Page 1 of 6

Modditiimin Threadi

Posted: 21 Feb 2017, 20:31
by Bummeri
Hei vaan. Tänne Modditiimin kokouskutsut, aihelistat ja pöytäkirjat kaikille nähtäväksi.

21.2.2017 Kokouksen pöytäkirja.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 21 Feb 2017, 20:33
by Bummeri
Pikakokous pidetään LA 25.2.2017, klo 18.45 tessussa.

Aiheena:

Terrain Isla Diyala (https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/)

Leskovets https://forums.bistudio.com/topic/20196 ... leskovets/

Beketovin kohtalo, poistetaanko?


MUISTAKAA TESTATA, ETTÄ VOITTE KEHARIT ÄÄNESTÄÄ!

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 24 Feb 2017, 19:34
by Bummeri
Joo huomena ennen pelejä sitten kokous. Muistakaa testata ne kartat modditiimiläiset.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 24 Feb 2017, 20:10
by Bummeri
DIYALA:
1,6gb Jbad + 1gb kartta = 2,6gb
Erinomainen kartta.
Vaikkei sisälläkkään kovin paljoa mikroterrainia, niin erinomainen jalkaväellekkin. Hienoja rakennettuja alueita. Tiheitä ja vähän väljempiä.
FPS on paljon parempi henk. koht. entä aiemmassa versiossa. En enää löytänyt fps droppi paikkaa.

Kannattava lisäys mielestäni.



LESKOVETS:
400 megaa

Kartta on samanlaista mäkistä maastoa ja kyliä käytännössä kauttaaltaan.
Viimeisimmässä patchissa lisätyt hiekkatiet tuo mukanaan hieman kaivattua vaihtelua.
Ehkä hieman hengetön ja maasto ja kylät kaipaisi vähän jotain "kaaosta", mutta ok.
FPS hyvä kauttaaltaan.

Ihan ok lisäys.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 25 Feb 2017, 18:54
by Bummeri
Pikakokous pidetty LA 25.2.2017:

Paikalla: Tikka, Nallepa, Tuntematon, Furean, Väyrynen, Bummeri

Päätettiin lisätä kaikkien hyväksymänä Diyala ja Leskovets.
Beketov säilyy. Jos tulee ongelmia paketoinnin kanssa, niin Tikka ja Nallepa pohtivat keinon uudelleenpaketoida huonostipaketoidut kartat.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 07 Mar 2017, 08:29
by Tuntematon

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 07 Mar 2017, 14:08
by Johnson
Päivitin listaan Afimodin sisältöä hieman

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 04 May 2017, 10:40
by Bummeri
Ehdotan, että pidetään moditiimin kokous sunnuntaina kello 19:00. Aiheena nuo äänimodien poisto.
Ehdotan myös, että äänioikeus on sellaisialla kehareilla jotka menevät ja vertaavat seuraavia vaihtoehtoja ne kaikki testaten:

Vanilla
Dynasound
Dynasound + enhanced soundscape

Ei siis riitä, että sanot pelanneesi viikkopeleissä.

Havaitsemiani ongelmia.
Taloista ammuttaessa, voit nähdä piipunsuun kun ammutaan, mutta ääni on vaimea ja tulee mistäsattuu. Havaitsin tämän Zargabadin kaduilla.
Metsissä taistellessa aseiden ääni vaimenee välittömästi jos sinun ja ampujan välissä on yksikään havu.
Metsän ja aukean rajamailla kuljettaessa äänet poppaillee sillein vitun typerästi huminan ja normaalin välillä jos on taistelu meneillään.
Räjähdyksien etäisyyttä on vaikea arvioida. Jotkut kuullostaa törkeän kovilta ja jotku vaimeilta.

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 04 May 2017, 18:47
by Tikka
Millä aseilla testattu? RHS aseilla kohdissa 1 ja 2 ei pitäisi olla mitään eroa äänimodeilla tai ilman. Kumpikaan modi ei vaikuta RHS omiin ääniin millään lailla.

Enchanced sounscape lisää ääniä, mutta ei muuta alkuperäisiä.
Dynasound muuttaa vanillan ääniä. RHS käyttää vanillan ääniä vain räjähteissä.

e:
Bummeri wrote:Metsän ja aukean rajamailla kuljettaessa äänet poppaillee sillein vitun typerästi huminan ja normaalin välillä jos on taistelu meneillään.
Mitkä äänet?

Re: Modditiimin Threadi

Posted: 04 May 2017, 19:07
by FT_
Veikkaisin että kyseessä on edelleenki tämä Arman oma bugi jota ei käsittääkseni ole edelleenkään korjattu.. Jos en väärin muista niin pahin ulina noista äänimodeista alkoi samoihin aikoihin kun tuo bugi on ilmaantunu Armaan (eli oisko tää nyt sit tullu tuossa 1.68 patchissa)

https://feedback.bistudio.com/T123789
https://www.youtube.com/watch?v=flgwM87 ... e=youtu.be

EDIT: Joo kyllähän se näkyy paikkaamatta olevan edelleen
https://www.youtube.com/watch?v=kAOBGed ... e=youtu.be