Tehtävän Debug Script

User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Tuntematon »

Bummeri wrote:Voisiko tämän skriptin laitaa pyörimään nyt modina tehtävientarkastuservulle automaattisesti aina ?
Mulla on addon valmiina että ei tarvitse kuin laittaa servulle.

Eli tarkoitus olis laittaa servulle kun ei keksi mitään uutta lisättävää että tikan tai nallepan ei tarvitse jatkuvasti päivittää
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Tuntematon »

Addoni olisi valmis. Toimii editorissa. Mutta joku joka ymmärtää paremmin voisi tarkistaa onko se tehty oikein.


Ajaa tämän aina editorissa. 5s tehtävän alettua.

Tämän hetkiset ominaisuudet
JV
  • Tarkistetaan onko ammuksia kaikkiin aseisiin (primaryyn enemmän kuin 2 lipasta, muihin edes yksi)
  • Onko pääasetta
  • Tarkistaa onko mitään asetta.
  • Tarkistaa onko ACE Medic jos on verta tai epiä inventoryssä
  • Tarkistaa onko Verta tai Epipeniä jos on ACE Medic
  • Tarkistaa onko Morffiinia ja Bandageja
  • Tarkistaa onko yksiköllä oikean osapuolen radioreppu
  • Tarkistaa onko ottanut Damagea
  • Tarkistaa onko uniformua
  • onko yksiköllä lyhyt radio
  • onko yksiköllä pitkä radio
  • Tarkistaa onko GroupID sama kuin description ryhmä tunnus
  • Tarkistaa onko Rj Group id ja CBA Lobby GroupID sama
Ajoneuvot
  • Tarkistaa näkyykö equipmentissä
  • Tarkistaa onko ajoneuvo lukossa
  • Tarkistaa onko ottanut Damagea
  • Tarkistetaan onko radion osapuoli oikein
Tehtävä
  • Osapuolien liittolaisuudet
  • Osapuolien Radio codec (eli ketä kuulee radiossa)
  • AFI JIP juttuja
  • Onko vihollisen ajoneuvot tai radiot sallittuja
  • Yksiköiden määrä per osapuoli
  • Pelattavien yksiköiden määrä per osapuoli
  • AI yksiköiden määrä per osapuoli
  • Spektaslottien määrä
  • Respawn type
  • Respawn Template
  • Debug Consoli
  • EnableTargetDebug (CBA uusi consoli lisä, tulee pakolliseksi tehtäviin)
  • disabledAI
  • Lyhyiden radioiden määrä per osapuoli
  • Olut tilanne
Last edited by Tuntematon on 17 Aug 2017, 11:32, edited 2 times in total.
Reason: uu
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Tehtävän Debug Script

Post by JoneKone »

Saisko että myös tsekkaa jos on 40 mm nuubituubi niin siihen edes kranuja tai savuja vaikka se 5 kpl?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Tuntematon »

Pieni päivitys.
Lisätty
-Tarkistaa onko gl ammuksia
-Lisätty ajoneuvoihin skip ominaisuus. this setVariable ["Skip_Debug",true];
-Lisätty muuttuja jolla skipata koko debugi editorissa. Afi_Skip_Mission_Debug = True;

Korjattu
-Korjattu ammusten tarkistaminen
-Ei valita enään finmodi singoista ettei ole ammuksia. Skippaa nyt kaikki finmodi singot.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Bummeri »

Keharipalaverissa 10.8 sovittiin, että tikka tarkastaa tämän ja pyritään saamaan se modi käyttöön. Itse ainakin toivoisin sen ensisijaisesti tuonne tehtävien tarkastusserverille joka tehtävässä pyörimään automaagisesti.
Last edited by Bummeri on 19 Aug 2017, 01:33, edited 1 time in total.
Reason: 1
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Tuntematon »

Päivitetty

Lisättiin Mission Debug lehti.
Ilmoittaa selkeämmin jos jotain seuraavista puuttuu (jokainen on hylkäämisen arvoinen)
  • Spektaslotit
  • Disable Ai
  • Spekta
  • Molemmat debugconsolet
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: Tehtävän Debug Script

Post by Sahtor »

Ehdotuksia:

Tarkista ajoneuvojen DLC status
Tarkista Medicin radion puute (Ei taida hylätä tehtävää)
Post Reply