Page 3 of 5

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 24 Jan 2017, 23:31
by Tuntematon
Päivitetty v2.3

-Nyt jip yhteensopiva. Servuri ottaa kaikke tiedot talteen ja jakaa pelaajille.
-Liittolaiset näkyy nyt myös.
-Mahdollisuus poistaa tietyt ryhmät tai ajoneuvot näkymästä.



Jos et halua että liittolaisten alotuspaikat näkyvät. Laita tehtävän inittiin seuraava.
TUN_Liittolaiset_Pois = True;

Laita tämä RJ tai ajoneuvon inittiin jos et tahdo että sen kohdalle tehdään merkki.
this setVariable ["AFI_Ryhma_Merkki",false,true];



(pitää testata servurilla vielä paremmin)

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 27 Jan 2017, 17:03
by Tuntematon
v2.3.2

-Korjattu että toimii nyt editorissa.
-Piilottaa merkit kun kuolee. (ei häiritse spektassa)

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 11 Feb 2017, 16:52
by Tuntematon
v2.4
-Varmistaa että servu ei aja kesken kaiken sijainteja uudestaan.
-Optimoitu hivenen.
-Spektasloteille ei ajeta.
-Kun kuolet. Merkit piilotetaan.
-Safestartin jälkeen merkit piilotetaan. Saa kuitenkin päälle uudestaan valikosta.

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 11 Feb 2017, 23:01
by Tuntematon
v2.4.1
-Koska kansainvälisyys on parasta. Nyt on muuttuja jolla saa tekstit lontooksi. Mutta koska suomi perkele, kaikki vakiona suomeksi.

Jos haluat vaihtaa tehtävässä tekstit rallienganniksi. Laita seuraava muuttuja trueksi.
AFI_Merkit_Lontoo = true;

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 17 Feb 2017, 23:20
by Tuntematon
v2.4.2

-Korjattu pieni kämmi.

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 21 Feb 2017, 12:58
by Tuntematon
Testitehtävä uudesta versiosta.
Älkää kopioiko omiin tehtäviinne.

Laitettu functiot suorittumaan jo preinitissä
Jaettu scripti kahtia.
merkki_testi1.VR.7z
(19.66 KiB) Downloaded 276 times

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 23 Feb 2017, 20:50
by Tuntematon
Poistettu turha cba funktio.
Laitettu servujuttu Call sisään.
merkki_testi.VR.7z
(17.1 KiB) Downloaded 285 times

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 25 Feb 2017, 18:51
by Tuntematon
merkki_testi.VR.7z
(17.24 KiB) Downloaded 267 times
Jos tehtävässä siirretään yksiköiden paikkaa alussa. Voit käskeä servuria odottamaan laitamalla.
TUN_Servuri_Odota = True;
Ja kun haluat että servuri jatkaa scriptin ajamista. (Servuri ottaa ryhmien ja ajoneuvojen paikat talteen. Tämän jälkeen jos vielä siirrät paikkaa. Ei merkit ole oikein.)
TUN_Servuri_Odota = False;

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 27 Feb 2017, 16:38
by Tuntematon
Päivitetty v3

Suuri kiitos tikalle sekä muille testaajille jotka ovat auttaneet tämän kanssa. Olen itse oppinut paljon, mutta vielä on enemmän opittavaa.
Scripti on lisätty nyt vakioksi servulle kaikkiin tehtäviin. Olen kasannut ekaan viestiin muuttujat joita voi käyttää.

Muutokset

Code: Select all

-Scripti jaettu kahtia. Preinit osio ja itse scripti.
-Putsattu scriptiä ja korjattu kaikki via mitä kerrottu.

Re: Ryhmien ja Ajoneuvojen Aloitus kartalle.

Posted: 24 Apr 2017, 12:53
by Tuntematon
Päivitetty.

-Vähennetty tarvetta pyytää dataa servulta. Nyt clientit ottavat itse kaiken datan jos ovat briiffi ruudussa. Muuten servuri antaa vain minimi määrän dataa joista clientit muuttavat kaiken tarvittavan datan.

Muutettuja muuttuja nimiä. Jotta olisi vähän enemmän Standardi nimet eikä täysin randomia.
[+] Spoiler
Ennen
this setVariable ["AFI_Ryhma_Merkki",false];
Jälkeen
this setVariable ["AFI_Aloitusmerkit_Ryhmamerkki",false];

Ennen
AFI_Aloitus_Merkit = false;
Jälkeen
AFI_Aloitusmerkit = false;


Ennen
AFI_Liittolaiseten_Merkit = False;
Jälkeen
AFI_Aloitusmerkit_Liittolaiset = False;


Ennen
TUN_Servuri_Odota = False;
Jälkeen
AFI_Aloitusmerkit_Serveri_Odota = False;


Ennen
AFI_Merkit_Lontoo = False;
Jälkeen
AFI_Aloitusmerkit_Englanniksi = False;