Arska wrote:
Ei paskan vertaa hajua miten mikäkin toimii ja mikä helpoin. ACE version saa vanillaa tukevan pohjalta helposti tehtyä, RAM on jäykkyytensä takia paska.
TL;DR
Tehdään varmaan kaikki 3 versiota
EDIT: menee varmaan prioriteetit paljolti teiän päätöksen mukaisesti; jos valitsette väärin tuun ristiinnaulitsemaan teiät kiveksistä ampiaispesään
Miksette vain tee sitä sen RAM ja RHS mallin mukaan. Varmaan tuo yleisin vastustaja on nuo rhs ryssät. En koe mitään muuta järkevänä. Ja varmaankin ne ajoneuvot on mahdollista saada toimimaan ACE3 VD skriptien kanssa yhteen sitten kun ne jotain saa ulos.
Tuossa siis miten Ram suosittelee tekemään ajoneuvot.
- Tehkää eka ajoneuvon panssari firemodel, jossa on ajoneuvon ulkoinen ja sisäinen panssarointi mallinnetu
- Sitten tehkää panssari firemodelin sisäpuolelle irralleen panssarista "vahinko" firemodel , sellaisiin paikkoihin jossa on jotain hajoavaa komponenttia kuten moottoria, instrumenttia , polttoainehommia yms. yms.
- Sitten laittakaa configista tasaisesti ajoneuvon vahinkofiremodellien päälle noita hitpointteja jotka menevät toistensa päälle kattaen koko kriittiset vahinkoalueet. Tärkeintä on ettei hitpointtien välissä ola tyhjiä tiloja ja ettei hitpointit missään vaiheessa mene panssarimodellin päälle.
- Telan ja jousitusten vahinkoalueista en osaa sanoa. Varmaan vain laittaa vahinko firemodellit jousituksiin, telapyöriin ja teloihin ja sitten hitpointit päälle configista. Varmaan sama homma sitten vaunun ulkoisille instrumenteille, kuten lämpökameroille ja muille.
- Sitten vain säätää explosion shielding kohilleen, ettei ajoneuvot hajoa kissanpierun räjähyksestä.
Tässä sitten miten Singot ja muut Heat vehkeet kannattaa tehdä.
EDit: Nummihan vois siellä Ace slackissa vähän kysellä mikä siellä on meininki sen ACE3 VD homman kanssa.