Tehtävätiimin Threadi
Re: Tehtävätiimin Threadi
Soppa sano että se ryhmätunnus voi olla miten tahotaan. Oisko se nyt sitten se Squad leader@A1 ja muut ovat pelkästään Team leader, MG,...
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: Tehtävätiimin Threadi
Oliko joku nimetty kirkoittamaan nuo viikkopelitehtävän vaatimukset ylös sinne standardien rinnalle? Ainakin joku oli kijroittanut noita muita päätöksiä sinne.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: Tehtävätiimin Threadi
Jos tulee sääntö ettei saa olla A1 - jne rivimiehissä tulee järjetön työmaa vanhojen tehtävien kanssa.
Re: Tehtävätiimin Threadi
Minä kirjoitin ne standardit sinne. Käyn päivittämässä nyt niin, että ryhmiä ei nimetä samanlaisesti enään. Lisäksi merkitsen mitkä on uusia standardeja.
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Re: Tehtävätiimin Threadi
Nyt päivitetty. Näitä uusia standardeja siis vaaditaan uusilta tehtäviltä. Eli vanhoja tehtäväiä ei nyt tarvitse tosissaan pävittää.
Kai siis näin asia on??
Kai siis näin asia on??
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Re: Tehtävätiimin Threadi
Tehtävätimille annettuja tavoitteita 10.8 keharipalaverissa:
-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtäväideathreadin paremmin hyödynnettyä
-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtävien muokkaamiseen käytetyt skriptit yleiseen jakoon ja helposti käyttöön otettaviksi.
-Tehtävätiimin tulee huolehtia että COTVT - CO - TVT tehtävien rooli viikkopeleissä on selkeä koko yhteisölle.
Esimerkkejä tehtävien muokkaamiseen käytettävistä skripteistä:
Miinakentät. Esimerkiksi johtajan brieffissä asettama miinakenttä, joka on siroteltu ennalta kohteelle.
Aloituspaikan valinta Johtajan toimesta brieffin aikana.
Tunnelma tykistö, ilmatuki yms.
yms...
-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtäväideathreadin paremmin hyödynnettyä
-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtävien muokkaamiseen käytetyt skriptit yleiseen jakoon ja helposti käyttöön otettaviksi.
-Tehtävätiimin tulee huolehtia että COTVT - CO - TVT tehtävien rooli viikkopeleissä on selkeä koko yhteisölle.
Esimerkkejä tehtävien muokkaamiseen käytettävistä skripteistä:
Miinakentät. Esimerkiksi johtajan brieffissä asettama miinakenttä, joka on siroteltu ennalta kohteelle.
Aloituspaikan valinta Johtajan toimesta brieffin aikana.
Tunnelma tykistö, ilmatuki yms.
yms...
Last edited by Bummeri on 19 Aug 2017, 01:23, edited 2 times in total.
Reason: 1
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: Tehtävätiimin Threadi
Voisiko tehtävätiimi saada jonkinlaisen oikeuden päivittää vanhoja tehtäviä, jos niiden tekijät eivät ole koskeneet niihen vuosiin ja tehtävät muutenkin noudattavat vanhoja tehtävästandardeja.
Katso: https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... C3%A4minen
Katso: https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... C3%A4minen
Last edited by Pjetu on 19 Aug 2017, 15:58, edited 1 time in total.
Reason: w3rfrws
Reason: w3rfrws
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
- Saunatyyny
- Posts: 532
- Joined: 07 Jan 2015, 18:47
- Location: PKS
Re: Tehtävätiimin Threadi
tämä wikiin, ei tänne?Pjetu wrote:
Ja ohje terrain objectien poistoon (ensi Arma päivitys lisää modulen, jolla tehdä tämä):
Laita jonkin asian inittiin, vaikka triggerin:
{ _x hideObjectGlobal true } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])
Vaihda sitä numeroa alueen koon muuttamista varten.
Jos haluat tuhota asioita niin:
{ _x setDamage 1 } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])
Jos haluat niin, että kaikki tuhoutuu randomilla, niin esim. näin:
{ _x setDamage (random [0.6,0.8,1]) } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])
Jos haluat poistaa tai tuhota vain tiettyjä asioita niin:
{ _x setDamage 1 } foreach (nearestTerrainObjects [this,["TREE", "HOUSE"],500, false])
Lisää noita types: https://community.bistudio.com/wiki/nea ... ainObjects
Toi "false" kaikkien skriptien perässä ilmeisesti lisää performanssia tai jtn, en tiedä onko sillä eroa paljoa jos sitä ei ole siinä. Ilmeisesti ei vain aloita heti lähimmästä objectista.
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
-Warren Bennis
Re: Tehtävätiimin Threadi
Lisäsin https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... C3%A4minenSaunatyyny wrote:
tämä wikiin, ei tänne?
Yritin lisätä sitä tehtävänteko sivulle, mutta jostain syystä en pysty tallentamaan muutoksia.
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Re: Tehtävätiimin Threadi
Kannattaa varmaan vaan tehdä ja ihmetellä seurauksia myöhemmin jos joku loukkaantuu.Pjetu wrote:Voisiko tehtävätiimi saada jonkinlaisen oikeuden päivittää vanhoja tehtäviä, jos niiden tekijät eivät ole koskeneet niihen vuosiin ja tehtävät muutenkin noudattavat vanhoja tehtävästandardeja
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi