ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Nummi »

Oli muuten helvetin surullista poistaa tässä Amedical gearskripteistä noita lääkintävermeitä. Lista kamaa joka näytti ennen tältä:

Code: Select all

			_unit addBackpack "rhsusf_assault_eagleaiii_coy";
			for "_i" from 1 to 2 do {_unit addItemToBackpack "ACE_salineIV_500";};
			for "_i" from 1 to 15 do {_unit addItemToBackpack "ACE_elasticBandage";};
			for "_i" from 1 to 11 do {_unit addItemToBackpack "ACE_quikclot";};
			for "_i" from 1 to 4 do {_unit addItemToBackpack "ACE_tourniquet";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_packingBandage";};
			for "_i" from 1 to 12 do {_unit addItemToBackpack "ACE_atropine";};
			for "_i" from 1 to 3 do {_unit addItemToBackpack "ACE_personalAidKit";};
			for "_i" from 1 to 3 do {_unit addItemToBackpack "ACE_surgicalKit";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_epinephrine";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_morphine";};
			for "_i" from 1 to 10 do {_unit addItemToBackpack "ACE_fieldDressing";};
Näyttää BMedicalin kanssa tältä:

Code: Select all

		_unit addBackpack "rhsusf_assault_eagleaiii_coy";
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_epinephrine";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_morphine";};
			for "_i" from 1 to 10 do {_unit addItemToBackpack "ACE_fieldDressing";};
Kuvastaa mielestäni lääkintätilannetta eri asetusten kanssa aika hyvin. Lääkintä on erittäin kuivaa Bmedicalin kanssa, mutta AMedical ei valitettavasti monimutkaisuutensa takia taida mahtua meidän nykyisiin viikkopeliTVT:hin.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Bummeri »

Nummi wrote:Oli muuten helvetin surullista poistaa tässä Amedical gearskripteistä noita lääkintävermeitä. Lista kamaa joka näytti ennen tältä:

Code: Select all

			_unit addBackpack "rhsusf_assault_eagleaiii_coy";
			for "_i" from 1 to 2 do {_unit addItemToBackpack "ACE_salineIV_500";};
			for "_i" from 1 to 15 do {_unit addItemToBackpack "ACE_elasticBandage";};
			for "_i" from 1 to 11 do {_unit addItemToBackpack "ACE_quikclot";};
			for "_i" from 1 to 4 do {_unit addItemToBackpack "ACE_tourniquet";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_packingBandage";};
			for "_i" from 1 to 12 do {_unit addItemToBackpack "ACE_atropine";};
			for "_i" from 1 to 3 do {_unit addItemToBackpack "ACE_personalAidKit";};
			for "_i" from 1 to 3 do {_unit addItemToBackpack "ACE_surgicalKit";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_epinephrine";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_morphine";};
			for "_i" from 1 to 10 do {_unit addItemToBackpack "ACE_fieldDressing";};
Näyttää BMedicalin kanssa tältä:

Code: Select all

		_unit addBackpack "rhsusf_assault_eagleaiii_coy";
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_epinephrine";};
			for "_i" from 1 to 8 do {_unit addItemToBackpack "ACE_morphine";};
			for "_i" from 1 to 10 do {_unit addItemToBackpack "ACE_fieldDressing";};
Kuvastaa mielestäni lääkintätilannetta eri asetusten kanssa aika hyvin. Lääkintä on erittäin kuivaa Bmedicalin kanssa, mutta AMedical ei valitettavasti monimutkaisuutensa takia taida mahtua meidän nykyisiin viikkopeliTVT:hin.
No tee äänestys ja kato mitä keharit on mieltä Medicaalista
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

ACRE2: Hieno ohjelma, ottaisin mieluusti käyttöön. Ainoa mikä muuttaisi heti, on turhien komentojen force-poisto ja vakionäppäiten uusi bindaaminen. PTT 1 vaan Caps Lockiin ja se "viimeisin radio -lähettää" nappi kokonaan helvettiin. "Vaihda radiota" ja "Avaa radio" näppäimetkin pitäisi joko vaihtaa fiksummiksi tai sitten suoraan poistaa, koska inventorystä ne kuitenkin onnistuu avamaan. Tietty tämmöiset pystyy kuka tahansa tekemään itsekin, mutta uusia ajatellen olisi parempi, jos tämmöiset ois forcettu (mahdollista edes?) ja kokeneemmat saa sitten näprätä näiden lisäjuttujen kanssa. Mutta kyllä näilläkin pärjättiin nyt tosi hyvin. 8 näppäinkomentosarjaa, joista muokkausten jälkeen enää 5 oli tarpeellisia itselläni (lyhyt, pitkä, toinen pitkä, korva, puheääni) ja joista kaikista saa halutessaan TFR vastaavia. Ne jotka ei TFR oo edes ehtineet käyttämään, eivät koe ongelmaa varmastikkaan käyttää ACREa.

AMedical: Jumalauta, että tuo uutta ajattelua peliin. Pelasin RJ ja JoJo hommissa, molemmissa hyökkäjänä, ekassa haavoituin vakavasti. Joutui ihan eri tavalla funtsimaan sitä kuviota mitä tapahtuu, kun joku (minä RJ:nä!) oikeasti haavoittuu vakavammin. Lämärilläkin varmasti mielenkiintoista hommaa ja kyllä tuon jälkeen normi tuntuu Medicinä tosi tylsältä. Medicien slottimisessakaan ei ollut ongelmia vrt. RJ. Kuulema RJ ei oo yhtä mielenkiintoista kuin Medicinä toiminta. Ainoat tästä muutettavat asiat on ACE interaction menun vaihto listamaiseksi/AGM tyyliseksi palloksi ja se, että CLS voi laittaa verta (ei mahdollista kummassakaan tehtävässä, vaan vain joukkueen Medic sai laitettua). Vie kyllä enemmän aikaa ja verisen taistelun jälkeen omien herättäminen on tosi haastavaa. Ehdottomasti osana AFIa pitää olla, mutta ei välttämättä tosiaan kaikkiin tehtäviin sovi. Tehtäväntekijän päätettäväksi, käy myös ihan TVT, ei pelkästään COOP varten. Uskaltakaa kokeilla sitä!

Muutenkin tosi positiivinen pelikerta, vaikka vihollista ei paljonkaan taaskaan päässyt ampumaan. Mut pelin haastavuus ja immersio nosti tunnelmaa. :)
User avatar
Dowly
Posts: 110
Joined: 22 Dec 2013, 21:02
Location: Varkaus

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Dowly »

Ehdottomasti olisi mukava nähdä Amedical jatkossa, ainakin joissain tehtävissä.
Image
Image[url=steam://friends/add/76561197989943798]Image[/url]
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by puretus »

Pointit Amedicalista:
- Haavotuin kiikarit käsissä, ja eivät vaihtuneet pois ennenkuin paikkailin itseni kuosiin, mitävittua?
-+ Otan lämää toistamiseen ja tuleen vastaaminen on mahdotonta, liipaisinsormi ei toimi, sormet paskana?
+ Se tunne kun rinnasta kuluu bu bum... bu bum ... bu bum ja tarttis veritankkauksen.

semisti jatkoon, ehkä, en tiedä.
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Junnu99 »

puretus wrote:Pointit Amedicalista:
- Haavotuin kiikarit käsissä, ja eivät vaihtuneet pois ennenkuin paikkailin itseni kuosiin, mitävittua?
-+ Otan lämää toistamiseen ja tuleen vastaaminen on mahdotonta, liipaisinsormi ei toimi, sormet paskana?
+ Se tunne kun rinnasta kuluu bu bum... bu bum ... bu bum ja tarttis veritankkauksen.

semisti jatkoon, ehkä, en tiedä.
Sulla oli verenpaine ja pulssi TOSI alhanen siinä vaiheessa (104/74) ja laitoin sulle veritiputuksen ku sanoi että oot menettänyt paljon verta. Noh, ei siinä kun jouduttiin vihollisen ylläkön kohteeksi ja kuolin itse siinä :D
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by madreizka »

Eilen muuten oli vähän ongelmia Acren kanssa.
SpottedBill kuului yhdessä välissä pelkästään spektaan mutta ei kentälle (vaikka oli hengissä).
Ekassa tehtävässä Jontti ei kuullut mua enää radiossa sen jälkeen kun oli kerran haavoittunut, joutui menemään viereen puhumaan directillä.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Aspirant »

madreizka wrote:Eilen muuten oli vähän ongelmia Acren kanssa.
SpottedBill kuului yhdessä välissä pelkästään spektaan mutta ei kentälle (vaikka oli hengissä).
Sama ongelma oli Kyn taistelijalla
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015

Post by Keneraali »

"User error"

Bugeja ei ole olemassakaan, se on vain käytöstä kiinni. :lol: ARMA.....
Post Reply