TvT -iltoja enemmän?

Kuinka usein TvT -iltoja kuukaudessa?

1x Kuukaudessa
9
19%
2x Kuukaudessa
13
28%
3 tai enemmän x Kuukaudessa
25
53%
 
Total votes: 47
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

TvT -iltoja enemmän?

Post by Aspirant »

Hei,

Ajattelin avata tämän viestiketjun, jotta saisin paremman kuvan mitä yhteisö on mieltä.

Minusta on sääli että viikkopeleissä pelaamme lähes täysin COOP:ia.
Joskus harvoin tapahtuu se tilanne että päätämmekin viikkopelissä pelata tvt:eetä coopien rinnalla, mutta niistä puuttuu se TvT valmistautuminen ja "henki".

Kuitenkin fakta on se että kun ollaan järjestetty TvT eventtejä/iltoja, niin ne ovat olleet tämän yhteisön parhaimpien pelikokemuksien joukossa.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä että on turha yrittää pelata viikkopelissä COOPia ja Tvt samana iltana, koska on aina niitä jotka eivät halua TvT:eetä ja he pilaavat sitten muiden pelikokemusta.
Tuntuisi myös väärältä sanoa heille että lähtekää menee TvT tehtävän ajaksi...

Olen siis päättänyt että yritän jatkossa järjestää säännöllisesti TvT -illan viikkopeli päivänä.
Erillisellä tvt -iltana on se hyvä puoli että coop pelaajat voivat jättäytyä niistä pois ja siten voimme vaatia korkeaa tasoa illan aikana, koska kaikki ovat sinne vapaaehtoisesti tulleet pelaamaan TvT:eetä.

Kamppailen kuitenkin tällähetkellä seuraavan kysymyksen kanssa:

Kuinka usein TvT -iltoja tulisi järjestää?

Varovainen yksilö voisi sanoa että aloitetaan 1x kuukaudessa ja katsotaan miten päästään alkuun, mutta mielestäni se ei juuri muuttaisi nykytilaa.. ja itse toivoisin enemmän TvT:eetä.

Tällä hetkellä itse ajattelisin että TvT -iltoja voisi kuukaudessa olla kaksi, esim. kuukauden ensimmäinen keskiviikkoa ja kuukauden 2. viikon lauantai.

Mitä mieltä te olette?
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by JoneKone »

Mun puolesta TvT:t toimii. Harmittavasti vain viimeaikoina ollut ongelmia osallistua eventteihin. :/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by JP-9000 »

Missä "ei ollenkaan" - vastausvaihtoehto?
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Aspirant »

JP-9000 wrote:Missä "ei ollenkaan" - vastausvaihtoehto?
Olen päättänyt näitä ainakin kerran kuussa järjestää, jos tämä ei sinua mielytä voit äännestää tyhjää ja perustella mielipiteesi kommentilla.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Nummi »

JP-9000 wrote:Missä "ei ollenkaan" - vastausvaihtoehto?
:D

Mielestäni TvT-illat ovat, kuten Aspirant sanoi, olleet hauskimpien pelejen joukossa koko afikokemukseni aikana. Eli ehdottomasti lisää, varsinkin jos sulla riittää rahkeita järjestää näitä eventtejä!
2 x TvT/kk kuulostaa hyvältä näin alkuun. Afissa on mielenkiintoisia tapoja osoittaa mieltään olemalla tulematta peleihin jos ne ei miellytä omaa esteettistä näkemystä maailmasta, joten pelaajaluvuissa tvt:n suosio luultavasti nähdään.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Junnu99 »

Missä "tyhjä"/"ihan sama" vaihtoehdot?
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by ilee »

Ehdottomasti lisää TvT pelejä. Coop ei pääse edes lähelle sitä tasoa miten paljon parempia pelejä TvT tarjoaa.

Ps. Nyt kun on myös parempia pelejä tarjolla voin jättäytyä pois cooppi peleistä jotta siellä ei oo "no tää on vaan coop" pelaajia.
Image Image
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Keneraali »

Kun TVT tehtävien laatu/taso paranee niin ehdottomasti enemmän pelejä, jopa 50/50, siihen asti nääh..
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Furean »

Keneraali wrote:Kun TVT tehtävien laatu/taso paranee niin ehdottomasti enemmän pelejä, jopa 50/50, siihen asti nääh..
Siitä vain tekemään, Kentsu! Jou Kan Do Eet!
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: TvT -iltoja enemmän?

Post by Aspirant »

Sovimme tänään kehitystiimissä että minulla on yhteinen hyväksyntä ja tuki järjestellä näitä TvT iltoja 2 kertaa kuussa.

Olen ajattelut että pelaisimme kuukaudessa yhden suomalaisen TvT illan ja yhden AFIvs joku yhteisö. (FSD olisi seuraava).

Jotta TvT pelit olisivat onnistuneet, niin tarvitaan useita tehtäviä!
Nyt kun kaikki tiedätte että tämmöistä on suunnittella, niin toivoisin että saisimme lisää n.60 pelaajan TvT tehtäviä.
Jos jollain on mielenkiintoa tehdä vielä isompia tehtäviä (joita pelataan AFI vs X), niin ilmoittaudu! Lupaan aina pyytä/ilmoittaa eventeistä hyvissä ajoin niin saat työrauhan tehdä tehtävän sitä varten ja minä lupaan että tehtävääsi tullaan myös pelaamaan.

Toivottavasti tämä tieto motivoi tekemään TvT tehtäviä!

P.S Lisäksi tarvitaan peleihin myös ne pelaajat, mitä enempi sen parempi!

P.P.S Tämähän on kunnianhimoinen tavoite, mutta jos esiintyy tarve vähentää TvT pelejä, esim. inflaatio pelaajamäärissä / taso ei ole tyydyttävää. niin lupaan tehdä korjaavia toimenpiteitä esim. vähentää pelikertoja. Mutta katsotaan yhdessä miten tämä lähtee käyntiin ja laitetaanko harkintaan 3x kuussa ;)

Kiitos etukäteen!
Post Reply