Esittele itsesi -topic

User avatar
Riqu
Posts: 35
Joined: 14 Apr 2015, 15:05

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Riqu »

No hei kun muutki nii määki. Eli 32v heppu muuramesta. Intti käytynä -03 keuruu jossa toimin eod miehenä ja pitkään oli mielessä lähteä kansainvälisiin hommiin ja paperitkin oli jo vetämässä mutta naiset...

Noh siitä etiäpäin -06 alko harrastuksena sra ja practical muutamaksi vuodeksi jonka jälkeen pientä taukoa siihenkin harrastukseen koska lapset... :D

Noh nyt pari vuotta kiinnostaneet noi pitkät pyssyt pitkille matkoille jolloin harrastuksen kautta päätynyt maakuntajoukkoihin tarkka-ampujaksi. MPK:n kursseja käynyt ja jokunen häyhä ja finnsniper kisa tullut käytyä.

Yleisesti harrastettua tulee metsästystä ja kaikkea muuta aseisiin liittyvää. Nyt velipojan houkuteltua afiin alkoi tietokone puoli taas kiinnostamaan ja jo hävitetty pöytäkone palasi takaisin pienenä - merkkinä tilin saldossa...

Keväästä asti ollu mukana remmissä ja kyllä on välillä ollut naurussa pitelemistä ja pari kertaa oluet nenästä. Pidetään meininki yllä :D
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Esittele itsesi -topic

Post by JoneKone »

Riqu wrote:No hei kun muutki nii määki. Eli 32v heppu muuramesta. -
Moro vaan! 80-luvulla syntynyt täälläkin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Cpl Honkonen »

Cpl Honkonen wrote:...
Ja tietenni jäi se ehkä oleellisin multa pois: Arma 2 alotin joskus 2013 kun ostin teitokoneeni, arma 3 jo alhpabeetta vaiheessa ostin. Vasta AFIn kanssa varsinaisesti näissä järkätyissä peleissä. Jotain BF3/4 tuli kanssa joskus pelattua mutta sen nyt tietää miksi ne loppu -> Arma 3 = "If it were anymore real, you'd smell the gunpowder"
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Streichenberg
Posts: 1
Joined: 21 Oct 2015, 13:10

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Streichenberg »

Juuh elikkäs, moro kaikille!

Ite oon jonkun verran Altis lifeä aikasemmin pelannut, suurimmaks osaks checkpoint dutya ja muuta kokemusta Arma kolmosesta ei oikeen löydy. DayZ-modia on tullut tykitettyä tuhat tuntia ja risat eli mekaniikat jokseenkin pitäis olla kunnossa :roll:

Oon huono tekemään esittelyjä, eli kysymyksiä saa tykittää! Vähän kuumottelee kun kaikki on täällä päälle 30 :D
Tosiaan, tänne tieni löysin r/suomesta.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Nummi »

Streichenberg wrote:Juuh elikkäs, moro kaikille!

Ite oon jonkun verran Altis lifeä aikasemmin pelannut, suurimmaks osaks checkpoint dutya ja muuta kokemusta Arma kolmosesta ei oikeen löydy. DayZ-modia on tullut tykitettyä tuhat tuntia ja risat eli mekaniikat jokseenkin pitäis olla kunnossa :roll:

Oon huono tekemään esittelyjä, eli kysymyksiä saa tykittää! Vähän kuumottelee kun kaikki on täällä päälle 30 :D
Tosiaan, tänne tieni löysin r/suomesta.
Ei ole totta, täältä löytyy kyllä kaksikymppisiä reilusti enemmän kuin vanhuksia ;)

Tervetuloa mukaan!
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Castor »

Streichenberg wrote:Juuh elikkäs, moro kaikille!

Ite oon jonkun verran Altis lifeä aikasemmin pelannut, suurimmaks osaks checkpoint dutya ja muuta kokemusta Arma kolmosesta ei oikeen löydy. DayZ-modia on tullut tykitettyä tuhat tuntia ja risat eli mekaniikat jokseenkin pitäis olla kunnossa :roll:

Oon huono tekemään esittelyjä, eli kysymyksiä saa tykittää! Vähän kuumottelee kun kaikki on täällä päälle 30 :D
Tosiaan, tänne tieni löysin r/suomesta.
Kuten Nummi sanoi, suurin osa on intin käyny mutta on jopa alle kakskymppisiä hyvä kasa, iso yhteisö jne.
Jerry
Posts: 13
Joined: 12 May 2015, 20:36

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Jerry »

Moro!

Hetken jo pelaillutkin afin peleissä ja hauskaa on ollut! Kiitos siitä admineille, kehareille ja muille jäärille jotka tekee duunia tämän eteen.

Lyhyesti itsestäni: Opiskelija Helsingistä

E: Nimeni ei ole Jerry
Last edited by Jerry on 18 Feb 2017, 13:08, edited 2 times in total.
User avatar
Ode
Posts: 16
Joined: 21 Sep 2015, 15:07

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Ode »

Jees elikkä oon Lappeenrannasta kotosin oleva 20v yliopisto-opiskelija. Afin pelejä tullu pelailtua nyt kuukauden verran ja hauskaa on ollut. Mukavaa, että pelejä on lähes joka päivä niin pääsee lähes aina pelaamaan kun vapaa-aikaa löytyy ;) MilSimejä en oo oikeestaan pelannu muita, kun Arma 2 ja Arma 3.

Kiinnostusta löytyy myös muihin simuihin, eli useemman vuoden tullut pelailtua erilaisia racing simuja esim. Gtr2, rFactor2 ja nyt Assetto Corsa. Virallisia kisoja muissa yhteisöissä on tullut ajettua jo useemman kerran :D

Intin kävin 2/14 saapumiserässä. Olin Haminassa kevyen heittimen johtaja eli KRH aukki tuli käytyä, kun isommat herrat sinne pakottivat :lol: . No mutta ei siinä ihan hauskaa oli.
Image[url=steam://friends/add/76561198008524110]Image[/url]
Voi_Paavo
Posts: 9
Joined: 27 Oct 2015, 20:46

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Voi_Paavo »

Moro!
Nimeni ei ole Paavo ja olen pohjoisesta. Ikää on n. 27 vuotta.

Afin bongasin redditin FIN-RUS pelin mainoksesta pari viikkoa sitten. Harrastuksiin kuuluu reserviläistoiminta, erityisesti ja pelkästään ampuminen eri muodoissa. Viikottainen a-radalla käynti vähenee näin syksyllä ja enemmän aikaa virtuaaliselle sodankäynnille. Ja ohnhan tämä hiukan halvempaakin, kun ei ole sitä n. 0,30€ laukaisuhintaa mitä venäläiset 7,62 kustantaa!

Armat ovat melko uusi tuttavuus. Arma 3 ostin pari viikkoa sitten ja arma 2 on ollut muutaman kuukauden. Afi siis täysin uusi tuttavuus. Operation Flashpoint taas kuului lapsuudessa ehkä eniten tahkottuihin peleihin, joten Arma konsepti on hyvinkin tuttu.

T Voi Paavo
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Tarmo »

Voi_Paavo wrote:Moro!
Nimeni ei ole Paavo ja olen pohjoisesta.
Tervetuloa EiPaavo. Saapiko udella, notta kuinka kaukaa pohjoisesta olet? Täällä taitaa olla muutama napapiirin asukki.
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
Post Reply