ACRE2 -threadi
ACRE2 -threadi
Keskustelua ACRE2 -modista.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: ACRE2 -threadi
Käyttäkää 32-bit TS jos ei toimi 64-bittisellä.
Re: ACRE2 -threadi
Mitä ongelmia se tonto oli havainnut ? Viittaan Tonton nyt jo hukkaamaan psotaukseen.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ACRE2 -threadi
Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
Kai näitä ongelmia olisi hyvä vähän kartoittaa. Ensimmäisenä korjauskikkana kannattaa varmaan tarjota tuota 32bittistä versiota?
Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
Kai näitä ongelmia olisi hyvä vähän kartoittaa. Ensimmäisenä korjauskikkana kannattaa varmaan tarjota tuota 32bittistä versiota?
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ACRE2 -threadi
Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös tsTonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?Tonto- wrote: Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
Re: ACRE2 -threadi
Pro tip: käynnistä kaikki järjestelmänvalvojana Arman kanssa.Tuntematon wrote:Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös tsTonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
Re: ACRE2 -threadi
Ei toiminut. Siksi tämä on ongelma.Tuntematon wrote:Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös tsTonto- wrote:Joo eli ACRE2:n käyttöönoton jälkeen porukalla on ollut outoja ongelmia. Ainakin pari henkilöä valitti, etteivät saa puhetta kuulumaan pelissä. Radioiden kautta toimii.
Eli siis tangentti ei pysynyt päällä. Caps lock painoi sitä arviolta 50 kertaa minuutissa vauhdilla ja lopputulos oli sellaista napsutusta. Brutus osanee varmaan selittää kuvaavammin.Tuntematon wrote:ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?Tonto- wrote: Toisekseen jollain PSKAn kavereista ei tangentti toiminut. Ei pysynyt pohjassa vaan avasi taajuutta jatkuvasti uudestaan.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: ACRE2 -threadi
Se on ominaisuus. Häiriötä jota aiheutuu kun monta radiota lähettää lähellä toisiaan. Ilmenee juurikin sellaisena naksutuksena radion lähettäessä.Tonto- wrote:Eli siis tangentti ei pysynyt päällä. Caps lock painoi sitä arviolta 50 kertaa minuutissa vauhdilla ja lopputulos oli sellaista napsutusta. Brutus osanee varmaan selittää kuvaavammin.Tuntematon wrote: ACREssa on ainakin moduulissa asetus joka tekee tämän et "avaa taajuutta jatkuvasti uudestaan" jos useampi kuin yks painaa tangenttia samaan aikaan. Puheen pitäis silti kuulua?
Tehkäänäin!Tonto- wrote:Ei toiminut. Siksi tämä on ongelma.Tuntematon wrote: Itellä oli tää ongelma ja korjaantu niin että arman laittaan pws kautta käynnistyyn järjestelmänvalvojana ja sama myös ts
Jansgi wrote:Käyttäkää 32-bit TS jos ei toimi 64-bittisellä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ACRE2 -threadi
Varmaan jokainen on huomannut, että nyt babelin kanssa on erittäin helppo tietää onko vihollista lähellä.
Itseni yllätti kuinka pitkälle jopa tuo alhaisin whisper taso kuuluu, jopa 13 Metrin päähän! Ei tarvitse saada sanoista selvää vaan riittää, että tunnistaa siansaksan ja tietää, että vihollista on lähellä. (ja siansaksan tunnistaa jokainen välittömästi)
Alla taulukko mistä ilmenee direct speech kantamat
Taulukon on tehnyt BullHorn. Hänen koko postaus on luettavissa täältä:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2956642
Acre2:sessa korostuu nyt tuo wisperin käyttö, jos pideätte sen melko alhaalla, niin vihollinen voi silti kuulla teidät n.50m päästä (=tunnistaa vihollisen läsnäolon)
Itseni yllätti kuinka pitkälle jopa tuo alhaisin whisper taso kuuluu, jopa 13 Metrin päähän! Ei tarvitse saada sanoista selvää vaan riittää, että tunnistaa siansaksan ja tietää, että vihollista on lähellä. (ja siansaksan tunnistaa jokainen välittömästi)
Alla taulukko mistä ilmenee direct speech kantamat
Taulukon on tehnyt BullHorn. Hänen koko postaus on luettavissa täältä:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2956642
Acre2:sessa korostuu nyt tuo wisperin käyttö, jos pideätte sen melko alhaalla, niin vihollinen voi silti kuulla teidät n.50m päästä (=tunnistaa vihollisen läsnäolon)
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: ACRE2 -threadi
Katsokaa täältä jos on jotain ongelmia jos ois jo valmiina joku tehny ilmotuksen.
http://gitlab.idi-systems.com/idi-syste ... lic/issues
http://gitlab.idi-systems.com/idi-syste ... lic/issues