Page 1 of 2

Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 31 Jan 2019, 23:32
by Pjetu
kuva[+] Spoiler
Image
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... romLogin=1

Viikolla 6 on tarkoitus testata Diwako's ACE Ragdolling -modia. Päämääräinen testailu tapahtuu keskiviikon 6.2 viikkopeleissä.
Modin seurauksena pelaajien sekä tekoälyn mennessä tajuttomaksi on muutuman sekunnin kestävä ragdoll-tila, samanlainen kun kuollessa.
Ragdoll-tilan päätyttyä pelaajahahmo on erilaisessa staattisessa animaatiossa, kuin ACE:ssa.

Modin tarkoitus on viikkopelissä vaikeuttaa hahmottamaan onko vihollinen tai oma oikeasti kuollut.
Tällä hetkellä tajuttomuudessa hahmot menevät välittömästi maahan, mikä on helposti huomattavissa.

Silmällä pidettäviä asioita:

- Menevätkö pelaajat tajuttomuuden alkaessa kivien, puiden, seinien ja jne. sisään.
- Pystyykö pelaajia lääkitsemään ACE Interaction -valikon kautta, vaikka he olisivat lievästi jonkin objektin sisällä.
- Muita omituisia bugeja tajuttomuuden alkaessa, kuten ruumiin lentämistä.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 01 Feb 2019, 09:58
by Bummeri
Kannattaa varmaan vielä tähän kerrata miten tunnistaa että joku on kuollut sieltä medikal systeemin puolelta.

Eikö se ole , ettei kuolleelta löydy pulssia tai verenpainetta.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 01 Feb 2019, 13:23
by Pjetu
Bummeri wrote:Kannattaa varmaan vielä tähän kerrata miten tunnistaa että joku on kuollut sieltä medikal systeemin puolelta.

Eikö se ole , ettei kuolleelta löydy pulssia tai verenpainetta.
Täysin varmoja tapoja tunnistaa kuolleet:

- Ei pulssia.
- Ei verenpainetta.

Vähemmän varmoja:

- Ruumis ei yhtään liiku, esim. pää ei nytkähtele, suu liiku ja ei silmien räpsäyttelyä.

Check response ei kerro onko kuollut vai elossa.
Kuolleet eivät aina muutu veltoiksi (rigor mortis on aika nopea ilmeisesti), jolloin pulssin tai verenpaineen tarkistaminen on ainoa tapa olla varma.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 07 Feb 2019, 17:55
by Bummeri
Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 07 Feb 2019, 18:05
by Pjetu
Bummeri wrote:Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?
Kyllä se päällä näytti olevan. Itse menin tajuttomaksi niin toimi. Yhdessä rakennuksessa oli tulitaistelu ja tajuttomaksi menneet eivät menneet seinien tai lattian läpi.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 07 Feb 2019, 19:38
by Bummeri
Pjetu wrote:
Bummeri wrote:Toimiko se? Laittoko joku sen päälle Servun CBA asetuksista?
Kyllä se päällä näytti olevan. Itse menin tajuttomaksi niin toimi. Yhdessä rakennuksessa oli tulitaistelu ja tajuttomaksi menneet eivät menneet seinien tai lattian läpi.
No entä oliko se hyvä lisä?

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 07 Feb 2019, 20:55
by Bargo
Keskiviikkona pelattiin yksi tehtävä, joten hirveän suuria johtopäätöksiä ei varmaan sen perusteella kannata vielä tehdä. Luultavasti aika harva pelaaja ehti edes nähdä moddia toiminnassa. Vaikutti kuitenkin hyvältä.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 08 Feb 2019, 17:29
by Pjetu
Bummeri wrote: No entä oliko se hyvä lisä?
Minun mielestäni lisää immersiota tarpeeksi, että kannattaa pitää repossa.
Tarvitaan lisää kokemusta miten modi vaikuttaa pelillisesti muuten kuin vaikuttamalla tappojen varmuuteen.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 09 Feb 2019, 23:48
by Bummeri
Toi on ihan hyvä lisä kun ei tiedä onko porukka kuollut vai ei. Montakertaa ammuin ja ragdollas ja sitten jäi epävarmaksi, että onko ne död.

Re: Diwako's ACE Ragdolling - Testiviikko

Posted: 10 Feb 2019, 00:24
by Tuntematon
En oo päässy peleihin. Mutta itteäni mietityttää että miten näille tajuttomille käy. Jätetäänkö ne vaan sinne makaan vai tuleeko porukka tarkistaa onko elossa?