Kuten tuossa jo aiemmin hieman yritin selventää, niin tuo listaushan kertoo paljon oleellista, ja antaa viittauksia moneen muuhun asiaan.Tuntematon wrote:Käytännössä bummerin data kertoo sen että TÄLLÄHETKELLÄ väyrynen on parantanut tapansa. Josta olen itse samaa mieltä.
Mutta tämä data ei periaatteessa kerro mitään oleellistakaan myös. Siinä ei ole dataa siltä ajalta josta tämä maine on saanut alkunsa.
Eli ihan kiva että jaksoit nähdä vaivaa tämän asia tutkimiseen. Harmi vain että aivan liian myöhään.
Tapansa voi korjata mutta mainetta ei niin helposti karisteta.
Eipä se Fureankaan enään niin useasti omia tehtäviään peluuta tai hyväksy awatsissa. Mutta silti se maine hänellä vielä elää.
Se kertoo, että Väyrysen tulisi harkita, että hän muokkaisi myös puolustajien joukkoja enemmän. Lisäksi se kertoo, että ainakin tuossa tehtävä joukossa ja tällähetkellä kuten mainitsit, ei ole ongelmaa Ruosteen määritelmän mukaisessa copypasteamisessa. Se myös viittaa siihen, kuinka huono tapa on puuttua koettuihin ongelmiin ns. kauttarantain partaansa jupisemalla, sensijaan että kertoo asiasta suoraan ja selkeästi argumentoiden asianomaiselle kun ongelmia koetaan. Kuluu ihan turhaan resursseja siihen, että näitä selvitetään, koska ei ole viitsitty heti alussa nähdä vaivaa ja antaa rakentavaa palautetta. Siinä mielessä olet oikeassa, että työ on tosiaan tehty liian myöhään ja minun mielestäni vieläpä väärän henkilön toimesta.
Tämän yhteisön ei tarvitsisi olla sellainen paikka, jossa muhitaan koettujen ongelmiemme kanssa ja luodaan jotain "mainetta" joillekkin henkilöille ratkaisuna. Se on sellainen matopurkki jota meidän ei kannattaisi tekijöiden motivation ja kehityksen kannalta ryhtyä aukomaan. Jos aikoo toimia tuolla lailla, niin toivon että he tajuavat olevansa haitaksi yhteisölle. Harmillista, että täällä pelaavat henkilöt eivät kaikki koe tätä yhteisöä sen verta tärkeäksi itselleen, että pysähtyisivät miettimään, mitä minä voin tehdä sen parantamiseksi? Toisaalta, voi olla myös, että he kokevat olevansa voimattomia vaikuttamaan asioihin, joka on myös harmillista ja pohtimisen arvoinen ongelma.
Minun mielestäni esimerkiksi väyrysen muutamassa samankaltaisessa tehtävässä, joita tarkastelin oli lisätty, SPG-9 ryhmille ja sitten jossain oli heitin pari. SPG-9 eli tällainen pst-joukkueen tulivoima on valtava aina 1,2 kilometriin asti. Tällöin oikeassa maastossa taktiikat ja tehtävän toteutus eroaa huomattavasti perinteisestä jv joukkueesta, jolla tehokas ampumaetäisyys on noin 600m. Heitin taas pakottaa hyökkääjän tekemään asioita huomattavan paljon erilailla. Joutuu välttämään havaituksi tulemista, ennakoitavuutta, maalitusta ja pyrkimään nopeaan liikeeseen.Mitä itse olen kohdannut ja samalla määrittää copypaste tehtävän itselleni.
-Identtinen orbatti tai erittäin minimaalisella muutoksella. Mielestäni vain staattisten lisääminen tai poistaminen ei täysin riitä. Maasto ja kohde on saman tyylinen.
Millä lailla nämä ilmenee?-Tehtävän viimeistelyyn ei ole panostettu.
-Kohteisiin ei ole panostettu.
-Kartan rajaaminen tehty laiskasti.
Sotaa kuitenkin käydään sekä valmistellussa, että valmistelemattomassa ympäristössä. Eikös tämä ole normaalia vaihtelua?-Ei yhtään valmiita linnotteita tai muuta vastaavaa.
Bugit ja virheet ovatkin jo hylkäys perusteita, joten laita hylkyyn. Mutta hulluahan se olisi aina tehdä täysin uusi geari skripti tai brieffi skripti jokaista missiota varten, vai?-Sama briiffi jossa samat virheet. Myös niin että kohde tai tehtävä on ollut väärä.
-Samat bugit geariscriptissä
Voisitko mainita mistä kartasta on kyse, ja kenen ja mistä tehtävistä puhutaan, ja minkä takia juuri ne kyseiset tehtävät ovat mielestäsi liian samankaltaisia?Kun testasin tehtävän debug scriptiä servulla. Seitsemän tehtävää kymmenestä oli minun osaltani copypaste hylkäys peruste samalta kartalta ja samalta henkilöltä. Loppuvaiheessa tuntui että "Mitä tulee tapahtumaan?" oli menettänyt tarkoituksensa.