ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Tämä modi tullut tällä viikolla, vielä melko buginen/vaiheessa mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... -bad-idea!

"The mod will make the weapon "handling" even more punishing and challenging.
The times in which people ran around with MMGs in CQB are over, it is way more
important to lower your weapon regulary and find good spots to support your
gun."
Known issues
• AGM compatibility is not tested but should work
• Multiplayer compatibility is not yet tested.
• Multiplayer features are missing (serverside forcing etc.)





Erityisesti TVT:n voisi tuoda lisää syvyyttä lähitaisteluihin. Sekä tietenkin COOP:ssa ehkä hidastaisi/rauhoittaisi liikkumista.

AGM yhteensopivuutta ei vielä ole virallisesti, mutta viesteissä kehuvat toimivan. Eikä moninpeliäkään vielä testattu.

Mutta parannuksia odotellessa, miltä vaikuttaa?
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Jaa-a, enpä nyt tiedä. Omaan korvaan kuulostaa lähinnä ominaisuudelta, joka ei erityisesti lisää pelikokemuksen hauskuutta mutta taatusti ärsyttää usein. Lisäksi näkisin erinäiset yhteensopivuusongelmat muiden modien kanssa aika todennäköisinä.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tonto- »

Rekyylin puolesta näyttää aika helvetin hyvältä.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by ilee »

Mikäli on yhteensopiva kaikkien muiden rekyyliä muokkaavien modien kanssa niin ihan jees. Pitäis ottaa testiin johonkin peliin jotta osais sanoa miten hyvin tuo toimii.
Image Image
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

http://www.armaholic.com/page.php?id=27582

Image

Tollane! kunnon lähiö mätöt
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Arska »

Harmillisen tasasen näköstä maastoa, muuten bueno!
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Aspirant »

Avasin äännestykseen uuden threadin. keskusteluun voi jokainen osallistua
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Paavo »

Bornholmista tullut nyt 1.3 versio
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Ehdotan että poistetaan se chinookki modi ellei siinä ole sellaista mallia johon ei tarvitse kavuta sisään ja jossa ei ole tarvetta pelaaja kerrallaan hypätä pois.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:Ehdotan että poistetaan se chinookki modi ellei siinä ole sellaista mallia johon ei tarvitse kavuta sisään ja jossa ei ole tarvetta pelaaja kerrallaan hypätä pois.
Samaa mieltä, vaikka hieno kopteri onkin. Joka kerta joku siihen kuolee tai homma menee muuten vaan ketuiks.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Post Reply