Siitä en tiedä.Temppa wrote:description.ext:
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};
Tämäkö pitää lisätä tehtävään?
Ainakin editorissa ne voi helposti määrrittää
Siitä en tiedä.Temppa wrote:description.ext:
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};
Tämäkö pitää lisätä tehtävään?
Tuo tekee sen, että kuollessaan pelaaja siiryy ace spektaan.Temppa wrote:description.ext:
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};
Tämäkö pitää lisätä tehtävään?
Code: Select all
#include "plank\plank.h"
author = "Ryge";
onLoadName = "Battle of Ilovaisk";
onLoadMission = "[JIP/NoRespawn/Ratio~1:1/NoThermals] Ukrainalaiset ovat piiritettynä Venäläisten ja separatistien toimesta. Tilanne on huono, onko läpimurto ainoa vaihtoehto?";
loadscreen="alkukuva.jpg";
enableDebugConsole = 1;
disabledAI = 0;
respawnButton = 1;
respawn = 1;
respawnTemplates[] = {"ace_spectator"};
class Header
{
minPlayers = 96;
maxPlayers = 116;
gameType = TDM;
};
class Params
{
class afi_safeStart_duration
{
title = "SafeStart Timer";
values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15};
texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"};
default = 10;
code = "afi_safeStart_timer = %1";
};
class planktime
{
title = "Plank time";
values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,15};
texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","12","15"};
default = 12;
};
};
Bugi scriptissä, korjattu seuraavaan versioon.Ryge wrote:Huomasko muut että kun descissä on respawn = 1; niin tuo ACEn specta valittaa että you're in a reserved slot. Omassa MP servussa testasin. Sitten jos ottaa tuon respawn = 1; pois, niin toimii? Mitään muuta ei muutettu. Spektaslotit vaihdettu myös tuohon Ace_spectator entityyn. Onko tuo respawn = 1; tarpeellinen descissä ja onko muilla tätä vai onko tämä vaan joku minun haistapaska errori?
Code: Select all
#include "plank\plank.h" author = "Ryge"; onLoadName = "Battle of Ilovaisk"; onLoadMission = "[JIP/NoRespawn/Ratio~1:1/NoThermals] Ukrainalaiset ovat piiritettynä Venäläisten ja separatistien toimesta. Tilanne on huono, onko läpimurto ainoa vaihtoehto?"; loadscreen="alkukuva.jpg"; enableDebugConsole = 1; disabledAI = 0; respawnButton = 1; respawn = 1; respawnTemplates[] = {"ace_spectator"}; class Header { minPlayers = 96; maxPlayers = 116; gameType = TDM; }; class Params { class afi_safeStart_duration { title = "SafeStart Timer"; values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15}; texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"}; default = 10; code = "afi_safeStart_timer = %1"; }; class planktime { title = "Plank time"; values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,15}; texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","12","15"}; default = 12; }; };
Spekta ei lähde käyntiin pelkällä täpällä ACE Spectator kohtaan.Tuntematon wrote:Päivitetty wikiin ACE Spekta vaatimus
Luotu uusi wiki sivu https://armafinland.fi/wiki/index.php/ACE_Spectator
Testausten perustella jokin on muuttunut. Joko meidän modit vaikuttaa tai jokin muu. Jokatapauksessa se ei käynnisty enään samalla tapaa kuin aikaisemmin testatessani.Väyrynen wrote:Spekta ei lähde käyntiin pelkällä täpällä ACE Spectator kohtaan.Tuntematon wrote:Päivitetty wikiin ACE Spekta vaatimus
Luotu uusi wiki sivu https://armafinland.fi/wiki/index.php/ACE_Spectator