Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Keneraali »

DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista. :D

Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.


Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
User avatar
FT_
Posts: 126
Joined: 26 Aug 2013, 00:03

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by FT_ »

Keneraali wrote:DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista. :D

Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.


Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
En mää sieltä kopusta itse hypänny ja en vielä siihen pudotukseen kuollut vaan AI-pilotti päätti että sua en kuljeta ja heitti mut pihalle ja lähti takasi baseen! Ja siviili kuoli kun koitin heittää sen teille alas bugaavasta kopterista mutta hän ei valitettavasti selviytynyt pudotuksesta..
Ja se varsinainen kuolemanihan tapahtui hetkeä myöhemmin katolta putoamalla :D
Image
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JoneKone »

Keneraali wrote:DCG tehtävälle iso +. Ei ollut yhtään pelaamisen estävää ongelmaa, yksi bugi, jossa siviili ja FT pääsi hengestä. Ei kannata hypätä kopterista. :D

Hyvä meininki, vähän pelaajia (5) mutta ei menoa haitannut.


Illan paras tilanne: Nallepan kanssa tyhjentämään savimaja kylää, talon läpi kujalle ja käännös vasemmalle. Kujan päässä ovi majaan, ovella siviili kyykyssä vangittuna ja selän takana vihollistaistelija osoittaa AK:lla kohti, sekuntin wtf nallepan kanssa ja vihollinen hengiltä. Toinen ilmestyy ja sama kohtalo, siviili talteen. Samainen siviili pääsikin sitten hengestään...
Joo, täältä kans peukku DCG:lle! Harmittavasti jouduin lopettamaan kesken tänään...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Dusty
Posts: 17
Joined: 05 Feb 2015, 09:21

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Dusty »

Huomenna on torsdag. Onko silloin Mäyhemiä?
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JoneKone »

Dusty wrote:Huomenna on torsdag. Onko silloin Mäyhemiä?
Mun puolesta saisi olla. :D DCG:n makuun kun on päässy...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Keneraali »

Eiköhän sitä pelejä saada, tiedä sitten miten tuolla DCG:llä onnistuu partioinnit mikäli enemmän porukkaa ilmestyy. Ainakin viimeksi kun itse pelasin niin vihollista oli aikas paljon.

Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JoneKone »

Keneraali wrote:
Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
Juu, näin oli ahteri testannu. Löytyy siitä dcg palauteketjusta....
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by JoneKone »

Keneraali wrote:Eiköhän sitä pelejä saada, tiedä sitten miten tuolla DCG:llä onnistuu partioinnit mikäli enemmän porukkaa ilmestyy. Ainakin viimeksi kun itse pelasin niin vihollista oli aikas paljon.

Pitääkös se paikkansa että vihollisen määrä parametrin arvot on väärinpäin?
Jos kokeiluhaluja riittää, niin voisi myös kokeilla dcg tyyppistä toimintaa MCC:llä. Sillä erotuksella, että AI:n sijaan niin Zeus hoitaa tehtävät ja AI:n liikkeet (pääosa GAIA:n hallussa kuitenkin). Mulla on tehtävä valmiina jossa on pieni FOB tarvikkeineen. Ajatus olisi siinä hoitaa tehtäviä ja yrittää pärjätä annetuilla resurseilla insurgenttien hallitsemalla alueella. Eli sitä kamppeiden spawnirumbaa olisi DCG:tä vähemmän/jos ollenkaan.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by madreizka »

Mää voisin tänään keretä tuleen myös peleihin.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)

Post by Blahh »

Teen kanssa parhaani.
Post Reply