Ehdotuksia tehtävästandardeihin

User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Nummi »

Addoni on olemassa, ehdotan kohta modikeskustelun puolella kunhan kerkeän.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Castor »

Aika vitun typerää että KKlla voi ampua tarkasti sarjaa kyykystä ja pystystä,
tällä hetkellä weapon resting ominaisuudella on väliä vain jos on juossu puol karttaa läpi ja yrittää räiskii.

Niin minkä takia ei pitäisi olla kovempi rekyyli? ihan mielenkiinnosta kysyn koska tollanen ei itellä tulis mielen viereenkään,
Se on realistisempaa, haasteellisempaa ja tuo enemmän immersiota peliin kun rynkky ei tunnu kuulapyssyltä.

kaikissa A3 peleissä tähän mennessä on melkeenpä ollu tehokkaampaa ampua sarjaa kuin kertatulta, eiks nää riitä jo syyks?
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Keneraali »

Luultavasti huono rekyyli on seurausta kyseisen aseen konffeista. A3:ssa on itsessään jo melko hyvä rekyyli, mutta valitettavasti näissä niin kutsutuissa "hyvissä" modeissa aseet ei välitä juurikaan pelin rekyylistä.

Poikkeiksia löytyy, esimkerkiksi RHS AK:ssa on mielestäni mukava potku. Ja rekyylin lisääminen tehtävään täytyy tehdä erittäin varovasti, koska jos käytössä on aseita joissa on jo hyvä rekyyli, niin sitten rekyyli on aivan järjetön. On rekyylin kannalta hyviä ja huonoja aseita, jos nostat kaikkien rekyyliä niin on edelleen hyviä ja huonoja....

Eli toisin sanoen syy ei ole niinkään etteikö rekyyliä olisi, mutta modi aseissa on bugi tai jokin muu ongelma, joka aiheuttaa rekyylittömiä aseita. (PRKL MG42 :D )
MakaZan
Posts: 84
Joined: 01 Feb 2014, 13:47

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by MakaZan »

Hmph... En kans lähtis laittaan tällaista "rekyylinalenninta" tehtäviin. Ainakin omissa kokemuksissa kk:n rekyylia on ollut tarpeeksi (ilmeisesti siis ei ole sattunut kohdalle tällaista rekyylitöntä). Suurempi ongelma on mielestäni että AI ei supressoidu vaikka laulais minkälaista sarjaa sitä kohti vaan aina tarviis ampua tarkka heedshotti ja sen jälkeen piiloon. Tähänkin tais olla joku scriptikorjaus olemassa muuten. Postaan jos löydän sen...

Edit: TPWCAS A3 - AI Suppression System http://www.armaholic.com/page.php?id=19467
Onko kellään hajua tästä?
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Castor »

Häh? rekyylinalenninta? EHEI, vaan rekyyliä reilusti enemmän.. yhdyn kyllä Kentsuun AK74n rekyylissä, mutta 7.62 KAIKKI on aivan liian rekyylittömiä.
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Tikka »

MakaZan wrote:Hmph... En kans lähtis laittaan tällaista "rekyylinalenninta" tehtäviin. Ainakin omissa kokemuksissa kk:n rekyylia on ollut tarpeeksi (ilmeisesti siis ei ole sattunut kohdalle tällaista rekyylitöntä). Suurempi ongelma on mielestäni että AI ei supressoidu vaikka laulais minkälaista sarjaa sitä kohti vaan aina tarviis ampua tarkka heedshotti ja sen jälkeen piiloon. Tähänkin tais olla joku scriptikorjaus olemassa muuten. Postaan jos löydän sen...

Edit: TPWCAS A3 - AI Suppression System http://www.armaholic.com/page.php?id=19467
Onko kellään hajua tästä?
Tämä on tosiaan servulla käytössä, mutta jos Zeus spawnaa viholliset ei AI modeilla ole vaikutusta.

TPWCASin lisäämistä voisi harkita pelaajillekkin, se toisi mukanaan myös pelaajille suppression efektit.
User avatar
Nouty
Posts: 212
Joined: 30 Jul 2013, 14:35

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Nouty »

Tikka wrote: TPWCASin lisäämistä voisi harkita pelaajillekkin, se toisi mukanaan myös pelaajille suppression efektit.
Sama kuin Arma 2:ssa... Ei. Helvetissä.
atp
Posts: 1
Joined: 17 May 2015, 13:16

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by atp »

TVT121 Swamp sweep -tehtävä on esimerkillinen koska tehtäväbriiffistä löytyy kuva vihollissotilaasta. Em. tehtävässä se ei ole pakollinen koska indfor on pukeutunut siivilivaatteisiin ja jenkit maastopukuun.

Mutta sitten taas nämä tehtävät missä ei ole mitään tietoa vihollisesta. Viime keskiviikkona pelattiin (en muista mitä tehtävää, kuitenkin eka tehtävä missä rämmittiin melko tiheässä metsässä) indforia vastaan, ja ainut tieto vihollisesta oli rj:n ilmoitus että vastassa indfor eli ne voi olla pukeutunu mihin vaan. Metsässä meidän ryhmää tulitettiin, ja ei ollut tietoa onko se kohteesta erehtynyt oma vai vihollinen. Ryömin tulittavan sotilaan taakse, pääsin 1-2 metrin päähän ja katsoin että samanlaista maastopukua, kypärää ja asetta löytyy kun meidän tiimistä eli oma on ja kysyin että miks ammut omia. Ei vastannut mitään vaan ampu mut noin 5 sekunnin miettimisen jälkeen. Vieläkään en tiedä oliko oma vai vihollinen koska en jaksanut jäädä spectaamaan sillä kertaa. Varmaan vihollinen jolle babel kertoi että minä en ole ystävä.

Ei tartte olla samanlaiset erottuvat vaatteet kuin kynärissä, missä on aina rosvot ja poliisit, mutta kyllä olis kiva tietää millä puolella taistelija on jos pääsee niin lähelle kaveria että vois vaikka pusun antaa. No seuraavalla kerralla tiedän tossa tehtävässä ampua ensin ja kysyä sitten.

TL;DR: Tehtäväbriiffeihin kuva vihollisotilaasta aina. Kiitos. Kyllähän nyt tommosta tiedustelutietoo pitää olla. :geek:
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: Ehdotuksia tehtävästandardeihin

Post by Temppa »

Joo, se olis hyvä tapa. Mun tehtävissä tulee moitteita kun niitä ei ole mutta näyttää tehtävien tarkistajatkin unohtavan niitä. :DDDDD
Tämä taas johtuu siitä kun teet tehtävää luokkaa 10h niin ei tule edes ajatelleeksikaan että pitäisi vielä kuva laittaa vihollisesta kun niitä on vahdannut testaamisessa jo tarpeeksi. :DD
Post Reply