Jos jollain ihmettyttää että missä järjestyksessä CBA eri eventhandlerit ja ym. initoidaan, niin:
1. Extended_PreInit_EventHandlers
2. Extended_Init_EventHandlers
3. Init linet editorissa
4. init.sqf
5. Extended_PostInit_EventHandlers
6. Extended_InitPost_EventHandlers
7. playerConnectedEH
Pelaajan objekti on lokaali pelaajalle näissä testeissä pelaajalle init.sqf eteenpäin. Serverillä objekti on lokaali pelaajalle vasta PlayerConnected EH aikana. Aiemmin se pelaajan objekti on lokaali serverille. Yksikkö on siis esimerkiksi init.sqf lokaali serverille ja myös pelaajalle.
GetplayerUID palauttaa numeron oikein pelaajalla init.sqf eteenpäin. Serverillä se palauttaa sen oikein vasta PlayerConnectedEHssa.
!isnull player palauttaa true pelaajalla init.sqf ja siitä eteenpäin.
Jipatessa !isnull player palauttaa true vasta postInit vaiheessa. Samoin DidJip on true vasta postInit vaiheessa. Serverillä pelaajan jipatessa playerconnectedEH lauetessa pelaajan yksikkö on lokaali serverille.
Mielenkiintoisena huomiona, tehtävän alussa playerconnectedEH laukeaa 3 kertaa vaikka sen pitäisi laueta vain kerra.
Yo. voi muuttua riippuen tilanteesta.
Initointijärjestys
Initointijärjestys
Last edited by Bummeri on 10 Apr 2019, 22:19, edited 1 time in total.
Reason: 1
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi