Page 6 of 8

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:25
by TheTaltsi
Pitäiskö sitten vaan heivata tuo termi assetti pois ja käyttää jotain "einormaalijvryhmä" nimitystä?

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:29
by Anssi
TheTaltsi wrote:Pitäiskö sitten vaan heivata tuo termi assetti pois ja käyttää jotain "einormaalijvryhmä" nimitystä?
Termi assettihan tarkoittaa juuri sitä? Miksi heivata se pois?

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:35
by TheTaltsi
Niinno assetti on minun mielestä joku ajoneuvo tai vastaava, eikä esimerkiksi PST partio, mutta mun mielestä pitäisi PST partio slotata kuten assetti

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:37
by Bummeri
Onko sitten weaponssi jolla on sinko ja mmg partio assetti, varsinkin jos se on vain merkattu a3?

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:45
by TheTaltsi
Ei koska se on ryhmä, ja sitä periaatteessa voi käyttää kuten normaalia jv ryhmää

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 21:48
by Tuntematon
weapons ei eroa jv ryhmästä muuten kuin että on isommat aseet. Eli ne on jv ryhmiä.

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 22:19
by Bummeri
Ja entä sinkopartio jolla on tunnus A4? Tai entä TOWi tai AA ohjus-pari A10 alla? Entä weaponssi jolla on krkk ja Spg?

Saako joku muodostettua yhtenäisen ja selkeän säännön ?

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 26 Jun 2017, 22:36
by Castor
Bummeri wrote:Ja entä sinkopartio jolla on tunnus A4? Tai entä TOWi tai AA ohjus-pari A10 alla? Entä weaponssi jolla on krkk ja Spg?

Saako joku muodostettua yhtenäisen ja selkeän säännön ?
Onko Sinkopartio Apilaksilla nimityksellä PST1 edes "epävirallisesti" assetti?

Itse nostaisin kaiken CSW-Ylöspäin assetiksi, eli vaikka javelin on kovempi laitos kuin itko on se silti vain ohjus/sinko ja itko on assetti. Täten Britti M6-KRH ei ole assetti mutta Vanilla MK-6 mortar on assetti.
Ylläolevaan sääntöön voi laittaa sitten poikkeuksia tarpeen mukaan mutta omissa silmissä se tuntuisi olevan lähimpänä.

EDIT: ja mitä tulee Weaponssiin ja PST-partioiden slottaukseen niin pliis ei tehdä siitä vaikeampaa kuin se on jo. Eli ihan JVnä slotataan.

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 27 Jun 2017, 13:39
by Scottz
Tai jos vaan näin:

Assetteja ovat vaunut, lekot/hekot ja epäsuoran tulen yksiköt (kasvoton neuvosto varaa oikeuden muuttaa määritelmää).

Ja jatkona jos Awatsin pajatso tyhjenee, niin voisi olla paikallaan selkiyttää, että tuleeko ryhmäkohtainen vaunu olla jv:n kanssa samassa vai eri groupissa kun nyt näkee både och.

Re: Viikkopelien tehtävien vaatimukset

Posted: 09 Jul 2017, 19:11
by madreizka
Koska en keksinyt parempaakaan paikkaa, kysyn täällä.

Jos käytän tehtävässä sitä Time Accelerator moduulia ja laitan siihen arvoksi -1, normaalisti se pysäyttää ajan (voi taistella ilta-auringossa loputtomasti).
Se toiminee ihan fine meidän servulla ym? Ei mene mitään rikki?