WIP: Finmod A3

User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Saunatyyny »

Jacali wrote:Pakko sanoa että huikeeta duunia kyllä. RK:n ääni on kaunis ja realistinen omasta mielestä verrattuna NiArmsin RK-62:een. Muutaman bugin olen kuitenkin havainnut kuten;

Aiemmin ilmoitettu varjo suojalaseista kypärässä ilman itse suojalaseja.

RK:lla ei ole lataus animaatiota maatessa vasemmalla kyljellä.

Istuessa kuorma-auton lavalla RK:n ja M05 univormun kanssa oikea käsi "kapenee" huomattavasti.

Kirjaan nämä tuonne GitHubiin muutaman päivän sisällä mutta toin ne nyt täällä myös esille. Kiitos tekijöille!
Kiitos palautteesta, kaikki kunnia äänimaailmasta menee tosiaan Sauccolle. Aivan uskomatonta jälkeä!

Ja kiitos jo etukäteen bugiraporteista, kultaakin kalliimpaa meille.
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
User avatar
Ryge
Posts: 83
Joined: 28 Aug 2015, 18:22
Contact:

Re: WIP: Finmod A3

Post by Ryge »

Kyllähän tuo reservin läskille meinaa tippa herahtaa linssiin ja housuun tätä testaillessa, hyvää duunia.

Onko minimiampumaetäisyyttä mallinnettu ollenkaan singoille armassa? Ammuin Apilaksella rhs-vaunuja 0-25m matkalta ja ne tuhoutuivat/ottivat damagea vaikka ontelokranaatin ei pitäisi virittyä kuin vasta 25m päässä. Kokeilin myös paria rhs m136 kessiä ja niillä sama homma, näitten virittymisestä en sitten tiedä.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Ryge wrote:Kyllähän tuo reservin läskille meinaa tippa herahtaa linssiin ja housuun tätä testaillessa, hyvää duunia.

Onko minimiampumaetäisyyttä mallinnettu ollenkaan singoille armassa? Ammuin Apilaksella rhs-vaunuja 0-25m matkalta ja ne tuhoutuivat/ottivat damagea vaikka ontelokranaatin ei pitäisi virittyä kuin vasta 25m päässä. Kokeilin myös paria rhs m136 kessiä ja niillä sama homma, näitten virittymisestä en sitten tiedä.
Viritys ei tule ainakaan moottorin puolelta, joten skriptihelvettiä luvassa jos ton tahtoo toteuttaa. Ei oo ainakaan RHS toteuttanu mun mielestä.

Feature request joka tulee ehkä toteutetuksi joskus. (Konffi puoli tulee olemaan open source kunhan infra saadaan kuntoon, voit vaikka itse toteuttaa, jos kiinnostaa :))
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Johnson
Posts: 374
Joined: 07 Dec 2013, 18:02
Location: Espoo

Re: WIP: Finmod A3

Post by Johnson »

Arska wrote: Viritys ei tule ainakaan moottorin puolelta, joten skriptihelvettiä luvassa jos ton tahtoo toteuttaa. Ei oo ainakaan RHS toteuttanu mun mielestä.

Feature request joka tulee ehkä toteutetuksi joskus. (Konffi puoli tulee olemaan open source kunhan infra saadaan kuntoon, voit vaikka itse toteuttaa, jos kiinnostaa :))
Tein pull requestin. Tällä conffilla saa muutettua.
Last edited by Johnson on 28 Sep 2016, 06:32, edited 1 time in total.
Reason: asd
Miccosx
Posts: 86
Joined: 10 Feb 2015, 10:19

Re: WIP: Finmod A3

Post by Miccosx »

Kun ottaa kes:in olalle, niin putken "takatulppa" ei ole putken päässä vaan about 10cm ylhäällä, eli klippaa putken kanssa. Kun "reload" ja tekee ampumavalmiiksi niin näyttäisi olevan ok..
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Johnson wrote:
Arska wrote: Viritys ei tule ainakaan moottorin puolelta, joten skriptihelvettiä luvassa jos ton tahtoo toteuttaa. Ei oo ainakaan RHS toteuttanu mun mielestä.

Feature request joka tulee ehkä toteutetuksi joskus. (Konffi puoli tulee olemaan open source kunhan infra saadaan kuntoon, voit vaikka itse toteuttaa, jos kiinnostaa :))
Tein pull requestin. Tällä conffilla saa muutettua.
Täytyy kyl sanoo et oon ollu aika liekeissä näitten ratkasuideoiden kans viimeaikoina... Thx
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: WIP: Finmod A3

Post by Castor »

Pari miniskuulia pointtia:

Suomella ei ole platoon sergeantteja, joukkueen varajohtajat ovat reservin upseereja = Vänrikkejä

Omasta mielestäni platoon leader ja platoon sergeant ukkojen jne ukkojen teko on turhaa, helpottakaa omaa hommaanne ja tehkää vain "Officer" rooli niin kuin BIS ja suurin osa modien tekijöistä tekee :)
Täten ei tarvi tehdä Company commander ja Company XO rooleja sun muita!

Muistin juuri että teillä oli joku google docs dokumentti näitä varten mutta en löytänyt sen linkkiä täältä :?

PS: tääkin niin pieni juttu ettei githubiin viitti puskea...
Last edited by Castor on 29 Sep 2016, 16:58, edited 1 time in total.
Reason: no
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: WIP: Finmod A3

Post by Scottz »

Ihan kontekstista riippuen joukkueen/jaoksen varajohtaja on aliupseeritehtävä; ei ole mikään universaali juttu tuo Castorin väite.
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: WIP: Finmod A3

Post by Tuntematon »

Miks ekasta viestistä ei löydy mitään infoa ja linkkejä esim tonne palaute mestaan.

Ja joo toi Officer on ihan riittävä. Tehtävän tekijä voi aina nimetä ne sitten haluamakseen.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: WIP: Finmod A3

Post by JoneKone »

Saisko tosiaan noi github linkit ja ohjeet ekaan postaukseen? Vai olisiko vielä parempi jos olisi joku Finmod Alpha testaus tjs threadi? Nyt hukkuu ohjeet ja linkit muiden postauksien sekaan? Sais bugikeskustelut (jotka tottakai myös kirjataan gitiin) ja muut testaukeen liittyvät asiat samaan pakettiin?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply