Page 3 of 3

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Apr 2018, 19:36
by Bummeri
Meidän pelityyliä korostava kompromissiratkaisu olisi disabloida thermalit ampujalta, mutta jättää ne komentajalle. Tällöin korostetaan tiimipelin ja kommunikaation merkitystä siellä vaunussa, ja samalla hidastettaisiin siihen kohteeseen vaikuttamista.

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Jun 2018, 23:04
by Bummeri
"visionMode" eventhandler löytyy CBAsta. Sitä voi käyttää jos tätä aikoo jatkokehittää tulevaisuudessa.

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Jun 2018, 23:15
by Tuntematon
Muistaakseni käytän tota jo nytkin. Mut näköjään olisi pieni optimointi mahdollisuus vielä.

Re: Thermal Overheat

Posted: 19 Jun 2018, 06:31
by JoneKone
Tuntematon wrote:Muistaakseni käytän tota jo nytkin. Mut näköjään olisi pieni optimointi mahdollisuus vielä.
Ajattelin koittaa tätä käyttää omassa tehtävässä. Kaikki jatkokehitys otetaan kiitollisuudella vastaan. :)

Re: Thermal Overheat

Posted: 23 Feb 2019, 20:09
by Tuntematon
Korjaa että myös servu tietää tämän fnc jottei tule localiteetti erroreja kun unohtaa laittaa hasInterfacen sisään