ARMA III Pelaajia?

Post Reply
Exera
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2014, 22:43

ARMA III Pelaajia?

Post by Exera »

Hei.

Olen uusi tässä yhteisössä kuten varmaan osaatte päätelläkkin. Kyselisin vähän että onko ARMA III:lle ollenkaan suomalaisia klaaneja ja/tai yhteisöjä? Olen katsellut että pääosin teillä on ARMA II pääpainotteinen peli tapahtumien perusteella ja itse en kyseistä peliä enään pelaa. Olisi mukava päästä pelaamaan suomalaisessa porukassa taktisesti (mutta silti pilke silmäkulmassa) coop:ia.

Sen verran itsestäni että olen 23 vuotias maaseudun kasvatti, ja varusmiespalveluksestani tulin ulos reserviläispiirin maanpuolustusmitalilla palkittuna kersanttina 2013 joulukuussa. Koulutukseltani olen PionK KntoJ viestialiupseeri, omaan siis niin pioneeri, kuin viestikoulutuksen.

Tässäpä nyt pohjustukset! Jos joku porukka etsii pelaajia ARMA III niin ottakee yhteyttä täällä tai vaikka steamin kautta nimellä "Exera"

Jos tähän asti luit niin tänk juu ;)
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA III Pelaajia?

Post by Keneraali »

Sellainen porukka kuin Grand Old Men [GoM] on ainakin yksi ArmA 3:a pelaava suomiporukka. Heidän kanssaan meillä on ollut pientä yhteydenpitoa.

AFI:lla 3:en on jatkuvassa seurannassa, moni odottaa jo siirtymistä, mutta vielä se ei tarjoa tarpeeksi määrältä eikä laadulta.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA III Pelaajia?

Post by JP-9000 »

Ensi keskiviikkona pelaillaan taas vähän kolmosta AFI:n porukalla, tervetuloa mukaan.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA III Pelaajia?

Post by Nummi »

Jos kiinnostaa 24/7 "hyppää mukaan milloin haluat" arma 3, itse olen pelaillut ahoyworldin servuilla "Invade & Annex" pelimuotoa. Englannin kielen taitamista vaaditaan tietysti kansainvälisessä yhteisössä, mutta silloin kun ei ole mahdollista saada kasaan 40+ suomalaista oman tahdon mukaisesti, on ahoyworld itselleni ollut hyvä lääke arma3 kitkutukseen. Servulla on vähän sellainen "niin taktista kuin pelaaja haluaa" asenne. Jos haluat taktisen ryhmän joka painottaa tiimipelaamista niin sellainen pitäisi kyllä löytyä, tai jos ei löydy niin sen kasaaminen itse pelissä ei ole vaikea prosessi.
Invade & Annex tutustuttaa arma3:seen mielestäni mukavalla tavalla. Pointtina on että servulla on käynnissä joko reaaliaikainen dynaaminen tehtävänluontiskripti joka antaa co-op tyyliin pelaavalle joukkueelle ai vastuksia, tai sitten servulla voi olla Zeus tyylistä modia käyttävä admin joka järjestelee pelaajille tehtäviä näiden pyyntöjen/tarpeiden mukaan. Jos joku ei ole kokeillut niin käykää ihmeessä pelailemassa!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Monsteri
Posts: 10
Joined: 16 May 2014, 10:39

Re: ARMA III Pelaajia?

Post by Monsteri »

Exera wrote:Hei.

Olen uusi tässä yhteisössä kuten varmaan osaatte päätelläkkin. Kyselisin vähän että onko ARMA III:lle ollenkaan suomalaisia klaaneja ja/tai yhteisöjä? Olen katsellut että pääosin teillä on ARMA II pääpainotteinen peli tapahtumien perusteella ja itse en kyseistä peliä enään pelaa. Olisi mukava päästä pelaamaan suomalaisessa porukassa taktisesti (mutta silti pilke silmäkulmassa) coop:ia.

Sen verran itsestäni että olen 23 vuotias maaseudun kasvatti, ja varusmiespalveluksestani tulin ulos reserviläispiirin maanpuolustusmitalilla palkittuna kersanttina 2013 joulukuussa. Koulutukseltani olen PionK KntoJ viestialiupseeri, omaan siis niin pioneeri, kuin viestikoulutuksen.

Tässäpä nyt pohjustukset! Jos joku porukka etsii pelaajia ARMA III niin ottakee yhteyttä täällä tai vaikka steamin kautta nimellä "Exera"

Jos tähän asti luit niin tänk juu ;)
Hei. Koetin katsoa Steamista tuota Exera nimeä, mutta sieltä löytyi useampi joten laitan tänne. Jos tuo Grand old menin kanssa pelaaminen kiinnostaa niin laita minulle kaverikutsu steamissa. Olen siellä nimellä "Modiglian" (Ainoa suomalainen ainakin)

Tuossa vähän GoM pelaamista. https://www.youtube.com/watch?v=ZXhawJA ... 1&index=44
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA III Pelaajia?

Post by JoneKone »

Nummi wrote:Jos kiinnostaa 24/7 "hyppää mukaan milloin haluat" arma 3, itse olen pelaillut ahoyworldin servuilla "Invade & Annex" pelimuotoa. Englannin kielen taitamista vaaditaan tietysti kansainvälisessä yhteisössä, mutta silloin kun ei ole mahdollista saada kasaan 40+ suomalaista oman tahdon mukaisesti, on ahoyworld itselleni ollut hyvä lääke arma3 kitkutukseen. Servulla on vähän sellainen "niin taktista kuin pelaaja haluaa" asenne. Jos haluat taktisen ryhmän joka painottaa tiimipelaamista niin sellainen pitäisi kyllä löytyä, tai jos ei löydy niin sen kasaaminen itse pelissä ei ole vaikea prosessi.
Invade & Annex tutustuttaa arma3:seen mielestäni mukavalla tavalla. Pointtina on että servulla on käynnissä joko reaaliaikainen dynaaminen tehtävänluontiskripti joka antaa co-op tyyliin pelaavalle joukkueelle ai vastuksia, tai sitten servulla voi olla Zeus tyylistä modia käyttävä admin joka järjestelee pelaajille tehtäviä näiden pyyntöjen/tarpeiden mukaan. Jos joku ei ole kokeillut niin käykää ihmeessä pelailemassa!
Kävin eilen kokeilemassa ahoyworldia. Kuten Nummi totesi, hyvää ARMA3 -lääkettä kun parempaa ei ole tarjolla. Etenkin jos saa vielä muutama oma tyyppi mukaan ryhmän rungoksi. :)

Satuin liittymään sellaiseen jengiin jossa oli joku ent. britti marine -RJ:nä. Oli hienoa todeta, että hyvällä johtajalla tosiaan on aikamoinen vaikutus siihen miltä ryhmän toiminta näyttää. Siinä hyökätiin ja vetäydyttiin koko porukka yhtenä ryhmänä ja saatiin muutama tehtäväkin suoritettua pienin tappioin. Muutama tunti pelattiin porukkana kunnes hepun piti lähteä, ja tosiaan, ei mennyt kuin 2 minuuttia uudella vetäjällä niin oli jo täys sekoilu päällä. Mut kaiken kaikkiaan ihan hyvä kokemus.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply