Page 142 of 180
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 14 Feb 2017, 12:14
by Bummeri
Nyt kun tuo 1.68 arma on jo RC version ulkona, niin se tarkoittaa 64 bittistä armaa melko piakoin melkein kaikille.
Mitkä kaikki modit käyttää .dll jotka pitää kääntää 64 bit?
Ainakin:
ACE3, Uusi versio 64 bitin tuella on käytännössä jo
valmis!
TFAR, sen puolella on virallinen julkaisu vielä ainakin
issueiden määrästä päätellen jonkun ajan päässä, mutta jonkunlainen
pre-release on jo ulkona!
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 16 Feb 2017, 13:13
by Kensei
CSA38 mod - Czechoslovak army 1938 (Munich crisis)
Koko 2,8GB
Vaatii CUP:Terrainsin sekä CUP:Terrains Coren.
http://www.armaholic.com/page.php?id=31721
Modi sisältää yhden kartan, vuoden -38 saksalaisia ja tšekkoslovakialaisia joukkoja sekä tankkeja.
Mielestäni olisi hyvä lisäys Iron Front -eventteihin tai jopa omana eventtinään.
Tässä vielä pari kuvaa:
- 20170216130014_1.jpg (1.25 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216130001_1.jpg (1.09 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216125819_1.jpg (1.38 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216124745_1.jpg (1.2 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216124726_1.jpg (1.25 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216124712_1.jpg (1.1 MiB) Viewed 3793 times
- 20170216124656_1.jpg (1.29 MiB) Viewed 3793 times
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 16 Feb 2017, 14:01
by TheTaltsi
Vaunuja ainakin if mättöihin lisää, +1 täältä
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 16 Feb 2017, 15:47
by jesteri
Jes! Vaunuja lisää, hyvä homma!
Asiasta kukkakaaliin, oliko sitä äänenpikasäätöä tulossa mikä oli esim. Tushino eventissä käytössä, että pystyit ajoneuvoäänen säätään lennosta?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 16 Feb 2017, 15:55
by Tikka
jesteri wrote:Jes! Vaunuja lisää, hyvä homma!
Asiasta kukkakaaliin, oliko sitä äänenpikasäätöä tulossa mikä oli esim. Tushino eventissä käytössä, että pystyit ajoneuvoäänen säätään lennosta?
Mahdollisesti.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 16 Feb 2017, 17:55
by Tonto-
- kuva[+] Spoiler
Työkoneiden arvonta!
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 20 Feb 2017, 00:44
by Pjetu
Iron Front sai todellakin päivityksen, jossa itse modi jaettiin palasiksi. Lisäksi ne Invasion 1944 kartat lisättiin.
https://forums.bistudio.com/topic/19080 ... s/?page=26
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 20 Feb 2017, 10:13
by Temppa
Invasion 1944 Terrains in Arma 3
Vaatii cup terrains ja I44 Objects
https://forums.bistudio.com/topic/20230 ... in-arma-3/
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 22 Feb 2017, 08:42
by Temppa
Vissiin RHS/ace päivitys on rikkonut vanilla MK6 mortarin, vika esiintyy vain NATO:n mortarissa. Kun laitat sen repuilla kasaan tai editorissa pistät sen peliin, se on kadonnut. Se toimi vielä perjantaina, maanantaina epävirallisissa huomattiin bugi. Ainakin indujen mortar toimii, uskon että opfor mortari myös.
Update: RHS USAF rikkoo mortarit: Nato MK6 mortar ja Nato pacific Mortarin.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Posted: 24 Feb 2017, 11:29
by Temppa
TERRAIN Teumess
Teumess is a fictional island, loosely based off of Mykonos, Greece. It is one of the Greek islands along Lemnos and Agios Efstratios (Altis and Stratis). It is a 10KmX10Km map (with 65.071 objects), split onto one main island and six smaller islands
https://forums.bistudio.com/topic/20239 ... e-teumess/
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =870872623
To be added/Known issues
-Error pop up "No 3 ILS arrays assigned" can easily be ignored and moved on from, this is temporary and will be patched in a future update.
-Setting the airport as usable for auto-land and AI (Temporarily disabled).