Aaltorespa Scripti

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Ominaisuudet:

- Jokaiselle puolelle mahdollista laittaa oma respa-aika.
- Pelaajat odottavat respaansa alueella jossa voivat jutella ja likkua rajoitetusti, EI spektaa!
- JIPin tappo tietyn ajan jälkeen.
- gear skriptien pohjat mukana.
- Skriptiä saa muokata haluamakseen sielunsa kyllyydestä!

Säädöt:

Jokaisen puolen respa aika on mahdollista olla eri:

Code: Select all

WaveSpawn_SidesAndTimes = [[east,3],[west,3],[independent,3],[civilian,3]]; // format: [[side,Wave time in minutes],...];
Default arvot on:

Code: Select all

[[east,20],[west,20],[independent,20],[civilian,20]]
Aika jonka jälkeen JIPit tapetaan on myös säädettävissä, Pidä kuitenkin huoli että SAFE START on kerennyt loppua!

Code: Select all

WaveSpawn_WhenToKillJIP = 15;// Default on 15 min
Mitä tarvitaan jotta tämä toimii:

1. Aseta kartalle seuraavat markkerit, tarvitset merkit vain niille puolille joille haluat respan laittaa.

Blufor: respawn_west ja wave_respawn_west
Opfor: respawn_east ja wave_respawn_east
Indfor: respawn_guerrila ja wave_respawn_guerrila
Siviilit: respawn_civilian ja wave_respawn_civilian

respawn_xxxx on alue jossa odotetaan respaamista ja hengaillaan. wave_respawn_xxxx on merkki johon respataan valmiina taistoon. Laita molemmat merkit avonaisille ja tasaisille paikoille. Huomaa että jos laitat useamman puolen respawn_xxxx merkin vierekkäin, pääsevät pelaajat puhumaan keskenään.

2. Pura alla olevan paketin tiedostot tehtävääsi - Lataus!
Wave_Respawn_V_3.Stratis.7z
(7.05 KiB) Downloaded 294 times

Älä kuitenkaan ylikirjoita omia Description.ext, init.sqf tai Mission.sqm tiedostojasi. Leikka ja liitä Description.ext ja init.sqf tiedostojen sisältö omiin vastaaviisi tiedostoihin. Mission.Sqm on vain markkerien ja gearien laiton malliksi mukana.

3. Tee tehtävää varten yhteensopiva gear skripti ja muokaa se tiedostoon Wave\WaveGear.sqf siellä olevan mallin mukaan. Huomaa että Gear skriptin tulee sisältää kaikki ammukset, aseet ja radiot joita yksiköt tarvitsee, koska aaltorespa poistaa kaikki aseet, ammukset, radiot kuoleman yhteydessä. Älä käytä TFARn automaattista radioiden antoa, vaan anna suoraan classnamella oikeat radiot pelaajille.

Gearien toimivuus testataan editorissa teamswitch näppäimellä (U defaulttina), jolla pysty vaihtamaan kaikkiin playable ukkoihin. Gearit tulevat yksikölle sinun siirtyessä sen ohjaksiin.

Versiot:

V3 - 26.6.2015:

- Yritys korjata JIP ongelmaa

V2 - 21.4.2015:

- Merkkien nimet laitettu oikein
- Gearin pitäisi nyt näkyä jo breiffissä oikein
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Anssi »

Koskas tämän arviolta saa kokeiluun?
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Kuulin huhua että nyt!
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: Aaltorespa Scripti

Post by JP-9000 »

Kannattaisi ehkä harkita jotain vähän parempaa palvelua tuon jakamiseen...
Tikka
Posts: 992
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Tikka »

JP-9000 wrote:Kannattaisi ehkä harkita jotain vähän parempaa palvelua tuon jakamiseen...
On kyllä yksi hirveimmistä tiedostonjakopalveluista mitä oon ikinä nähnyt.


Kuulin vähän savumerkkejä foorumien attachmenteista...
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Huomio!

Tässä scriptissä on virhe!
Pikafiksinä pitää muttaa seuraava tekstin pätkä

WaveSpawn.sqf Line 53 ja 54.

Code: Select all

    	WaveSpawn_RespawnMarker = "respawn_guerrila";
    	WaveSpawn_WaveRespawnMarker = "wave_respawn_guerrila";
InitWaveSpawn.sqf Line 55-57

Code: Select all

		if !(getMarkerColor "respawn_guerrila" == "") Then {
			"Flag_Green_F" createVehicle getMarkerPos "respawn_guerrila";
		};
InitWaveSpawn.sqf Line 30-32

Code: Select all

	if !(getMarkerColor "respawn_guerrila" == "") Then {
		"Flag_Green_F" createVehicle getMarkerPos "respawn_guerrila";
	};
Yksi r kirjain unohtui.
Julkaisen version 2 ensiviikolla kun kerkeän.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: Aaltorespa Scripti

Post by TugeX »

että menis kerralla oikein niin oikea kirjoitusasu on

Code: Select all

respawn_guerrila
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

TugeX wrote:että menis kerralla oikein niin oikea kirjoitusasu on

Code: Select all

respawn_guerrila
Kiitos huomiosta, vaikea sana saada oikein.

Miksihän se ei voi olla independent?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Anatooli
Posts: 164
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Anatooli »

Miksi tuo on ylipäätänsä kirjoitettu väärin? Aivan oikea kirjoitusasuhan olisi:

Code: Select all

respawn_guerrilla
Siis kahdella ällällä. Onko toi joku arman sisäänrakennettu ja perinteiseen Bohemia tapaan typotettu markkerinimi vai Bummeri sinun itse valitsema? Jos jälkimmäinen, niin voisit muuttaa tuohon ylläolevaan muotoon.
Semper ubi sub ubi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Anatooli wrote:Miksi tuo on ylipäätänsä kirjoitettu väärin? Aivan oikea kirjoitusasuhan olisi:

Code: Select all

respawn_guerrilla
Siis kahdella ällällä. Onko toi joku arman sisäänrakennettu ja perinteiseen Bohemia tapaan typotettu markkerinimi vai Bummeri sinun itse valitsema? Jos jälkimmäinen, niin voisit muuttaa tuohon ylläolevaan muotoon.
Bohemian oma!
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply