Page 5 of 8

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 05 Mar 2018, 21:32
by JoneKone
Anssi wrote:
JoneKone wrote:Yleisesti niin olisiko plank-scripteihin mahdollista saada niitä Apexin vihreitä hiekkasäkkejä ja bunkkereita? Nykyään kannattaa vaan suosiolla käyttää niitä vaaleita hiekkasäkkejä "hämäyksinä" koska muuten ne paljastaa oman sijainnin ja lamautetaan heti.
Kyllä vain. Löytyy plank kansiosta, "arma3_fortifications.sqf" tiedostosta:

Siitä vaan classnameja vaihtelemaan, lähes mitä tahansa voi laittaa/kokeilla. ;)
Villi idea: Hiekkabunkkereita yms. ja CUP puskia? Sais naamioitua omat asemat kerrankin?

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 06 Mar 2018, 02:04
by Sahtor
plank_deploy_fortData = [

// Action text | Classname | Distance | Direction | Direction Range | Code
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
["Small Bunker", "Land_BagBunker_01_small_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Czech Hedgehog", "Land_CzechHedgehog_01_F", 5, 0, 0, {}],
["Beton Hedgehog", "Land_jezekbeton", 5, 0, 0, {}],
["Sandbag Barricade Round", "Land_BagFence_01_round_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Long", "Land_BagFence_01_long_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Short", "Land_BagFence_01_short_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Camouflage Net", "Land_CamoNet_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Open", "Land_CamoNetVar_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Vehicle", "Land_CamoNetB_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Razorwire", "Land_Razorwire_F", 8, 180, 180, {}]

];
Käytin Leskovets kartalla noita vihreitä bunkkereita. Ottakaa tosta halutut rivit.

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 30 Mar 2018, 22:21
by Tuntematon
En ole testannut mutta tästä voisi olla apua tehtävän tekijöille jotka haluaa panostaa tehtävän kuviin ukoista.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1341387001

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 30 Mar 2018, 22:40
by Nurmi
Käyttänyt SP tehtävien teossa, helppo ja nopea käyttää

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 31 Mar 2018, 00:09
by Pjetu
Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 31 Mar 2018, 00:14
by Tuntematon
Pjetu wrote:Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?
Riippuu maastosta. Ei ne mitään älyttömän pahoja ole ainakaan metsässä. Yleensäkkin krkk on tehottomampi kuin konetykki.

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 31 Mar 2018, 00:15
by TheTaltsi
On ne aika tehokkaita, vastapuoli tarvitsee jotain millä taistella niitä vastaan. Myös viimeaikoina ollut aika paljon tehtäviä joissa on KRKK

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 31 Mar 2018, 10:13
by JoneKone
Kaikki asejärjestelmien tehokkuus on kiinni maastosta, näkyvyydestä ja käyttäjien taidoista. Esim. Krkk pystyy oikeissa käsissä käyttämään tehokkaana epäsuorana tukiaseena. Maastossa jossa ei ole mikroterrain, paljon aukeita eikä kovaa suojaa niin krkk on äärimmäisen tappava. Tiheässä metsikössä jossa vihollinen pääsee metsän ja kovan suojan suojassa liikkumaan niin tappavuus pienenee. Monesti ajatellaan tehtävien balanssointi suoraan asejärjestelmien mukaan, kun enemmänkin pitäisi yrittää ajatella sitä kokonaisuuden kannalta.

Sellainen huomio Tigristä vielä, että se kestää käsiaseita melko hyvin, toisella osapuolella saisi kessejä yms. räjähtävää olla.

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 05 Jul 2018, 16:18
by JoneKone
Osaako joku sanoa miksi jos laittaa High Command -modulin tehtävään niin kuka tahansa voi ryhytä komentajaksi ilman että on edes synkattu moduliin? Liittyykö jotenkin AFI BFT? vai mihin?

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Posted: 05 Jul 2018, 19:09
by Bummeri
https://community.bistudio.com/wiki/High_Command

En tiedä suoraan, mutta olisiko tuosta sivusta apua?