Käytetäänkö jatkossa ARMA 3:n MAIN vai DEV branchia

Post Reply
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Käytetäänkö jatkossa ARMA 3:n MAIN vai DEV branchia

Post by JP-9000 »

Otsikon mukaisesti: onko ollut puhetta tai suunnitelmia sen suhteen, kumpaa branchia jatkossa käytetään ARMA Finlandin peleissä? Itse olen aika vahvasti DEV branchissa pysymisen kannalla, ainakin jos meininki on yhtään samanlaista kuin kakkosessa aikanaan, eli beta-pätsejä tulee koko ajan ja ne parantavat peliä merkittävästi, mutta viralliset pätsit laahaa suunnilleen puoli vuotta myöhässä.
User avatar
Soppa
Posts: 281
Joined: 26 Jun 2013, 14:27

Re: Käytetäänkö jatkossa ARMA 3:n MAIN vai DEV branchia

Post by Soppa »

JP-9000 wrote:Otsikon mukaisesti: onko ollut puhetta tai suunnitelmia sen suhteen, kumpaa branchia jatkossa käytetään ARMA Finlandin peleissä? Itse olen aika vahvasti DEV branchissa pysymisen kannalla, ainakin jos meininki on yhtään samanlaista kuin kakkosessa aikanaan, eli beta-pätsejä tulee koko ajan ja ne parantavat peliä merkittävästi, mutta viralliset pätsit laahaa suunnilleen puoli vuotta myöhässä.
Peli on edelleen todella vahvassa kehitysvaiheessa ja DEV versio tuo suuria ongelmia.
Esimerkiksit tällä viikolla DEV versioo käyttäneet eivät juuri ole pystyneet pelailemaan PhysX kaatuilun takia.
Eri asia toki tulevaisuudessa kun molemmat versiot ovat "vakaat".
User avatar
Soppa
Posts: 281
Joined: 26 Jun 2013, 14:27

Re: Käytetäänkö jatkossa ARMA 3:n MAIN vai DEV branchia

Post by Soppa »

Näköjään nykyään ei ole väliä käyttääkö dev- vai stable buildia, molemmat kaatuilevat samalla tavalla joten otti ja tuota..

Mutta tulevaisuus näyttää kuitenkin valoiselta.. ehkä.
FPS nousi viimeisimmässä päivityksessä huimasti ja itsellä pyörii vanhahkolla 580gtx kortilla 70-80fps huiteilla kun SSAO ja VSYNC disabled.
Kunhan nyt vaan saavat sen vakautettua :)

Lisäksi kunhan tuo pahamaineinen physX3 päivittyy 3.3 versioon tässä vuoden (?) sisällä niin arma3 saa jälleen boostia fps:ään.
Nykyinen PhysX 3.2.4.1 versio kun laskee kaiken CPU:lla yhdellä threadilla. 3.3beta versiossa on jo multithread tuki mutta edelleen mennään CPU:n laskennalla.
Eli niille tiedoksi jotka vääntelevät sitä nvidia controlpanelin PhysX asetusta CPU ja GPU välillä, niin se tosiaan on PhysX2 version asetus eikä sillä ole vaikutusta Arma3:een joka laskee aina CPU:lla.
Post Reply