Tehtävätiimin Threadi

Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Soppa sano että se ryhmätunnus voi olla miten tahotaan. Oisko se nyt sitten se Squad leader@A1 ja muut ovat pelkästään Team leader, MG,...
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Oliko joku nimetty kirkoittamaan nuo viikkopelitehtävän vaatimukset ylös sinne standardien rinnalle? Ainakin joku oli kijroittanut noita muita päätöksiä sinne.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Temppa »

Jos tulee sääntö ettei saa olla A1 - jne rivimiehissä tulee järjetön työmaa vanhojen tehtävien kanssa.
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Pjetu »

Minä kirjoitin ne standardit sinne. Käyn päivittämässä nyt niin, että ryhmiä ei nimetä samanlaisesti enään. Lisäksi merkitsen mitkä on uusia standardeja.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Pjetu »

Nyt päivitetty. Näitä uusia standardeja siis vaaditaan uusilta tehtäviltä. Eli vanhoja tehtäväiä ei nyt tarvitse tosissaan pävittää.

Kai siis näin asia on??
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Tehtävätimille annettuja tavoitteita 10.8 keharipalaverissa:

-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtäväideathreadin paremmin hyödynnettyä
-Tehtävätiimi pyrkii saamaan tehtävien muokkaamiseen käytetyt skriptit yleiseen jakoon ja helposti käyttöön otettaviksi.
-Tehtävätiimin tulee huolehtia että COTVT - CO - TVT tehtävien rooli viikkopeleissä on selkeä koko yhteisölle.

Esimerkkejä tehtävien muokkaamiseen käytettävistä skripteistä:
Miinakentät. Esimerkiksi johtajan brieffissä asettama miinakenttä, joka on siroteltu ennalta kohteelle.
Aloituspaikan valinta Johtajan toimesta brieffin aikana.
Tunnelma tykistö, ilmatuki yms.
yms...
Last edited by Bummeri on 19 Aug 2017, 01:23, edited 2 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Pjetu »

Voisiko tehtävätiimi saada jonkinlaisen oikeuden päivittää vanhoja tehtäviä, jos niiden tekijät eivät ole koskeneet niihen vuosiin ja tehtävät muutenkin noudattavat vanhoja tehtävästandardeja.

Katso: https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... C3%A4minen
Last edited by Pjetu on 19 Aug 2017, 15:58, edited 1 time in total.
Reason: w3rfrws
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Saunatyyny »

Pjetu wrote:
Ja ohje terrain objectien poistoon (ensi Arma päivitys lisää modulen, jolla tehdä tämä):

Laita jonkin asian inittiin, vaikka triggerin:

{ _x hideObjectGlobal true } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])

Vaihda sitä numeroa alueen koon muuttamista varten.

Jos haluat tuhota asioita niin:

{ _x setDamage 1 } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])

Jos haluat niin, että kaikki tuhoutuu randomilla, niin esim. näin:

{ _x setDamage (random [0.6,0.8,1]) } foreach (nearestTerrainObjects [this,[],500, false])

Jos haluat poistaa tai tuhota vain tiettyjä asioita niin:

{ _x setDamage 1 } foreach (nearestTerrainObjects [this,["TREE", "HOUSE"],500, false])

Lisää noita types: https://community.bistudio.com/wiki/nea ... ainObjects

Toi "false" kaikkien skriptien perässä ilmeisesti lisää performanssia tai jtn, en tiedä onko sillä eroa paljoa jos sitä ei ole siinä. Ilmeisesti ei vain aloita heti lähimmästä objectista.
tämä wikiin, ei tänne?
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Pjetu »

Saunatyyny wrote:
tämä wikiin, ei tänne?
Lisäsin https://armafinland.fi/wiki/index.php/T ... C3%A4minen
Yritin lisätä sitä tehtävänteko sivulle, mutta jostain syystä en pysty tallentamaan muutoksia.
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävätiimin Threadi

Post by Bummeri »

Pjetu wrote:Voisiko tehtävätiimi saada jonkinlaisen oikeuden päivittää vanhoja tehtäviä, jos niiden tekijät eivät ole koskeneet niihen vuosiin ja tehtävät muutenkin noudattavat vanhoja tehtävästandardeja
Kannattaa varmaan vaan tehdä ja ihmetellä seurauksia myöhemmin jos joku loukkaantuu.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply