Aaltorespa Scripti

User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: Aaltorespa Scripti

Post by ilee »

Kun nyt kerta olet ottanut tällaisen mukavan projektin niin kehitysehdotuksia seuraavaan versioon.

-Mahdollisuus laukaista respa esim. jollain muuttujalla. (Minulla on varmasti ei optimaalinen versio tästä Shapurilta löytyvässä testitehtävässä jota voi katsoa.)

-Mahdollisuus spektaan. Oletuksena pois päältä. Toteutus spekta päälle kuollessa ja pois respatessa. (Tästäkin toteutus Shapurin tehtävässä.)

-Muokkaa gearin laitto scriptiä niin että ensimmäiset gearit laitetaan ukolle HETI tehtävän käynnistyessä. Näin briiffissä näkyy group välilehdessä ryhmän varustus eikä mitä sillä unitilla sattuu vakiona olemaan.

Ainakin nämä tulee äkkiseltä mieleen. Kerron kun keksin lisää....
Image Image
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Päivitetty versio julkaistu
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

UUsi versio, täytyy tulevaisuudessa laittaa tämä toimimaan acrella ja tfarllä molemmilla.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Todo: lue johtajan descriptionista ryhmätunnus ja laita se groupideeksi
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Tonto- »

Sanonpahan vaan, että nämä AFIssa käytössä olevat respawn skriptit ovat niin hyviä, että näiden tulisi olla jossain Armaholicissa koko yhteisön käytössä. Oletko Bummeri harkinnut asiaa?
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Nummi »

Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Bummeri »

Nummi wrote:Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?
Ei kannata alkaa, paljon muokattavaa. Miksi haluaisit käyttää rallypointteja?

Minusta ne ovat todella köykäinen tapa respauttaa porukkaa. Jos pitää porukkaa saada siirtymään jonnekkin, niin parempi on lipputanko teleport hommat tai respa markkerien siirto vallattujen alueiden mukaan tai jotain muuta yms.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Nummi »

Bummeri wrote:
Nummi wrote:Huomautuksena tehtäväntekijöille:

ACE3:n Rally Point systeemiä ja Aaltorespaa ei pysty tällä hetkellä käyttämään yhdessä. Rally Point systeemi luo pakosta oman respawn_xxxx objektin joka sotkee Wave Respawnin pasmat.
ACE Rallypoint systeemille löytyy käsittääkseni skriptikorvikkeita ja Zeukset pystyvät luomaan samankaltaisia "Teleporter" lipputankoja Ares-moduulin ansiosta.

En kokeillut, toimiiko jos vaihtaa Aaltorespa skriptistä sen käyttämän markkerin nimen. Mitä luulee Bummeri?
Ei kannata alkaa, paljon muokattavaa. Miksi haluaisit käyttää rallypointteja?

Minusta ne ovat todella köykäinen tapa respauttaa porukkaa. Jos pitää porukkaa saada siirtymään jonnekkin, niin parempi on lipputanko teleport hommat tai respa markkerien siirto vallattujen alueiden mukaan tai jotain muuta yms.
Ace rallypoint on kaksi lipputankoa osapuoleen sidottuna joista pystyy teleporttaamaan toisiinsa, ja joihin voi määrittää pelaajia jotka voi siirtää niitä self interaction menun avulla.

Käytännössä siistimpi ja intuitiivisempi tapa kuin mitä nyt suosittelen zeus tehtävässäni: zeus luo ares moduulilla kaksi teleport lipputankoa, yhden respa-alueelle, ja yhden AO:lle. Ace Rallypoint on toiminnallisuudeltaan siinä mielessä parempi, että pystyin antamaan joukkueenjohtajan ryhmän jäsenille kyvyn siirtää toista näistä ace rallypoint lipputangoista. Se siis vei zeuksen työtaakkaa muualle järkevällä tavalla.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Tonto- »

48 eventtistä tuli jonkin verran palautetta, että wave-respawn ei saattanut antaa pelaajalle kakkia kamoja. Voisiko johtua jostain suuresta spawnattavien määrästä tms.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Aaltorespa Scripti

Post by Tuntematon »

Siis se meni mun mielestä toisin päin että vasta respan jälkeen sai ne oikeat gearit. Alussa tuli vaan RHS alkuperäiset kamat
Post Reply