DIY Arduino head tracker
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
Kikotin ujutettu hitusen pienempään looraan (14 x 27.5 x 50mm). Jatkossa toimitettavat ovat siis allaolevan kaltaisia:
Uusi kotelointi
Vanha vs uusi
e
Uusi kotelointi
Vanha vs uusi
e
Re: DIY Arduino head tracker
Voisko joku tekassa pienen videon kuinka tämä toimii teillä afin peleissä.
- =FU= J0ntt1_F1N
- Posts: 293
- Joined: 27 Jul 2013, 18:43
Re: DIY Arduino head tracker
Mitenkäs tämmöinen laite tykkää alemmista FPS:tä, n.20-30 luokkaa, joka kuitenkin voi pahimmillaan tippua n.10?
(Joo pitäisi päivittää kone, mut katotaan nyt vielä vähän aikaa.)
(Joo pitäisi päivittää kone, mut katotaan nyt vielä vähän aikaa.)
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
Kyseessä on ohjain siinä missä muutkin, eli periaateessa toimii. Laitteen träkkäysnopeuteen tuo FPS ei tietenkään suoraan vaikuta, mutta eihän tuo kovin sulavaa katseltavaa ole 10FPS. Opentrack itsessään ei vaadi paljoa cpu-aikaa eli ei varmaankaan paljon tilannetta myöskään huononna.=FU= J0ntt1_F1N wrote:Mitenkäs tämmöinen laite tykkää alemmista FPS:tä, n.20-30 luokkaa, joka kuitenkin voi pahimmillaan tippua n.10?
(Joo pitäisi päivittää kone, mut katotaan nyt vielä vähän aikaa.)
e
Re: DIY Arduino head tracker
=FU= J0ntt1_F1N wrote:Mitenkäs tämmöinen laite tykkää alemmista FPS:tä, n.20-30 luokkaa, joka kuitenkin voi pahimmillaan tippua n.10?
(Joo pitäisi päivittää kone, mut katotaan nyt vielä vähän aikaa.)
Olisin EP:n kanssa samoilla linjoilla. Itellä sillointällöin pientä stutterointia, enkä ole päässyt jyvälle mistä johtuu (epäillys alkaa olemaan, että tuossa mun USB-liittimessä on jotain häiriötä). 90 % ajasta kuitenkin toimii sulavasti. Eikä vaikuttaisi olevan FPS:ään kovin pahasti sidoksissa.Erkkipooka wrote:
Edit: Vika löytyi. Ei kannata tosiaan käyttää usb-hubia välissä träkkerin kanssa (edes aktiivista sellaista). Nyt kun (pienen ryömimisen jälkeen) liitin träkkerin suoraan emolevyssä olevaan porttiin kiinni niin on huomattavasti tarkempi, eikä kokeilussession aikana saanut stutterointia enää esiintymään.
- J
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
Hyvä homma että selvisi. Päivittelen tämänkin ohjeeseen. Kiitän aktiivisuudesta.JoneKone wrote: Edit: Vika löytyi. Ei kannata tosiaan käyttää usb-hubia välissä träkkerin kanssa (edes aktiivista sellaista). Nyt kun (pienen ryömimisen jälkeen) liitin träkkerin suoraan emolevyssä olevaan porttiin kiinni niin on huomattavasti tarkempi, eikä kokeilussession aikana saanut stutterointia enää esiintymään.
- J
e
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
Noniin.
Opentrack:sta 2.3 RC16 julkaistu muutama päivä sitten. Pikaisella testaukselta ensimmäinen tuon RC10:n jälkeen jota kannattanee kokeilla. Ainakin Accela filterin rotation deadzone toimii jälleen kuten pitää. Lisäksi pelintunnistus vaikuttaisi vihdoin toimivalta.
Löytyy täältä: https://github.com/opentrack/opentrack/releases
E
Opentrack:sta 2.3 RC16 julkaistu muutama päivä sitten. Pikaisella testaukselta ensimmäinen tuon RC10:n jälkeen jota kannattanee kokeilla. Ainakin Accela filterin rotation deadzone toimii jälleen kuten pitää. Lisäksi pelintunnistus vaikuttaisi vihdoin toimivalta.
Löytyy täältä: https://github.com/opentrack/opentrack/releases
E
- =FU= J0ntt1_F1N
- Posts: 293
- Joined: 27 Jul 2013, 18:43
Re: DIY Arduino head tracker
Näyttävästi tänä aamuna tuli jo RC17.
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
Mainio ajoitus .=FU= J0ntt1_F1N wrote:Näyttävästi tänä aamuna tuli jo RC17.
Tossa RC17:ssa näyttäis olevan jotain vikaa. Kurvit ei näyttäis tallentuvan, ja niiden säätämisessä on jotain bugia.
-
- Posts: 31
- Joined: 24 Apr 2015, 09:20
Re: DIY Arduino head tracker
RC17 patch level 2 - versiossa ainakin nuo kurvien säätö ja tallennus tuntuu toimivan. Vaikuttaa kaikin puolin toimivalta.
E
E