Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista.
Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.
Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.
Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
En mää sieltä kopusta itse hypänny ja en vielä siihen pudotukseen kuollut vaan AI-pilotti päätti että sua en kuljeta ja heitti mut pihalle ja lähti takasi baseen! Ja siviili kuoli kun koitin heittää sen teille alas bugaavasta kopterista mutta hän ei valitettavasti selviytynyt pudotuksesta..Keneraali wrote:DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista.
Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.
Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
Ja se varsinainen kuolemanihan tapahtui hetkeä myöhemmin katolta putoamalla
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Joo, täältä kans peukku DCG:lle! Harmittavasti jouduin lopettamaan kesken tänään...Keneraali wrote:DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista.
Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.
Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Huomenna on torsdag. Onko silloin Mäyhemiä?
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Mun puolesta saisi olla. DCG:n makuun kun on päässy...Dusty wrote:Huomenna on torsdag. Onko silloin Mäyhemiä?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Eiköhän sitä pelejä saada, tiedä sitten miten tuolla DCG:llä onnistuu partioinnit mikäli enemmän porukkaa ilmestyy. Ainakin viimeksi kun itse pelasin niin vihollista oli aikas paljon.
Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Juu, näin oli ahteri testannu. Löytyy siitä dcg palauteketjusta....Keneraali wrote:
Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Jos kokeiluhaluja riittää, niin voisi myös kokeilla dcg tyyppistä toimintaa MCC:llä. Sillä erotuksella, että AI:n sijaan niin Zeus hoitaa tehtävät ja AI:n liikkeet (pääosa GAIA:n hallussa kuitenkin). Mulla on tehtävä valmiina jossa on pieni FOB tarvikkeineen. Ajatus olisi siinä hoitaa tehtäviä ja yrittää pärjätä annetuilla resurseilla insurgenttien hallitsemalla alueella. Eli sitä kamppeiden spawnirumbaa olisi DCG:tä vähemmän/jos ollenkaan.Keneraali wrote:Eiköhän sitä pelejä saada, tiedä sitten miten tuolla DCG:llä onnistuu partioinnit mikäli enemmän porukkaa ilmestyy. Ainakin viimeksi kun itse pelasin niin vihollista oli aikas paljon.
Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Mää voisin tänään keretä tuleen myös peleihin.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Teen kanssa parhaani.