Page 1 of 1

Automaattinen groupID

Posted: 04 Mar 2018, 15:47
by Bummeri
Tämä skripti laittaa automaattisesti moninpelissä jokaiselle playable ryhmälle groupID oikein, ilman että sitä tarvitsee erikseen laittaa.
Oletuksena on, että tehtävässä käytetään CBAn Name Groups In Lobby

Ei toimi SP tai yksiköille, jotka eivät ole playable. Vaatii, että paikalla jolla @groupId on pelaaja tai AI.

Code: Select all

if (isServer) then
{
    {
        {
            scopeName "UnitLoop";
            _roleDescription = roleDescription _x;
            _groupIdPos = _roleDescription find "@";
            if (_groupIdPos > -1) then // groupId found, set it
            {
                _groupIdPos = _groupIdPos + 1;
                _groupIdToSet = _roleDescription select [_groupIdPos];
                group _x setGroupIdGlobal [_groupIdToSet];
                breakOut "UnitLoop"; //Stop lookin for groupIDs in this group
            };
        } forEach units _x;
    } forEach allGroups;
};

Todo:
Tee config pohjainen versio joka toimii kaikille ryhmille riippumatta onko pelaajia yms. Materiaalia siihen:
https://community.bistudio.com/wiki/missionConfigFile - Kuinka mission.sqm saadaan lisättyö description.ext
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... nfig-file/ - Kuinka loopata läpi lisätty mission.sqf config.
https://community.bistudio.com/wiki/Eden_Entity - yksikön uniikki id
https://community.bistudio.com/wiki/groupFromNetId - Ryhmän id
https://community.bistudio.com/wiki/objectFromNetId
https://community.bistudio.com/wiki/netId

Suorana editorissa:
https://community.bistudio.com/wiki/Ede ... Attributes
https://community.bistudio.com/wiki/set3DENAttributes
https://community.bistudio.com/wiki/add3DENEventHandler
https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... hanged3DEN