Page 2 of 4
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 12 Jul 2017, 11:38
by Tuntematon
Bummeri wrote:Voisiko tämän skriptin laitaa pyörimään nyt modina tehtävientarkastuservulle automaattisesti aina ?
Mulla on addon valmiina että ei tarvitse kuin laittaa servulle.
Eli tarkoitus olis laittaa servulle kun ei keksi mitään uutta lisättävää että tikan tai nallepan ei tarvitse jatkuvasti päivittää
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 20 Jul 2017, 01:56
by Tuntematon
Addoni olisi valmis. Toimii editorissa. Mutta joku joka ymmärtää paremmin voisi tarkistaa onko se tehty oikein.
Ajaa tämän aina editorissa. 5s tehtävän alettua.
Tämän hetkiset ominaisuudet
JV
- Tarkistetaan onko ammuksia kaikkiin aseisiin (primaryyn enemmän kuin 2 lipasta, muihin edes yksi)
- Onko pääasetta
- Tarkistaa onko mitään asetta.
- Tarkistaa onko ACE Medic jos on verta tai epiä inventoryssä
- Tarkistaa onko Verta tai Epipeniä jos on ACE Medic
- Tarkistaa onko Morffiinia ja Bandageja
- Tarkistaa onko yksiköllä oikean osapuolen radioreppu
- Tarkistaa onko ottanut Damagea
- Tarkistaa onko uniformua
- onko yksiköllä lyhyt radio
- onko yksiköllä pitkä radio
- Tarkistaa onko GroupID sama kuin description ryhmä tunnus
- Tarkistaa onko Rj Group id ja CBA Lobby GroupID sama
Ajoneuvot
- Tarkistaa näkyykö equipmentissä
- Tarkistaa onko ajoneuvo lukossa
- Tarkistaa onko ottanut Damagea
- Tarkistetaan onko radion osapuoli oikein
Tehtävä
- Osapuolien liittolaisuudet
- Osapuolien Radio codec (eli ketä kuulee radiossa)
- AFI JIP juttuja
- Onko vihollisen ajoneuvot tai radiot sallittuja
- Yksiköiden määrä per osapuoli
- Pelattavien yksiköiden määrä per osapuoli
- AI yksiköiden määrä per osapuoli
- Spektaslottien määrä
- Respawn type
- Respawn Template
- Debug Consoli
- EnableTargetDebug (CBA uusi consoli lisä, tulee pakolliseksi tehtäviin)
- disabledAI
- Lyhyiden radioiden määrä per osapuoli
- Olut tilanne
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 20 Jul 2017, 12:31
by JoneKone
Saisko että myös tsekkaa jos on 40 mm nuubituubi niin siihen edes kranuja tai savuja vaikka se 5 kpl?
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 17 Aug 2017, 11:51
by Tuntematon
Pieni päivitys.
Lisätty
-Tarkistaa onko gl ammuksia
-Lisätty ajoneuvoihin skip ominaisuus. this setVariable ["Skip_Debug",true];
-Lisätty muuttuja jolla skipata koko debugi editorissa. Afi_Skip_Mission_Debug = True;
Korjattu
-Korjattu ammusten tarkistaminen
-Ei valita enään finmodi singoista ettei ole ammuksia. Skippaa nyt kaikki finmodi singot.
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 19 Aug 2017, 01:32
by Bummeri
Keharipalaverissa 10.8 sovittiin, että tikka tarkastaa tämän ja pyritään saamaan se modi käyttöön. Itse ainakin toivoisin sen ensisijaisesti tuonne tehtävien tarkastusserverille joka tehtävässä pyörimään automaagisesti.
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 30 Aug 2017, 20:44
by Tuntematon
Korjattu
-Ei aja enään servurilla.
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 02 Sep 2017, 10:15
by Tuntematon
Scripti ei ole enään normirepossa.
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 22 Sep 2017, 21:31
by Tuntematon
Päivitetty
Lisättiin Mission Debug lehti.
Ilmoittaa selkeämmin jos jotain seuraavista puuttuu (jokainen on hylkäämisen arvoinen)
- Spektaslotit
- Disable Ai
- Spekta
- Molemmat debugconsolet
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 11 Nov 2017, 13:22
by Tuntematon
11.11.2017
Muutettu
-tarkistaa ACE Specktan
-Tarkistaan ace spektaslotit
Re: Tehtävän Debug Script
Posted: 23 Nov 2017, 22:40
by Sahtor
Ehdotuksia:
Tarkista ajoneuvojen DLC status
Tarkista Medicin radion puute (Ei taida hylätä tehtävää)