AFI Light fix

Post Reply
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

AFI Light fix

Post by Bummeri »

Tarkoitus:
Modin tarkoitus on tehdä yötehtävistä pelikelpoisia parantamalla valaistuslaitteiden tehoa.

Sisältö 27.2.2018
- Mk6 mortarin valoammuksien valoteho huomattavasti parempi, lifetime sellaiseksi, eteivät ne todennäköisesti vietä paljoa aikaa maassa.
- Vanillan ja Rhs kivkr ja Rop-30 valoteho parempi, väriversiot pidempikestoisia, mutta vähemmän valovoimaisia.
- Kivkr flaret deployaa vajaan sekunnin myöhemmin, jolloin ne voidaan ampua kauemmas ja korkeammalle.
- Vanillan/ACE (UTG Defender) asevalon valotehoa nostettu huomattavasti

TODO:
- Ajoneuvojen ajovalojen tehon nosto
- Tutkia mitä taskulamppuja vielä pitäisi conffata

Ongelmia:
- Arman valot kustiin silloin visual updatessa, tämän takia valojen intensiteettiä pitää nostaa törkeän paljon, jolloin voi esiintyä liian kirkkaita hetkiä. Tällöin värit häviää objekteista ja ne menevät mustiksi ja valkoisiksi. Ongelmaa on pyritty minimoimaan lyhentämällä flarejen elinikiä ja ruklaamalla niitä intesiteettejä.

Miten voin auttaa
Voit auttaa ilmoittelemalla minkä valolähteiden tehoja tulisi nostaa. Parhaiten autat antamalla valolähteen classnimen ja kertomalla mitä pitäisi muuttaa.

Viimeisin versio:
afi_light_fix.7z
(957 Bytes) Downloaded 217 times
Kiitos Tikka ja mahdolliset muut tuohon pohjan tekoon osallistuneet.

Kukatahansa voi tehdä modilla mitä haluaa!
Last edited by Bummeri on 26 Feb 2019, 12:12, edited 3 times in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI Light fix

Post by JoneKone »

Olisko ROP-30seen mahdollista laittaa värin mukaan pieni partikkeliefekti. Näin niitä voisi käyttää WW2 tehtävissä (tai muutenkin) viestintään myös päivällä (muistelen ettei flaret saatu näkymään päiväsaikaan?)
Last edited by JoneKone on 28 Feb 2018, 12:01, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI Light fix

Post by Bummeri »

JoneKone wrote:Olisko ROP-30seen mahdollista laittaa värin mukaan pieni partikkeliefekti. Näin niitä voisi käyttää WW2 tehtävissä (tai muutenkin) viestintään myös päivällä (muistelen ettei flaret saatu näkymään päiväsaikaan?)
Ainakin conffissa näkyy joku savuefekti olevan siihen liitetty. Miltä se nyt näyttää päivällä?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: AFI Light fix

Post by JoneKone »

Bummeri wrote:
JoneKone wrote:Olisko ROP-30seen mahdollista laittaa värin mukaan pieni partikkeliefekti. Näin niitä voisi käyttää WW2 tehtävissä (tai muutenkin) viestintään myös päivällä (muistelen ettei flaret saatu näkymään päiväsaikaan?)
Ainakin conffissa näkyy joku savuefekti olevan siihen liitetty. Miltä se nyt näyttää päivällä?
Kaikkien flareiden partikkeliefekti on tällä hetkellä valkoinen. Sinänänsähän se on realistista, mutta jos sen partikkeliefektin värin saisi mätsäämään flaren värin kanssa (mun puolesta riitää kaksi väriä, esim. vihreä/punainen) niin silloin ne erottuisivat sopivan kaukaa (+ 1km). Nyt valkoinen savu ei esim. näy kirkasta/pilvistä taivasta vasten juuri ollenkaan jos etäisyyttä on liikaa.

Kuvassa Rop-30 flare (vaikkakin aseesta löytyy GL):
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... EAC86FE97/
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: AFI Light fix

Post by Bummeri »

Rop-30 ei toiminut minusta oikein meidän reposa. Sen teho ei vaikuttanut lisääntyneen. Täytyy testata.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply