Page 3 of 3

Re: Repon syyssiivous

Posted: 13 Nov 2017, 10:19
by Temppa
Voisiko joku oikeudet omistava poistaa filemanagerista noi mun ylläolevien tehtävien viimeiset versiot, ettei mun tarvi vaihtaa taas versio numeroita kun korjaan tuon spektan. Joudutte ne kuitenkin poistamaan.

Re: Repon syyssiivous

Posted: 13 Nov 2017, 13:28
by Väyrynen
Temppa wrote:Voisiko joku oikeudet omistava poistaa filemanagerista noi mun ylläolevien tehtävien viimeiset versiot, ettei mun tarvi vaihtaa taas versio numeroita kun korjaan tuon spektan. Joudutte ne kuitenkin poistamaan.
Hoidettu.

Re: Repon syyssiivous

Posted: 15 Nov 2017, 20:38
by TheTaltsi
Spectan äänet oli ainakin ekassa särki. Ja TURNBACKNOWTURNBACKNOWTURNBACKNOWTURNBACKNOW

Re: Repon syyssiivous

Posted: 15 Nov 2017, 20:39
by Bummeri
Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.

Re: Repon syyssiivous

Posted: 15 Nov 2017, 20:44
by Sahtor
Bummeri wrote:Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.
https://github.com/acemod/ACE3/blob/mas ... ctator.sqf

Code: Select all

    // Position defaults to [0,0,0] if marker doesn't exist
    _unit setPos (markerPos QGVAR(respawn));

Re: Repon syyssiivous

Posted: 15 Nov 2017, 20:46
by Temppa
Units will be gathered at marker ace_spectator_respawn (or [0,0,0] by default) testiin

Re: Repon syyssiivous

Posted: 17 Nov 2017, 22:34
by Temppa
Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.

Re: Repon syyssiivous

Posted: 17 Nov 2017, 23:06
by Tikka
Sahtor wrote:
Bummeri wrote:Joo ne ukot vissiin siirtyy 0,0,0 joka on pelialueen ulkopuolella ja skripti katsoo vissiin myös muiden kuin ind blu ja opf sijainnin ja imoittaa pelialuuen olevan ulkopuolella.
https://github.com/acemod/ACE3/blob/mas ... ctator.sqf

Code: Select all

    // Position defaults to [0,0,0] if marker doesn't exist
    _unit setPos (markerPos QGVAR(respawn));
Vanhentunut funktio mitä ei enää käytetä.

Re: Repon syyssiivous

Posted: 18 Nov 2017, 00:46
by Väyrynen
Temppa wrote:Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.
Saiko sen paikan siirrettyä sille ace_spectator_respawn markkerilla?

Re: Repon syyssiivous

Posted: 18 Nov 2017, 00:59
by Tikka
Väyrynen wrote:
Temppa wrote:Jos 0.0.0 on vesialue, spektassa edelleen muminaa. Jos pelaaja on virtual spekta slotissa kuulee se spekta slottien puheen muttei toisinpäin.
Saiko sen paikan siirrettyä sille ace_spectator_respawn markkerilla?
Ei.

e: Virittelin purkkaa repoon millä korjautuisi ongelma, mutta ei vaikuta toimivan. Pitää kehitellä lisää virityksiä.
e2: Purkan määrää lisätty, ehkä toimii?