Page 5 of 6

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 14 Jul 2018, 21:22
by Bummeri
Bummeri wrote:TFAR on tullut uusi versio. En ole viellä kerennyt selvittää tuolta discordista onko sen mukana tullut uusia ongelmia:
Huom! Plugari on myös päivittynyt.
New Pre-release 298
Add variable for radioReplaceProcess PFH ID
Fixed second SR Radio not being instanciated
Fixed cannot release LR Tangent after leaving vehicle
Add warning if server API doesn't match client(edited)

Uusi versio.

Re: Moddi tiimi

Posted: 14 Oct 2018, 15:13
by Tuntematon
Kysyttiin UO ja heille OK että otetaan käyttöön heidän LOS modi. Sanoivat että jos halutaan kehittää niin ihan vapaasti. Olisi hyvä että jakaisimme myös heille jos jotain tehdään.
Lisäin tämän jo sinne modi listaan afi modin sisään.
https://github.com/BlackHawkPL/checkLOS/releases

Re: Moddi tiimi

Posted: 14 Oct 2018, 22:23
by JoneKone
Tuntematon wrote:Kysyttiin UO ja heille OK että otetaan käyttöön heidän LOS modi. Sanoivat että jos halutaan kehittää niin ihan vapaasti. Olisi hyvä että jakaisimme myös heille jos jotain tehdään.
Lisäin tämän jo sinne modi listaan afi modin sisään.
https://github.com/BlackHawkPL/checkLOS/releases
Mitä toi modi tekee/mahdollistaa? Hienoa että yhteisöyhteistyö onnistuu näissä asioissa!

Re: Moddi tiimi

Posted: 15 Oct 2018, 00:03
by Tuntematon
JoneKone wrote:
Tuntematon wrote:Kysyttiin UO ja heille OK että otetaan käyttöön heidän LOS modi. Sanoivat että jos halutaan kehittää niin ihan vapaasti. Olisi hyvä että jakaisimme myös heille jos jotain tehdään.
Lisäin tämän jo sinne modi listaan afi modin sisään.
https://github.com/BlackHawkPL/checkLOS/releases
Mitä toi modi tekee/mahdollistaa? Hienoa että yhteisöyhteistyö onnistuu näissä asioissa!
Ne jotka oli UO eventissä niin varmaan huomasin ton. Eli voi katsoa pisteen LOS eri alueelle
Image

Re: Moddi tiimi

Posted: 15 Oct 2018, 09:38
by Nurmi
Tuntematon wrote:
JoneKone wrote:
Mitä toi modi tekee/mahdollistaa? Hienoa että yhteisöyhteistyö onnistuu näissä asioissa!
Ne jotka oli UO eventissä niin varmaan huomasin ton. Eli voi katsoa pisteen LOS eri alueelle
Henkilönä joka ei ollut UO eventissä niin voisitko avata vähän enemmän mitä se tekee? LOS piste?

Re: Moddi tiimi

Posted: 15 Oct 2018, 09:48
by TheTaltsi
LOS=Line Of Sight

Älkää käyttäkö lyhenteitä mitkä eivät ole yleisesti käytössä

Re: Moddi tiimi

Posted: 15 Oct 2018, 13:15
by Bummeri
Kuinka nopea tuo oli? Minä yritin sitä käyttää ja siinä tuli mahdollisesti joku aikakatkaisu kun mitään ei tullut näkyviin. Tai sitten en käyttänyt sitä oikein...
TheTaltsi wrote:LOS=Line Of Sight
Älkää käyttäkö lyhenteitä mitkä eivät ole yleisesti käytössä
Sittenhän ne opitaan kun ihmiset niitä käyttää ja selventää merkityksen tarvittaessa?

EDIT. Tämäkin keskustelu on aivan turhaan sisäisellä.

Re: Moddi tiimi

Posted: 15 Oct 2018, 14:25
by Tuntematon
Bummeri wrote:Kuinka nopea tuo oli? Minä yritin sitä käyttää ja siinä tuli mahdollisesti joku aikakatkaisu kun mitään ei tullut näkyviin. Tai sitten en käyttänyt sitä oikein...
TheTaltsi wrote:LOS=Line Of Sight
Älkää käyttäkö lyhenteitä mitkä eivät ole yleisesti käytössä
Sittenhän ne opitaan kun ihmiset niitä käyttää ja selventää merkityksen tarvittaessa?

EDIT. Tämäkin keskustelu on aivan turhaan sisäisellä.
Riippuu kuinka tarkaksi olet asettanut CBA asetuksista sen itsellesi. Uo asetuksilla oli aika nopea (max 10s)

Re: Moddi tiimi

Posted: 18 Oct 2018, 00:13
by Arska
Tuntematon wrote:Kysyttiin UO ja heille OK että otetaan käyttöön heidän LOS modi. Sanoivat että jos halutaan kehittää niin ihan vapaasti. Olisi hyvä että jakaisimme myös heille jos jotain tehdään.
Lisäin tämän jo sinne modi listaan afi modin sisään.
https://github.com/BlackHawkPL/checkLOS/releases
Eiks tää nyt vaan kannata forkata ArmaFinland Github organisaation repoksi? Muokkaukset suoraan pull requestina alkuperäiseen repoon

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 18 Oct 2018, 08:51
by VarjoV2
Tarvitaanko me tälläistä? Tuoko tää pelaamiseen mitään lisää? Muutakuin "vitun siisti ominaisuus." Sillä vaan että onko järkeä kasvattaa modi paketin kokoa tälläsillä pikkumodeilla jotka ei varsinaisesti muuta pelikokemusta mitenkään.