenee direct speech kantamat
Taulukon on tehnyt BullHorn. Hänen koko postaus on luettavissa täältä:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2956642

Image

Acre2:sessa korostuu nyt tuo wisperin käyttö, jos pideätte sen melko alhaalla, niin vihollinen voi silti kuulla teidät n.50m päästä (=tunnistaa vihollisen läsnäolon)
Post Reply