Page 2 of 3

Re: Thermal Overheat

Posted: 22 Mar 2018, 22:05
by Tuntematon
JoneKone wrote:
Tuntematon wrote:Katteltiin eilen että ei ole niin helppoa toteuttaa tota tikan ehdotusta.
Vaikkei täydellinen olekkaan niin uskaltaisko päästä ekaa versiota liikkeelle testimielessä (kun valmis)? Sitten kun joku tekee täydellisen niin luovutaan tuosta?
Ongelmana on että lämpö näkymään ei voi käyttää perus ppeffectejä.

Joutuu oletettavasti aika paljon purkaa tekemään että saa toimiin. Tällähetkellä ei mitään hajua miten toteuttaa.

Testaan joku päivä että voiko sitä lisätä jollain omalla ui virityksellä

Re: Thermal Overheat

Posted: 22 Mar 2018, 22:28
by JoneKone
Tuntematon wrote:
JoneKone wrote:
Vaikkei täydellinen olekkaan niin uskaltaisko päästä ekaa versiota liikkeelle testimielessä (kun valmis)? Sitten kun joku tekee täydellisen niin luovutaan tuosta?
Ongelmana on että lämpö näkymään ei voi käyttää perus ppeffectejä.

Joutuu oletettavasti aika paljon purkaa tekemään että saa toimiin. Tällähetkellä ei mitään hajua miten toteuttaa.

Testaan joku päivä että voiko sitä lisätä jollain omalla ui virityksellä

Niin siis tarkoitin se aikakatkaisulla toimiva versio, sehän toimi jo aika hyvin? Silläkin olisi käyttökohteensa vaikkei täydellinen olisikaan. Sehän olisi jokaisen TT:n päätettävissä käyttääkö tehtävässään vai ei...

Re: Thermal Overheat

Posted: 23 Mar 2018, 10:23
by Tuntematon
No siis jos kellään ei ole ideoita miten parantaa nykyistä niin mun puolesta se on valmis ja voi lisätä pää repoon

Re: Thermal Overheat

Posted: 23 Mar 2018, 13:39
by Bummeri
https://community.bistudio.com/wiki/ppEffectForceInNVG

Pitääkö tuota käyttää, että ne PP toimii thermaleissakin?
Katsoitko mallia miten ACE nvg oli tehty?
Toimiiko PPt conffien kautta tehtynä?

Re: Thermal Overheat

Posted: 23 Mar 2018, 14:14
by Johnson
Bummeri wrote:https://community.bistudio.com/wiki/ppEffectForceInNVG

Pitääkö tuota käyttää, että ne PP toimii thermaleissakin?
Katsoitko mallia miten ACE nvg oli tehty?
Toimiiko PPt conffien kautta tehtynä?
Ei toimi kuin NVG:ssä tuo. Thermaleihin ei ole mahdollista laittaa ppEffect. Tuosta on feature request laitettu BIS:lle aikoja sitten, mutta siihen ei ikinä vastattu. ACE juurikin käyttää tuota ppEffectForceInNVG ja muita ppEffect.

Re: Thermal Overheat

Posted: 09 Apr 2018, 23:13
by Tuntematon
v1.1
-Lisätty mahdollisuus disabloida termarit kaikista kokonaan. [] call afi_toh_fnc_full_disable

Re: Thermal Overheat

Posted: 11 Apr 2018, 17:13
by JoneKone
Tässä myös tapa vaikuttaa thermalien tehokkuuteen (ehkä):

https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nt=3282789

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Apr 2018, 13:02
by JoneKone
Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Apr 2018, 13:12
by Bummeri
JoneKone wrote:Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?
On.

Re: Thermal Overheat

Posted: 17 Apr 2018, 16:56
by JoneKone
Bummeri wrote:
JoneKone wrote:Tulipa sellainen mieleen, että jos ei TI kuvan rakeisuutta/resoluutio saa helposti säädettyä niin olisiko mahdollista rajoittaa viewdistance vain TI moodissa?
On.
Oisko sellainen kokeilemisen arvoinen, että rajoittaisi thermalit esim. 500 m:iin? Näkee lämpöjäljet mutta ei kauas ja sinkojen vaikutusalueen sisäpuolella? Tosin tuleeko tuossa sitten ongelmia jos hyppää eri katselumoodien välillä jatkuvasti? Eli saako sitten myös norminäkymään se pelaajan asettama viewdistance?