Tonto:
- Miksi tunti? selkeesti äänestys minkä linkkasit sanoo että 1-2h on sopiva, siis miksi 1 tunti??
- Tuossa CO80 tehtävässä oli hyvinkin useita tulitaisteluja, samassa suunnassa kyllä, mutta useita.
Cooppien lähestymiseen liittyen:
- Tuo on oma mielipiteesi, hyvän coopin voi tehä vaikka pelkästään tankeilla jos ajatus ja toteutus on hyvä, cooppien(oikeastaan arman) periaate on kahden tai useamman joukon yhteistoiminta, COOPssa vaan saadaan VIELÄ enemmän noita joukkoja (taas mielipide asia)
- Olen taas samaa mieltä että Iso coop joka on tehty joukko rakenteeltaa vaikeaksi vaatii valmistautumisen, mielellään myös ilmoituksen alussa että "Eka/toka/kolmas tehtävä TULEE olemaan COOP"
Coop nykyään vs TVT ennen:
- Samaa mieltä, muistuttaan hyvinkin paljon tuota tilannetta, muistaakseni korjattiin just näillä TVT-eventeillä.
- Näin coop pelaajana varsinkin vitutti pelata jotain ryhmä vs ryhmä TVTtä väkisin...antaa vähän perspektiiviä siihen miltä TVT pelaajista nyt tuntuu.
Coop suunnittelu:
- Joo ja ongelma vaikuttais olevan siinä että muut adminit/pelin isännät eivät suunnittele pelejä kunnolla.
- Ihan hyviä ihmisiä vastaan vs ihan hyviä botteja vastaan, mikä tää inkvisitio ihan hyviä botti pelejä vastaan on?
Äänestys:
- onnistuneesti ymmärsit asian aivan musta valko tyyliin JES!
- Elikkäs äänestetään näistä RATKAISUISTA mitä ollaan mietitty, ei me muut olla niin tyhmiä kuin luulet.
Tikka:
mites noi mun muut argumentit COOPvsTVT tunnin sankarointi jutusta?
olisi kiva että mielipidettä ei ohitettaisi heti ekan ranskalaisen viivan jälkeen.
Tulitaistelujen pituudesta:
- Koska AI ei asennoidu niin hyvin: AI tulee pikku hiljaa ammuttavaksi eikä kaikki kaadu yhdessä tuliryöpyssä.
- Vaikka pelaajat käyttää tulta paremmin kuin AI, niin silti AI pystyy helposti junnaamaan KOMPPANIAN taistelun, katso 4.3 CO80
vihollista oli ajoittain 1-3 henkeä ja koko komppania sitten jumissa näiden takia.
- Tämä on totta ei oo kieltämistä
Hengissä pysyminen:
- Tottahan tuo on, harmi että tajusin vasta nyt, COOPssa tulee helpolla nessuun varsinkin jos vihollista on liikaa.
JP:
Ymmärrän että olet vankka COOPin kannattaja ja on erittäin hyvä että pidät meidän puolta tässä asiassa.
Faktahan on se että itkua tulee aina, ja jos joku väittää vastoin niin osoittaan mulle todisteet, kun avaa silmät niin näkee että joka ikisessä yhteisössä, 5 miehen CS tiimistä Suomen valtioon AINA löytyy valittamista => Kuunnellaan, muutetaan jos on tarvetta ja KESTETÄÄN SE.
Itse on ehdottomasti vastaan sitä että Coop kitketään pois toisesta päivästä ja toisella pelataan VAIN Cooppia,
Tämä jos joku oikeasti jakaa porukkaa kahdelle päivälle, puhumattakaan siitä että (päästäheitetty) 60-70% pelaajista suosii TVTtä.
Paljon parempi ratkaisu on pysyä noissa ennalta suunnitelluissa Komppanian COOPssa ja promottaa vaikka maanantaita COOP päivänä,
Pelaajia ei tule niin paljoa mutta sen ansiosta se myös putoaa COOP peleihin sopivampii kokoihin (<60pelaajaa)
Jos vieläkin kettuttaa kuin pientä oravaa noi COOPpien suuri väheneminen, niin sitte en voi antaa muuta neuvoa kuin:
Totu, ite oli pakko ja olen iloinen että totuin, vaikka COOP ja TVT vaikuttaa niin kovin erillaisilta niin omalla pelityylillä pystyt siihen omaan tuntumaan pelistä vaikuttamaan
Coopit viikkopeleissä
Re: Coopit viikkopeleissä
Ammun sut kukalla ens kerralla... coop:issaNummi wrote:Coopit ja jonekonen kaltaiset hipit kieltoon! Suomi suomalaisille hipit ahvenanmaalle!
...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Coopit viikkopeleissä
Olin kirjoittamassa vastausta, mutta selain kaatu. Referoin siis.
Nykyiset suuret coopit taktisesti katsottuna tylsiä. Johtuu siitä että cachetettu AI ilmestyy kohteelle suoraan taisteluun kuten Dominaationissa aikanaan.
Ongelma on siis ennenkaikkea tekninen ja tehtävän tekoon liittyvä. Kuinka saada mielekäs tehtävä jossa pieni määrä AIta antaa pelaajille mielekästä haastetta? Haaste ei saisi perustua siihen että suuri määrä AIta on cachetettuna, ja odottaa pelaajien etenemistä.
Tehtävätiimillä on tarkoitus testata eri toteutustapoja isoille coopeille, ja niitä on jopa saatu testattuakin, mutta lisää hommaa on vielä edessä.
Nykyiset suuret coopit taktisesti katsottuna tylsiä. Johtuu siitä että cachetettu AI ilmestyy kohteelle suoraan taisteluun kuten Dominaationissa aikanaan.
Ongelma on siis ennenkaikkea tekninen ja tehtävän tekoon liittyvä. Kuinka saada mielekäs tehtävä jossa pieni määrä AIta antaa pelaajille mielekästä haastetta? Haaste ei saisi perustua siihen että suuri määrä AIta on cachetettuna, ja odottaa pelaajien etenemistä.
Tehtävätiimillä on tarkoitus testata eri toteutustapoja isoille coopeille, ja niitä on jopa saatu testattuakin, mutta lisää hommaa on vielä edessä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: Coopit viikkopeleissä
Teknisesti ylivertainen vihollinen?Bummeri wrote:Olin kirjoittamassa vastausta, mutta selain kaatu. Referoin siis.
Nykyiset suuret coopit taktisesti katsottuna tylsiä. Johtuu siitä että cachetettu AI ilmestyy kohteelle suoraan taisteluun kuten Dominaationissa aikanaan.
Ongelma on siis ennenkaikkea tekninen ja tehtävän tekoon liittyvä. Kuinka saada mielekäs tehtävä jossa pieni määrä AIta antaa pelaajille mielekästä haastetta? Haaste ei saisi perustua siihen että suuri määrä AIta on cachetettuna, ja odottaa pelaajien etenemistä.
Tehtävätiimillä on tarkoitus testata eri toteutustapoja isoille coopeille, ja niitä on jopa saatu testattuakin, mutta lisää hommaa on vielä edessä.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: Coopit viikkopeleissä
AI:n ampumatarkkuus + tekninen ylivoima = pelaajat kuolevat aivan liian helposti.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: Coopit viikkopeleissä
AIn ylivertaisuus riippuu rankasti maastosta, ERITTÄIN rankasti (takistan + ylivertainen AI = AI silti häviää)