Page 2 of 4

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 12 Jul 2017, 11:38
by Tuntematon
Bummeri wrote:Voisiko tämän skriptin laitaa pyörimään nyt modina tehtävientarkastuservulle automaattisesti aina ?
Mulla on addon valmiina että ei tarvitse kuin laittaa servulle.

Eli tarkoitus olis laittaa servulle kun ei keksi mitään uutta lisättävää että tikan tai nallepan ei tarvitse jatkuvasti päivittää

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 20 Jul 2017, 01:56
by Tuntematon
Addoni olisi valmis. Toimii editorissa. Mutta joku joka ymmärtää paremmin voisi tarkistaa onko se tehty oikein.


Ajaa tämän aina editorissa. 5s tehtävän alettua.

Tämän hetkiset ominaisuudet
JV
  • Tarkistetaan onko ammuksia kaikkiin aseisiin (primaryyn enemmän kuin 2 lipasta, muihin edes yksi)
  • Onko pääasetta
  • Tarkistaa onko mitään asetta.
  • Tarkistaa onko ACE Medic jos on verta tai epiä inventoryssä
  • Tarkistaa onko Verta tai Epipeniä jos on ACE Medic
  • Tarkistaa onko Morffiinia ja Bandageja
  • Tarkistaa onko yksiköllä oikean osapuolen radioreppu
  • Tarkistaa onko ottanut Damagea
  • Tarkistaa onko uniformua
  • onko yksiköllä lyhyt radio
  • onko yksiköllä pitkä radio
  • Tarkistaa onko GroupID sama kuin description ryhmä tunnus
  • Tarkistaa onko Rj Group id ja CBA Lobby GroupID sama
Ajoneuvot
  • Tarkistaa näkyykö equipmentissä
  • Tarkistaa onko ajoneuvo lukossa
  • Tarkistaa onko ottanut Damagea
  • Tarkistetaan onko radion osapuoli oikein
Tehtävä
  • Osapuolien liittolaisuudet
  • Osapuolien Radio codec (eli ketä kuulee radiossa)
  • AFI JIP juttuja
  • Onko vihollisen ajoneuvot tai radiot sallittuja
  • Yksiköiden määrä per osapuoli
  • Pelattavien yksiköiden määrä per osapuoli
  • AI yksiköiden määrä per osapuoli
  • Spektaslottien määrä
  • Respawn type
  • Respawn Template
  • Debug Consoli
  • EnableTargetDebug (CBA uusi consoli lisä, tulee pakolliseksi tehtäviin)
  • disabledAI
  • Lyhyiden radioiden määrä per osapuoli
  • Olut tilanne

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 20 Jul 2017, 12:31
by JoneKone
Saisko että myös tsekkaa jos on 40 mm nuubituubi niin siihen edes kranuja tai savuja vaikka se 5 kpl?

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 17 Aug 2017, 11:51
by Tuntematon
Pieni päivitys.
Lisätty
-Tarkistaa onko gl ammuksia
-Lisätty ajoneuvoihin skip ominaisuus. this setVariable ["Skip_Debug",true];
-Lisätty muuttuja jolla skipata koko debugi editorissa. Afi_Skip_Mission_Debug = True;

Korjattu
-Korjattu ammusten tarkistaminen
-Ei valita enään finmodi singoista ettei ole ammuksia. Skippaa nyt kaikki finmodi singot.

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 19 Aug 2017, 01:32
by Bummeri
Keharipalaverissa 10.8 sovittiin, että tikka tarkastaa tämän ja pyritään saamaan se modi käyttöön. Itse ainakin toivoisin sen ensisijaisesti tuonne tehtävien tarkastusserverille joka tehtävässä pyörimään automaagisesti.

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 30 Aug 2017, 20:44
by Tuntematon
Korjattu
-Ei aja enään servurilla.

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 02 Sep 2017, 10:15
by Tuntematon
Scripti ei ole enään normirepossa.

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 22 Sep 2017, 21:31
by Tuntematon
Päivitetty

Lisättiin Mission Debug lehti.
Ilmoittaa selkeämmin jos jotain seuraavista puuttuu (jokainen on hylkäämisen arvoinen)
  • Spektaslotit
  • Disable Ai
  • Spekta
  • Molemmat debugconsolet

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 11 Nov 2017, 13:22
by Tuntematon
11.11.2017
Muutettu
-tarkistaa ACE Specktan
-Tarkistaan ace spektaslotit

Re: Tehtävän Debug Script

Posted: 23 Nov 2017, 22:40
by Sahtor
Ehdotuksia:

Tarkista ajoneuvojen DLC status
Tarkista Medicin radion puute (Ei taida hylätä tehtävää)