ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Bummeri wrote:
Castor wrote: Myöskään vt5 tyyppisessä maastossa ei paljoa luoteja totella kun "ei se vihollinen osu kuitenkaan"
AFI AAR:
2016-04-13_21-26_TVT118_Vetta_sataa_ja_vituttaa_v2
Ajassa 00:17:29 Blufor ajaa HAKAn ryhmän ja minut pakosalle melkoisella tulimyrskyllä.
Muistan tuon tehtävän hyvin koska olin hyökkäävillä RJnä mutta tilanteessa on muitakin tekijöitä kuin suppressio voima:

- voimasuhteet kyseisessä paikassa (2xJ vs 1xR)
- peliporukka on vastaanottavana osastona
- vihollisen taktiikka? Koko tehtävä vaikutti siltä että puolustavan ryhmän piti viivyttää samalla kun muut ryhmät tekee superkoukut taakse (sinähän sen parhaiten tiedät, olit muistaakseni 10 puolustajalla)

Hyökkääjät ampuivat ja etenivät tossa aika sokeesti. Vihollisen sijainnista ei ollut paljoo tietoa.

Pitäydyn mielipiteessäni että suppressio modi olisi hyvä olla mutta ei siinä muodossa kun se oli keskiviikkona.
Last edited by Castor on 03 Feb 2017, 07:51, edited 1 time in total.
Reason: n
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Land roverit tulee 3cb modiin pian:

Image
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

Ahteri wrote:Land roverit tulee 3cb modiin pian:
Muutama
Last edited by Blahh on 03 Feb 2017, 14:42, edited 1 time in total.
Reason: kuva pois (tunari)
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:
Ahteri wrote:Land roverit tulee 3cb modiin pian:


Muutama
Melkein yhtä monta kuin RHS:ssä on T-vaunuvariaatioita. :D
Last edited by Blahh on 03 Feb 2017, 14:41, edited 1 time in total.
Reason: kuva pois (tunari)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:DATAA ON SAATAVA!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Samat asetukset joka kartassa. 4km piirto ja objekti.
Uuh, arvostan...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Tuntematon wrote:DATAA ON SAATAVA!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Samat asetukset joka kartassa. 4km piirto ja objekti.
Uuh, arvostan...
Tikka teki hienon scriptin jolla tehdä dataa.
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Väyrynen »

BackpackOnChest päivittyny versioon 1.1.0

https://forums.bistudio.com/topic/18181 ... ckonchest/

Nyt servulla oleva versio antaa scripta erroria ja toimii mitenkä sattuu välillä.
Enzio
Posts: 372
Joined: 26 Jul 2013, 19:12

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Enzio »

Ahteri[+] Spoiler
Uus kartta, vaikuttaa hyvältä:

G.O.S Leskovets

https://forums.bistudio.com/topic/20196 ... leskovets/
Image
Varmasti mukavaa vaihtelua. Pikaisen testauksen jälkeen fps pysyy hyvänä ja sopii jv, vaunu ja kopteri taisteluihin aivan hyvin. Miinuksena nyt voisi sanoa satelliitti kuva ja eräät kylät/kaupungit.
Osa kylistä täysin tasaisia ja toiset taas suoraan kopioituja toisesta/toisista kartoista (Chernarus). Muutaman kerran sama kylä ja kaupunki tullut vastaan. Enkä löydä lentokenttää (tai sitten olen vain sokea).
Kartan ulkopuolelta pääsee kyllä ilmaan maataistelukoneellakin ja laskeutumaan. Täytyy vielä kumminkin testata lisää.
Last edited by Enzio on 04 Feb 2017, 15:01, edited 1 time in total.
Reason: ööh..
Olen nallepa, sanokaa vain nallepaksi.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply