DIY Arduino head tracker

Erkkipooka
Posts: 31
Joined: 24 Apr 2015, 09:20

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Erkkipooka »

JoneKone wrote: FPS ei tosiaan liiku suuntaan tai toiseen, mutta pään liike muuttuu nykiväksi. Sen takia niin outo ilmiö. Onneksi ei pahemmin haittaa kun harvoin esiintyy. Voisin kokeilla pudottaa koneen kelloja nyt ensiksi ja katsoa muuttuuko homma stabiilimmaksi.
Jos ei FPS droppaa niin vaikea kuvitella että ainakaan CPU kuormituspiikki olisi kyseessä.. Onko samassa USB BUS:ssa kiinni useampia laitteita, eli voisiko kokeilla toisessa portissa? Oletko kokeillut miten träkkäys toimii muissa peleissä?

e
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: DIY Arduino head tracker

Post by JoneKone »

Erkkipooka wrote:
JoneKone wrote: FPS ei tosiaan liiku suuntaan tai toiseen, mutta pään liike muuttuu nykiväksi. Sen takia niin outo ilmiö. Onneksi ei pahemmin haittaa kun harvoin esiintyy. Voisin kokeilla pudottaa koneen kelloja nyt ensiksi ja katsoa muuttuuko homma stabiilimmaksi.
Jos ei FPS droppaa niin vaikea kuvitella että ainakaan CPU kuormituspiikki olisi kyseessä.. Onko samassa USB BUS:ssa kiinni useampia laitteita, eli voisiko kokeilla toisessa portissa? Oletko kokeillut miten träkkäys toimii muissa peleissä?

e
Kyllä ja En... :) pitääpi kokeilla kunhan ehdin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Nummi »

Voi hyvinkin olla emolevyn stutterointia. Jos on keskihintainen tai halpa emolevy, erityisesti USB-portit voivat heitellä laadussa. Emon muu kuormitus voi myöskin näkyä usbien stutterointina.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Temoni
Posts: 50
Joined: 27 Mar 2014, 16:34

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Temoni »

Nii erkkipookako näitä näpertelee? Voisin olla kiinnostunut ostamaan valmiin setin ku oon laiska :D mitähä mahtaa olla yhteiskustannukset?
Erkkipooka
Posts: 31
Joined: 24 Apr 2015, 09:20

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Erkkipooka »

Temoni wrote:Nii erkkipookako näitä näpertelee? Voisin olla kiinnostunut ostamaan valmiin setin ku oon laiska :D mitähä mahtaa olla yhteiskustannukset?
Laitoin nämä Toriin myyntiin, mutta AFIlaisille edelleen se 35€ + toimitus. Posteineen siis se 36,60€.

e
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: DIY Arduino head tracker

Post by JoneKone »

Erkkipooka wrote:
Temoni wrote:Nii erkkipookako näitä näpertelee? Voisin olla kiinnostunut ostamaan valmiin setin ku oon laiska :D mitähä mahtaa olla yhteiskustannukset?
Laitoin nämä Toriin myyntiin, mutta AFIlaisille edelleen se 35€ + toimitus. Posteineen siis se 36,60€.

e
Heh, mullakin DT990:set (toi pannan lippa kuin tehty EP trakkerin kiinnittämiseen). Ostin pelikuulokkeet integroidun mikin takia, mutta oli pakko vaihtaa näihin takaisin kun pää (korvat) ei kestänyt enää. :D
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: DIY Arduino head tracker

Post by ruoste »

pistin pm
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Erkkipooka
Posts: 31
Joined: 24 Apr 2015, 09:20

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Erkkipooka »

ruoste wrote:pistin pm
Kuittasin.
JoneKone wrote: Heh, mullakin DT990:set (toi pannan lippa kuin tehty EP trakkerin kiinnittämiseen). Ostin pelikuulokkeet integroidun mikin takia, mutta oli pakko vaihtaa näihin takaisin kun pää (korvat) ei kestänyt enää. :D
Oliskin Beyerdynamicit, mutta nää mun on siis Superluxit. Hintaisekseen kyllä ihan soivat pelit.

e
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: DIY Arduino head tracker

Post by JoneKone »

Erkkipooka wrote:
Oliskin Beyerdynamicit, mutta nää mun on siis Superluxit. Hintaisekseen kyllä ihan soivat pelit.

e
Heh, on kyl hienosti kopioitu. Nyt kun katoin uudestaan niin onhan noissa ihan väärät ohmit. :) Eivät kyllä ole hinnalla pilattuja.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Temoni
Posts: 50
Joined: 27 Mar 2014, 16:34

Re: DIY Arduino head tracker

Post by Temoni »

Minä kiitän erkkipookaa, trackeri toimii just niinku pitääki :D
Post Reply