Page 6 of 6

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 18 Oct 2018, 09:22
by Tuntematon
VarjoV2 wrote:Tarvitaanko me tälläistä? Tuoko tää pelaamiseen mitään lisää? Muutakuin "vitun siisti ominaisuus." Sillä vaan että onko järkeä kasvattaa modi paketin kokoa tälläsillä pikkumodeilla jotka ei varsinaisesti muuta pelikokemusta mitenkään.
No onhan se nyt törkeän hyvä että johtaja voi jo suunnitelmaa tehdessä tarkistaa näkeekö ryhmä asemistaan mihin.

Erittäin hyödyllinen meille jotka johtaa tehtäviä. Ei välttämättä niin rivimiehelle.

Ja tämän modin koko on 44KB. Poistetaan yksi kartta niin saadaan 500 saman laista modi lisää.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 18 Oct 2018, 14:39
by Bummeri
Tuntematon wrote: Erittäin hyödyllinen meille jotka johtaa tehtäviä. Ei välttämättä niin rivimiehelle.

Ja tämän modin koko on 44KB. Poistetaan yksi kartta niin saadaan 500 saman laista modi lisää.
Myös hyödyllinen asseteille, stattisille, yms aseman valinnassa yms.

500 kertaa tuo on vasta 22mb. 5000 kertaa niin pääsee lähemmäs pienenmpien karttojen 200 megan kokoluokkaa...

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 17 Feb 2019, 23:31
by Bummeri
Jos jotain haluaa tehdä, niin tällänen modi!


DeathstrikeYesterday at 8:35 PM
Sweet jeebus. No more flipping vehicles?

GkennyYesterday at 8:36 PM
Does this have any other unexpected effects however? Like moving over low walls/obstacles?

PiZZADOXYesterday at 8:40 PM
it only activates/does anything when there is a crazy amount of force applied
aka when the physX system tells the BMP to go to the moon because BMP speed + tree impact = 1000 force

ThePieSpyYesterday at 8:43 PM
what happens when you hit a person
asking for a friend

PiZZADOXYesterday at 8:43 PM
they will be dieded
arma 3 manbase physics is exactly the same as arma 1/2

PiZZADOXYesterday at 8:54 PM
hit a tree going downhill = force of 30, pretty normal
hit another tree going downhill, same speed: 15200
hmm
If you hit trees and rocks facing east they are insane values, west they are nearly 0
are you serious