Ei siinä muuta, kun ovikelloja ja hajautettua toimintaaScottz wrote:Ke 30.12.2015 - Työkoneiden arvonta
OpFor lentää AO:n ulkopuolella, BluForilla valvottavana 20 km^2 vahvennetulla joukkueella. Ei mulla muuta.
ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Marinaadi tehtävä, Mahtavaa!
Liian vähän pelaajia, kolmas partio pois ja muutama hyvä rooli pois. GG. Marinaadi kokoonpano ei oikein toimi 1+2+2+2.
Jos pakko pelata järjettömällä vajauksella niin marinaadi ryhmät täyteen ja jämät vikaan.
Liian vähän pelaajia, kolmas partio pois ja muutama hyvä rooli pois. GG. Marinaadi kokoonpano ei oikein toimi 1+2+2+2.
Jos pakko pelata järjettömällä vajauksella niin marinaadi ryhmät täyteen ja jämät vikaan.
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Jouduin lähtemään ensimmäisen tehtävän jälkeen, mutta näköjään pelasitte toisena ton mun tehtävän (Oletan että tarkoitat sitä fatan haji hazardia (tvt 125)). Kuulisin mielelläni myös muilta palautetta, ensisijaisesti awatsiin: https://armafinland.fi/awats/index.php?page=BT&mid=230Keneraali wrote:Marinaadi tehtävä, Mahtavaa!
Liian vähän pelaajia, kolmas partio pois ja muutama hyvä rooli pois. GG. Marinaadi kokoonpano ei oikein toimi 1+2+2+2.
Jos pakko pelata järjettömällä vajauksella niin marinaadi ryhmät täyteen ja jämät vikaan.
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
31.12.15
Tehtävänä oli se UO eventin cherno hyökkäys, alunperinkin tehtävä oli jotain aivan muuta. En juurikaan huomannut eroja eventti tehtävään, muuta kuin kokoonpanot?
Kuten alla olevista kuvista näkee niin järkeä parkotti kyllä aika paljon. "Mutta siellä on flareja" no juu, mutta muuten ei sitten mitään näekään. Jatkossa molemmille NVG tai ei kummallekaan, ja yöt niin että näkee liikkua.
Ja tosiaan itsellä kuvien otto hetkellä näytön contrast ja brightness täysillä.
Tehtävänä oli se UO eventin cherno hyökkäys, alunperinkin tehtävä oli jotain aivan muuta. En juurikaan huomannut eroja eventti tehtävään, muuta kuin kokoonpanot?
Kuten alla olevista kuvista näkee niin järkeä parkotti kyllä aika paljon. "Mutta siellä on flareja" no juu, mutta muuten ei sitten mitään näekään. Jatkossa molemmille NVG tai ei kummallekaan, ja yöt niin että näkee liikkua.
Ja tosiaan itsellä kuvien otto hetkellä näytön contrast ja brightness täysillä.
-
- Posts: 96
- Joined: 13 Aug 2015, 17:52
- Location: Oulu
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Fiilikset Näistä 30.12. keskiviikon peleistä.
Eka tehtävä, tipu kopterilla ja selviä tuurilla, hiippaile vihollisen tyhjässä selustassa kohteelle, pidä kohde ja voita tehtävä näkemällä vastustaja vain kerran vihollisen ajaessa ohi ilmeisesti menossa toista joukkuetta vastaan taisteleen.
+Sissimeininkitunne -vihollisten vähyys -kopterin voimattomuus vastustajan kopteria vastaan
Toinen tehtävä, Puolusta Outpostia vihollisten hyökkäykseltä. hyvä tunnelma, hieman sekava alku ryhmän kanssa, ei valitettavaa.
Kolmannen tehtävän fiilis: Pistä Musta läpikuultava roskapussi päähän, mene syksyllä metsään, et näe edes kävellä. et omista flareja gg.. puskaryssäile koko pelin ajan, herätä pari piruparkaa että saavat hetkenpäästä kuolla kunnolla. ilman tätä pakenemis parantelemis rumbaa olis jääny tosi tyhjäksi tehtäväksi.
Mieleen tänään jäi MVP steedu(?) joka kanniskeli omia minun paikkailtavaksi
Eka tehtävä, tipu kopterilla ja selviä tuurilla, hiippaile vihollisen tyhjässä selustassa kohteelle, pidä kohde ja voita tehtävä näkemällä vastustaja vain kerran vihollisen ajaessa ohi ilmeisesti menossa toista joukkuetta vastaan taisteleen.
+Sissimeininkitunne -vihollisten vähyys -kopterin voimattomuus vastustajan kopteria vastaan
Toinen tehtävä, Puolusta Outpostia vihollisten hyökkäykseltä. hyvä tunnelma, hieman sekava alku ryhmän kanssa, ei valitettavaa.
Kolmannen tehtävän fiilis: Pistä Musta läpikuultava roskapussi päähän, mene syksyllä metsään, et näe edes kävellä. et omista flareja gg.. puskaryssäile koko pelin ajan, herätä pari piruparkaa että saavat hetkenpäästä kuolla kunnolla. ilman tätä pakenemis parantelemis rumbaa olis jääny tosi tyhjäksi tehtäväksi.
Mieleen tänään jäi MVP steedu(?) joka kanniskeli omia minun paikkailtavaksi
(steam: Samtac) (http://steamcommunity.com/id/samtac/) (Discord: Samtac#3692 ) Arma3 / R6siege
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Tunnelmia ke 30.12. toisesta tehtävästä A10:ltä.
Toisena kertana joukkueenjohtajana koko AFI-urani aikana meni omasta mielestä alkuun ihan mukavasti, kunnes tapatin lähes koko joukkueeni USA:n aloituksen pohjoispuolelle olevalle compoundille.
Homma varmaan rupesi hajoamaan kun komppania eteni etelään solaa pitkin ja vihollisen yksittäiset häirintäpartiot rupesivat tulittamaan meitä ympäröiviltä vuorilta. Alpha lähti valtaamaan drilling stationia ja saikin sen haltuun suht. pienillä tappioilla, mutta Bravosta ei kai tämän jälkeen ollut paljon jäljellä, joten Alpha lähti hyökkäämään ensimmäiselle compoundille ilman toisen joukkueen tukea.
Yritin levittää joukkueen siten, että 1 & 2 ottaisivat itäpuolen ja 3 & 4 länsipuolen, mutta AAR:stä ainakin katsoin, että 3 ja 4 eivät päässeet etenemään kovin hyvin Bravolle merkittyihin tukiasemiin. Pyysin heittimeltä savua suojaksi jonka jälkeen koko joukkueen oli tarkoitus hyökätä vihollisen asemia kohti. Lopulta ainakin 1 & 2 pääsivät hyökkäämään compoundiin, mutta sitten jouduimme raskaan kranaattitulen alle, johon molemmat ryhmät ja A10 kuolivat. Siinä olisi varmaan pitänyt savuttaa se aukio ja puskea päälle vaan 2 ryhmän voimin, ettei vihollinen pääsisi käyttämään kraanaattitulta. Jäin kuitenkin odottamaan, että saataisiin heitintä seuraavaan compoundiin, jolloin jäätiin paikalleen odottamaan ja vihollinen sai meidät suolattua. Hyvää työtä heittimeltä, kaikki kuulat tulivat sinne minne pitkin. Harmi vaan kun emme saaneet annettua teille vihollisten sijaintia.
Itsellä ainakin oli kivaa improvisoida siitä nopea hyökkäys heittimen tuella. Ehkä jälkiviisaana seuraavalla kerralla kun komppanian voimin pusketaan solan läpi, niin laittaisin yksittäiset ryhmät, tai edes partiot vuorenrinteelle varmistamaan, ettei sieltä pääse yksittäiset taistelijat pysäyttämään komppanian etenemistä.
Toisena kertana joukkueenjohtajana koko AFI-urani aikana meni omasta mielestä alkuun ihan mukavasti, kunnes tapatin lähes koko joukkueeni USA:n aloituksen pohjoispuolelle olevalle compoundille.
Homma varmaan rupesi hajoamaan kun komppania eteni etelään solaa pitkin ja vihollisen yksittäiset häirintäpartiot rupesivat tulittamaan meitä ympäröiviltä vuorilta. Alpha lähti valtaamaan drilling stationia ja saikin sen haltuun suht. pienillä tappioilla, mutta Bravosta ei kai tämän jälkeen ollut paljon jäljellä, joten Alpha lähti hyökkäämään ensimmäiselle compoundille ilman toisen joukkueen tukea.
Yritin levittää joukkueen siten, että 1 & 2 ottaisivat itäpuolen ja 3 & 4 länsipuolen, mutta AAR:stä ainakin katsoin, että 3 ja 4 eivät päässeet etenemään kovin hyvin Bravolle merkittyihin tukiasemiin. Pyysin heittimeltä savua suojaksi jonka jälkeen koko joukkueen oli tarkoitus hyökätä vihollisen asemia kohti. Lopulta ainakin 1 & 2 pääsivät hyökkäämään compoundiin, mutta sitten jouduimme raskaan kranaattitulen alle, johon molemmat ryhmät ja A10 kuolivat. Siinä olisi varmaan pitänyt savuttaa se aukio ja puskea päälle vaan 2 ryhmän voimin, ettei vihollinen pääsisi käyttämään kraanaattitulta. Jäin kuitenkin odottamaan, että saataisiin heitintä seuraavaan compoundiin, jolloin jäätiin paikalleen odottamaan ja vihollinen sai meidät suolattua. Hyvää työtä heittimeltä, kaikki kuulat tulivat sinne minne pitkin. Harmi vaan kun emme saaneet annettua teille vihollisten sijaintia.
Itsellä ainakin oli kivaa improvisoida siitä nopea hyökkäys heittimen tuella. Ehkä jälkiviisaana seuraavalla kerralla kun komppanian voimin pusketaan solan läpi, niin laittaisin yksittäiset ryhmät, tai edes partiot vuorenrinteelle varmistamaan, ettei sieltä pääse yksittäiset taistelijat pysäyttämään komppanian etenemistä.
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
30.12 viikkopeleista jäi pitkästä aikaa vain positiivisiä tuntemuksia. Oli mukavaa, homma toimi hyvin ja tunnelma oli hyvä. Mutta kun kerta ollaan suomalaisia, niin negatiivista pitää taas keksiä. Kolmannen tehtävän alussa tuli taas vanha "pannaan kaikki samalle kanavalle" -super-kämmi. Se oli ihan kivaa yrittää ohjata epäreilua, kun kaikki muutkin assetit ja JV-ryhmät huutaa kontakteja samalla kanavalla. Tästä siis muistettakoon:
1. Jos on assetteja tai epäsuoraa, ÄLÄ laita niitä samalle taajuudelle, kuin jalkaväkiryhmiä.
2. KRH kannattaa olla suunnattuna valmiiksi otollisiin vihollisen väijytysasemiin ENNEN kun JV saapuu alueelle.
3. Kun kutsutte epäsuoraa, muistakaa kutsurunko: minne - montako kertaa - kuuntele kuittaus - käske ampumaan!
1. Jos on assetteja tai epäsuoraa, ÄLÄ laita niitä samalle taajuudelle, kuin jalkaväkiryhmiä.
2. KRH kannattaa olla suunnattuna valmiiksi otollisiin vihollisen väijytysasemiin ENNEN kun JV saapuu alueelle.
3. Kun kutsutte epäsuoraa, muistakaa kutsurunko: minne - montako kertaa - kuuntele kuittaus - käske ampumaan!
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Map toolsit pakolliseksi geariin, antaa jipeille mahdollisuuden kopioida kartta muilta jos ei toimi muuten kunnolla, nuf said. Plus toimii myös vihollisen kartoihin koska radijoo ei saa nykyään ottaa.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Saat aina kartan toimimaan oikein kun menet ja reslottaat. Viimeistään sitten kun disconnectaat ja tulet takaisin.Cpl Honkonen wrote:Map toolsit pakolliseksi geariin, antaa jipeille mahdollisuuden kopioida kartta muilta jos ei toimi muuten kunnolla, nuf said. Plus toimii myös vihollisen kartoihin koska radijoo ei saa nykyään ottaa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 viikkopelien yleinen palaute
Burning Viper, lentäjien pelastus: Todella hieno tehtävä, jossa paljon tunnelmaa. Se laitettiin mielestäni vain turhan aikaisin poikki. Lentäjät oli extractoitu, mutta Blufor jätettiin metsään vaikka taistelut kesken. Tuollaisessa tehtävässä pitäisi tehdä ehdottomasti myös JV:n extractointi. Taisi olla Indofrin ilmoitus, että vetäytyvät, mutta olisi silti voinut antaa 5-10 min Bluforille organisoida poistuminen.
Nyt Chinookkimme oli juuri hakemassa yhtä partiota, mutta määrätty LZ olikin kuuma. Peli katkaistiin tosi jännässä paikassa, kun kopu joutui hylkäämään LZ:n räjähdysten ympäröimänä ja kyytiin nousemassa ollut partio alkoi vasta vastaamaan tuleen. Muitkain ryhmiä oli AAR:n mukaan kontaktissa. Kokonaisharkintaa mielellään näihin lopetuksiin... (tiedän toki, että on hankala homma usein tehdä se päätös).
Nyt Chinookkimme oli juuri hakemassa yhtä partiota, mutta määrätty LZ olikin kuuma. Peli katkaistiin tosi jännässä paikassa, kun kopu joutui hylkäämään LZ:n räjähdysten ympäröimänä ja kyytiin nousemassa ollut partio alkoi vasta vastaamaan tuleen. Muitkain ryhmiä oli AAR:n mukaan kontaktissa. Kokonaisharkintaa mielellään näihin lopetuksiin... (tiedän toki, että on hankala homma usein tehdä se päätös).