ARMA 3 1.42 päivitys

User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Junnu99 »

Armaan tuli 1.2 GB päivitys, onko kukaan tutkiskellut?
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by madreizka »

Mulla oli steamissa yhdeltä tutulta viesti "armaan tuli päivitys, meni rikki"
Itse en oo koittanut.

Eiköhän se ihan ok toimi.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Anssi »

Junnu99 wrote:Armaan tuli 1.2 GB päivitys, onko kukaan tutkiskellut?
Changelog Arma 3 v1.44:

http://dev.arma3.com/post/spotrep-00042

Pääpisteet:

Game Update: 1.44 (BattlEye Service, Open-source PhysX, Netcode Optimizations, Launcher Improvements)

Lisäksi kehoitetaan defragmenttaamaan kovalevy jokaisen ison patchin jälkeen, itselläni n. 15% fragmentaatiota.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Nummi »

Hell's to the yeah, tämä tarkoittaa toivottavasti sitä että ACE3:n saadaan ragdoll pyörtyminen.

All the bugs, all that good jazz.

8-)

Myöskin mahdollisesti huomionarvoista:
Tweaked: Stance Indicator - ‘can deploy’ and ‘rested can deploy’ separated
Added: Healing other characters now has its own animation
Fixed: ExplosionEffects are shown only if a projectile stops
Fixed: Strange soldier neck glitch (Igor, Y u look liek birde?)
Fixed: Occasional error where player gets stuck in a cargo animation when 2 players try to get in the same position at the same time in MP
Fixed: Weapon Deployment - Player can end under a building or end up levitating when deploying a weapon
Tweaked: Stance indicator shows Rested and CanDeploy as separate states
Tweaked: Smoother deployment camera transitions
Tweaked: Sound: Supersonic crack improvements
Fixed: Items disappearing after dragging from a non-local linked bag
Optimized: Minor CheckVisibility improvements
Optimized: Various netcode optimizations to reduce the amount of redundant information being synchronized (in gear, position, turret and other updates)
Optimized: Network traffic for some of the AI related messages
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Nummi »

Lisäksi:

Uusin BE-päivitys pakottaa käynnistämään pelin 2 kertaa jos käynnistää PWS:n kautta.

Tämä johtuu siitä, että BE on pistetty käynnistymään heti pelin käynnistyessä, eikä servulle liittyessä. Kun käynnistät PWS:n kautta pelin, se käynnistyy ilman BattleEye:ä. Sitten peli kysyy haluatko käyttää BE:tä, päästäksesi servulle. Painat kyllä, niin peli käynnistyy uudestaan. Joka kerta, ei vain ensimmäisellä kerralla.

Tiketti aloitettu jo feedbacktrackerissä jonkinlaisen parametrin "useBE" lisäämiseksi, jotta PWS osaisi heti ensimmäisellä käynnistyksellä käynnistää BE:n.

http://feedback.arma3.com/view.php?id=23435
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Nummi »

Debugconsole ei näy adminille MP:ssä uusimman päivityksen jälkeen ;__;
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Aspirant »

Anssi wrote:
Lisäksi kehoitetaan defragmenttaamaan kovalevy jokaisen ison patchin jälkeen, itselläni n. 15% fragmentaatiota.
Itse ole käsittänyt että ssd defragmentointi on erittäin myrkyllistä ssd-kovalevylle, vähentää huomattavasti elinikää...
Teitä on varoitettu
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Nummi »

Aspirant wrote:
Anssi wrote:
Lisäksi kehoitetaan defragmenttaamaan kovalevy jokaisen ison patchin jälkeen, itselläni n. 15% fragmentaatiota.
Itse ole käsittänyt että ssd defragmentointi on erittäin myrkyllistä ssd-kovalevylle, vähentää huomattavasti elinikää...
Teitä on varoitettu
Windows estää tämän.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by JP-9000 »

Nummi wrote:Lisäksi:

Uusin BE-päivitys pakottaa käynnistämään pelin 2 kertaa jos käynnistää PWS:n kautta.

Tämä johtuu siitä, että BE on pistetty käynnistymään heti pelin käynnistyessä, eikä servulle liittyessä. Kun käynnistät PWS:n kautta pelin, se käynnistyy ilman BattleEye:ä. Sitten peli kysyy haluatko käyttää BE:tä, päästäksesi servulle. Painat kyllä, niin peli käynnistyy uudestaan. Joka kerta, ei vain ensimmäisellä kerralla.

Tiketti aloitettu jo feedbacktrackerissä jonkinlaisen parametrin "useBE" lisäämiseksi, jotta PWS osaisi heti ensimmäisellä käynnistyksellä käynnistää BE:n.

http://feedback.arma3.com/view.php?id=23435
Näin asiasta puheenollen, minkähän hiton takia tuo BE on ylipäätään taas tungettu servulle? Se kun on jo aikaa sitten todettu täydeksi visvaveriripuliksi, joka pelkästään aiheuttaa ylimääräisiä ongelmia. Eikä siitä muutenkaan ole tällaisen puolisuljetun yhteisön kontekstissa mitään iloa. Niin joo ja tietty sekin, että se on myös siinä varsinaisessa tehtävässäänkin, eli psiittien löytämisessä varmaan paskimpia softia ikinä ja jokainen publalla joskus pelannut tietää, että BE:stä huolimatta haxaajat haxaa niin paljon kuin huvittaa.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 1.42 päivitys

Post by Nummi »

Kuulin vähän huhusen poikasta ettäää....

...venäläisten takia oli päällä ja taisi unohtua.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Post Reply